Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
RALLIART w 2.0 DID wasze sugestie i przebiegi!!!!
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 16-01-2012, 16:49   

13zbyszek13 napisał/a:
To autko można powiedzieć nie jest używane, lub jest używane przez emeryta w wieku powyżej 75 lat który komunikacje miejską ma za darmo z racji wieku. 15 000 na rok to bardzo mały przebieg.
Hehehehe.... Tym emerytem jest moja narzeczona, wiek 33lata :P Fakt, jezdzi autem tylko na zakupy i co 2gi weekend do mamusi pod Warszawa. Na codzien do pracy jezdzi komunikacja miejska (zatem prawie trafiony zatopiony), wiec to autko raczej uzytkowane rekreacyjnie jest, ale bron boze nie jezdzone jak emeryt. Tak czy inaczej, jak na razie nie do zarzniecia :D
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 17-01-2012, 08:58   

Może jak misiek byłby tak delikatnie używany to też by się nie popsuł,
ale co tam jest na gwarancji więc nie ma zmartwienia.
Naprawią i będzie Ok.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 17-01-2012, 19:23   

lexus napisał/a:
Panowie że turbina padnie to wiadomo jak kupujesz auto i to nie ważne jakiej marki to tylko kwestia czasu


Święta racja - np. 600tys km :mrgreen:
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 17-01-2012, 20:53   

jaceksu79 napisał/a:
lexus napisał/a:
Panowie że turbina padnie to wiadomo jak kupujesz auto i to nie ważne jakiej marki to tylko kwestia czasu


Święta racja - np. 600tys km :mrgreen:


Chyba mowa tu o turbinach VNT, więc o 600tys nie ma mowy. srednia max to 250tys. a norma to 150-200 tys, ale jest to wydatek ok 4 tys pln, tyle dobry komplet opon kosztuje i nikt nie narzeka a jak turbo trzeba wymienić to jest płacz .
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 17-01-2012, 22:03   

patrycjuszek napisał/a:
jest to wydatek ok 4 tys pln


już jak sypiesz liczbami to nawet regeneracja za 1500zł z gwarancją nawet na 2 lata i naprawdę śmiga aż miło :)

[ Dodano: 17-01-2012, 22:04 ]
PS> te 600tys km to tyczyło się mojej turbiny od czołgu :mrgreen:
 
 
emil_d 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.0DID Intense+ 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 248
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 17-01-2012, 22:57   

jaceksu79 napisał/a:


już jak sypiesz liczbami to nawet regeneracja za 1500zł z gwarancją nawet na 2 lata i naprawdę śmiga aż miło :)

PS> te 600tys km to tyczyło się mojej turbiny od czołgu :mrgreen:


To chyba 600tys motogodzin :biggrin: Berlin jest znacznie bliżej :badgrin:
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-01-2012, 13:26   

13zbyszek13 napisał/a:
Może jak misiek byłby tak delikatnie używany to też by się nie popsuł,
turbina mogłaby paść znacznie szybciej niż przy normalnej eksploatacji. Taka jazda to kiler nowoczesnych diesli z dpf'ami i innymi bajerami. Hasło nowoczesny nie dotyczy traktorów z napędem 4x4 ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 18-01-2012, 15:03   

Cytat:
turbina mogłaby paść znacznie szybciej niż przy normalnej eksploatacji. Taka jazda to kiler nowoczesnych diesli z dpf'ami i innymi bajerami. Hasło nowoczesny nie dotyczy traktorów z napędem 4x4 ;)
_________________


Dobrze że padła na gwarancji, 4000 zostaje w kieszeni.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 18-01-2012, 18:36   

emil_d napisał/a:
jaceksu79 napisał/a:


już jak sypiesz liczbami to nawet regeneracja za 1500zł z gwarancją nawet na 2 lata i naprawdę śmiga aż miło :)

PS> te 600tys km to tyczyło się mojej turbiny od czołgu :mrgreen:


To chyba 600tys motogodzin :biggrin: Berlin jest znacznie bliżej :badgrin:


Po za turbiną, jest jeszcze jedna poważna naprawa po przekroczeniu miliona Km - wymiana łańcucha rozrządu :D

Tak kolego w gwieździe kilometry płyną inaczej :D

PS> ale 600 tys motogodzin też może być - w tym przypadku to chyba Kilkanaście miliardów km by wyszło :finga: bo tak jakby nie patrzeć by trzeba było siedzieć 68 lat cały czas w aucie i jeździć na maksymalnych obrotach :finga: to którędy chciałbyś w takim przypadku jechać do tego berilna? okrążając marsa? :mrgreen:

[ Dodano: 18-01-2012, 18:43 ]
13zbyszek13 napisał/a:
Dobrze że padła na gwarancji, 4000 zostaje w kieszeni.


To nie oznacza, że zaraz po gwarancji nie padnie ponownie :wink:
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 18-01-2012, 19:43   

jaceksu79 napisał/a:
Tak kolego w gwieździe kilometry płyną inaczej :D


Poprzednie autko miałem z pod tego znaku i ani sobie ani wrogowi nie życzę.
Było to pierwsze i prawdopodobnie ostatnie autko w moimi garażu z pod tego znaku.

jaceksu79 napisał/a:
To nie oznacza, że zaraz po gwarancji nie padnie ponownie :wink:


Dlatego już trwają poszukiwania następcy. :)
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 18-01-2012, 23:42   

13zbyszek13 napisał/a:
Poprzednie autko miałem z pod tego znaku i ani sobie ani wrogowi nie życzę.
Było to pierwsze i prawdopodobnie ostatnie autko w moimi garażu z pod tego znaku.


konkretniej? bo to co ja mam to do tej pory pod względem bezawaryjności jest zdecydowanym liderem
 
 
arturodob 
Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: dobczyce
Wysłany: 19-01-2012, 10:12   

witam ja tez nie moge narzekac zeby sie cos działo odpukac leje sie ropke i sie jezdzi
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-01-2012, 15:00   

jaceksu79 napisał/a:
konkretniej? bo to co ja mam to do tej pory pod względem bezawaryjności jest zdecydowanym liderem


ML 400CDI w momencie zakupu 68 000 wymieniłem/naprawiałem w ciągu 1 roku :
- ukręcona półoś lewa tylna,
- spryskiwacz xenona lewego,
- spryskiwacz ksenona prawego,
- przetwornica xenona lewego,
- 3 czujniki parkometru przedniego
- 2 świece żarowe,
- serwo od hamulcowe,
to tyle co tak na szybko pamiętam.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 19-01-2012, 16:42   

Mój szef ma 320cdi e klase z 2003 roku. Kupił nówkę. Jeździ do dziś i ma nabite 240kkm. Pracuje u niego 5 lat w ksiegowośći. Auto jest na firmę więc wszystkie faktury mam w systemie. Globalnie to roczny wydatek czyli serwis + naprawy i awarie to min 10 000pln w ASO. MAX to był rok 2010 gdzie poszło ok 20 000 pln. Wydał przez ostatnie 5 lat ok 70 000 pln aby auto jeździło. Poważniejsze awarie:
1. Sprzęgło hydrokinetyczne wymiana 2009 i 2010
2. Skrzynia biegów awaria woda w oleju i jakieś tryby, chłodniczka 2011
3. Zawieszenie pneumatyczne padły wszystkie poduszki 4szt 2010.
4. Alternator wymiana 2008

Ale trzeba przyznać że silnik jako jednostka napędowa się nie psuje. Awarie dotyczyły osprzętu silnika, przeniesienia napędu, zawieszenia i elektryki.
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 20-01-2012, 20:29   

13zbyszek13 napisał/a:
ML 400CDI


Tutaj się nie dziwię :wink:

patrycjuszek napisał/a:
Skrzynia biegów awaria woda w oleju i jakieś tryby, chłodniczka 2011


Boże!! pytałeś kiedyś szefa co on z nim robił?? :shock:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.