 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
TURBO do CAO 1.3 Czy warto?? |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24335 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-12-2006, 09:05
|
|
|
Lena napisał/a: | a czy mozliwe jest wlozenie do colta CJ0 '96 silniczka 1.8 z galanta, carismy lub lancera?? pytam z ciekawosci |
pewności nie mam, ale z Galanta NIE (bo ten 1.8 jest tam odwrócony o 180 st.), Lancer z tych lat nie miał silnika 1.8, więc pozostaje Carisma |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Rado [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 15:16
|
|
|
no tak, sa silniki od colta gti, ale jest ich bardzo malo, czesciej mozna spotkac silnik od carismy lub lancera, pytanie tylko czy da rade wlozyc, jak bede myslal o tym powaznie to na pewno najpierw bede szukal od colta, ale jesli nie znajde... poza tym to nie wczesniej niz w wakacje, teraz sie tylko przymierzam |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 05-12-2006, 17:31
|
|
|
silnik jest odwrocony o 180stp duzo duzo rzezby trzeba |
|
|
|
 |
Rado [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24335 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-12-2006, 09:06
|
|
|
Przeciez to wlasnie napisalem na poczatku tej strony. |
|
|
|
 |
sajmon [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2006, 09:40
|
|
|
to czemu w temacie jest colt CA0??? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 08-12-2006, 12:37
|
|
|
NO wlasnie tez nie wiem dlaczego CAO, jezeli w koncu ma byc do CJO. |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2006, 15:10
|
|
|
a wracajac do tematu.... warto do 1.6 ? czy jednak zostajemy przy swapie na 1.8 ? |
|
|
|
 |
Rado [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2006, 16:03
|
|
|
mi marzy sie 1.8t mam nadzieje ze jak bede sie tym zajmowal to znajde takie monstrum, ale jezeli komus wystarczy ok 100KM z 1.6 to juz jego sprawa, ja niestety musze zaczekac na doplyw wiekszej gotowki :/ |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2006, 16:13
|
|
|
1.6 ma 113, 1.8 (od colta oczywiscie) 140, roznica spora, w osiagach tez sie dosc dobrze przeklada.
jeszcze jakiegos VTEC'a do tego wlozyc (jak sie da wogole) i |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2006, 17:15
|
|
|
karolgt napisał/a: | 1.6 ma 113, 1.8 (od colta oczywiscie) 140, roznica spora, w osiagach tez sie dosc dobrze przeklada.
jeszcze jakiegos VTEC'a do tego wlozyc (jak sie da wogole) i |
4G92 DOHC MIVEC 1.6 175KM (plug&play)
4G93 DOHC TURBO 1.8 ok 200KM (plug&play)
4G63 DOHC 2.0 150KM
4G63 DOHC TURBO 2.0 ok 200KM |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2006, 21:02
|
|
|
deenbe napisał/a: |
4G92 DOHC MIVEC 1.6 175KM (plug&play)
4G93 DOHC TURBO 1.8 ok 200KM (plug&play)
4G63 DOHC 2.0 150KM
4G63 DOHC TURBO 2.0 ok 200KM |
ok, ale znajsc te silniki to (czytajac kiedys jakies forum) latwo nie jest.
ale tak juz czysto teoretycznie, mam taki silnik (plus osprzet, kabelki, ecu i skrzynie(?) ),(mowie o tych 4G92 i 4G93), faktycznie przelozenie tych silnikow jest takie proste? nie trzeba potem zmieniac, zawieszenia, hamulcow itd itd? troche roboty chyba jest jednak, warto? ktos robil i wie ile takie cos "w sumie" moze kosztowac?
pozdr. |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2006, 21:13
|
|
|
hamulce i zawieszenie powinno sie zmienic, no chyba ze wolisz latac i sie nie zatrzymywac |
|
|
|
 |
Rado [Usunięty]
|
Wysłany: 10-12-2006, 13:38
|
|
|
rzeczywiscie, nalezy zmienic hamulce i zawieszenie, ale jezeli nie mam tyle kasy to mozna z hamulcami zaczekac na przyplyw gotowki, wkoncu jak mam silnik 1.3 i jezdze max 140, to tak samo moge z 1.8 trzymac max 140, hamulce tak czy inaczej beda musialy zatrzymac mnie z tej samej predkosci, fakt ze waga silnika jest troche wieksza, ale wtedy bede mniej ludzi wozil wiec sie wyrowna to samo z zawieszeniem
a poduchy pod silnik? zostaja te same czy wymienic? w sumie pewnie sporo sie tego zbierze, ale wystarczy chcec a ja bardzo chce
4G92 DOHC MIVEC 1.6 175KM (plug&play)
4G93 DOHC TURBO 1.8 ok 200KM (plug&play)
4G63 DOHC 2.0 150KM
4G63 DOHC TURBO 2.0 ok 200KM
plug&play odnosi sie do CAO czy CJO??
na marginesie: fajny silniczek, ale cena duuuuza
http://www.allegro.pl/ite...2000r_4g93.html |
|
|
|
 |
|
|