Gaz do Gdi |
Autor |
Wiadomość |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-01-2012, 22:19
|
|
|
Morfi, co się martwisz, jego auto, jego silnik...
chce zrobić to niech robi przynajmniej będzie info dla potomnych jak poszło |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 25-01-2012, 22:24
|
|
|
Morfi napisał/a: | Dlaczego chcesz zepsuc ten silnik i czemu ma to słuzyć. |
Ja zakładam, iż pompa i/lub wtryski padły a kolega nie ma zamiaru inwestować, w garażu zalega mu instalacja i chciałby ją w jakiś sposób wykorzystać i dobić autko tanim kosztem jeszcze się nim poruszając.
PS. Każdy z nas ma czasem dziwne pomysły, ale nie każdy ma odwagę się tymi pomysłami dzielić |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
zwolin
Forumowicz baaardzo zły miś ;-)
Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 481 Skąd: Wawa Ursus
|
Wysłany: 25-01-2012, 22:35
|
|
|
Kolega sobie łaskawie poczyta o stopniu spreżania w GDI i zastanowi się, jak za pomocą instalacji i gen (czyli takiej, co w poldogruzach nie zawsze dawała radę) zapewni taki skład mieszanki w całym zakresie obrotów, zeby silnik nie stukał. Po drugie komp na "dzień dobry", czyli jak postuka trochę cofnie Ci pewnie zapłon tak, że ledwo to bedzie jechało.
Powodzenia. Zawsze podobały mi się pionierskie projekty, ale do tej pory to kibicowałem tym, gdzie celem było zabicie silnika na skutek dwukrotnego zwiększenia mocy, a nie pozbawienie go chęci do jazdy
Na szczęście na alle..... masz po szyję silników..... |
_________________ Pozdrawiam
Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku |
|
|
|
 |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 27-01-2012, 22:46
|
|
|
i co z tym gazem? czekamy na relacje |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 05-02-2012, 08:20
|
|
|
Kurcze blade, zaglądam tu po tygodniu a w temacie cisza, kolega chyba sobie odpuścił albo po prostu chciał zabłysnąć bo nie odzywa się w ogóle |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
wojzi
Mitsumaniak

Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 1713 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-02-2012, 13:34
|
|
|
i9i napisał/a: | Kurcze blade, zaglądam tu po tygodniu a w temacie cisza, kolega chyba sobie odpuścił albo po prostu chciał zabłysnąć |
albo po prostu naprawia silnik
Ale ja spokojnie czekam na relację. Jak się uda i przejedzie 100k kilometrów bezawaryjnie to też założę. |
_________________
Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy , a nie za to że mało je.
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-02-2012, 15:29
|
|
|
wojzi napisał/a: | albo po prostu naprawia silnik
Ale ja spokojnie czekam na relację. Jak się uda i przejedzie 100k kilometrów bezawaryjnie to też założę. |
bez przesady... zaledwie tydzień minął... dajcie trochę czasu na zdobycie finansów założenie instalki itp.. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 06-02-2012, 10:25
|
|
|
Saqu napisał/a: | bez przesady... zaledwie tydzień minął... dajcie trochę czasu na zdobycie finansów założenie instalki itp.. |
Wszystko podobno przygotowane było, ale wydaje mnie się, że kolega się speszył zbombardowaniem jego pomysłu. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
|