 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CB0] STEROWANIE CENTRALNYM ZAMKIEM Z PILOTA |
Autor |
Wiadomość |
Piotras88
Forumowicz Piotras88

Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 143 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-02-2012, 19:47
|
|
|
sol2,
świetny opis. Ja akurat modelu z tym pilotem, który bananek126p montuje nie polecam, bo podobny wytrzymał u mnie rok x 2 piloty = 2 lata, ale to może dlatego, że pracowałem wtedy dużo w pizzerii i często używałem.
2 lata temu wymieniłem na inny model, przyciski gumowane (tej samej firmy) i jestem bardzo zadowolony, później, jak już jest wszystko zrobione, to wymiana na nową centralkę zajmuje 30 min
bananek126p sprawdź ile masz przewodów od centralki do kierunkowskazów, jak jest jeden, to musisz wlutować diodę do obwodu. |
|
|
|
 |
marcinoslaw
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CB0 1,6 16V 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012 Posty: 1 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: 24-02-2012, 22:11
|
|
|
Witam. Kupiłem sterownik centralnego zamka z pilotem na allegro, ponieważ miałem tylko oryginalny centralny zamek na kluczyk i mam problem z jego podłączeniem do lancera CB0 1,6 16V z 1997 roku. Otóż rozebrałem drzwi od kierowcy, odnalazłem kostkę i tylko przewód odpowiadający za otwieranie oryginalnego centr. zamka, zaś nie było kabla odpowiedzialnego za zamykanie. Były tam tylko 4 przewody(1 czarny(masa), 2 niebieskie i brązowy) I tylko na tym brązowym jest prąd, zaś na tych niebieskich pojawi się prąd rzędu 0,5 V i po chwili znika. Podłączając centralkę którą kupiłem według różnych schematów drzwi się tylko otwierają, ale już nie chcą zamknąć. Czy nie można polegać na tych kablach w drzwiach i trzeba szukać kabli przy przekaźniku? Przecież powinny być w drzwiach wszystkie kable, bo przecież wszystkie muszą być przy oryginalnym sterowniku... A może muszę podłączyć tą kupioną centralkę inaczej niż jest w schemacie? Bo po prostu brakuje mi jednego kabla odpowiedzialnego za zamykanie, jest tylko odpowiedzialny za otwieranie... Z tego co wyczytałem w tego typu aucie centralny zamek sterowany jest masą. Pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze wskazówki co nie tak robię. Z góry dziękuję. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|
|