Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.6, za wysokie obroty na ssaniu?
Autor Wiadomość
janitor 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 08-02-2012, 16:46   

Mam podobny problem ze swoją Carismą. Od jakiegoś czasu obroty na zimnym silniku szaleją. Na nieobciążonym silniku (luz, wciśnięte sprzęgło) obroty na przemian skaczą do 3k i spadają do 2k. Aż mi głupio stawać na światłach bo czasami dziwnie na mnie patrzą, jakbym chciał się ścigać ;) Tamtej zimy było wszystko ok, tej także do czasu nadejścia silnych mrozów. Czy możliwym jest, że akumulator był tak słaby (od zakupu samochodu tj. prawie 2 lat nie był ładowany) że przy odpalaniu zresetował się ECU i muszę nauczyć go obrotów, czy to może wina czegoś innego?
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 08-02-2012, 17:36   

janitor kolega wichura1 juz ci odpowiedział na twoje pytanie :D
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
janitor 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 08-02-2012, 20:44   

Czyli ten typ tak ma? Możliwe, że tak jest. Dziwi mnie tylko fakt że ubiegłej zimy nie zaobserwowałem tego zachowania. No i rozumiem że podnosi sobie obroty ale czy te obroty powinny tak się zmieniać tzn. na przemian wzrastać do 3k i spadać do 2k?
 
 
kamir 
Mitsumaniak
TK


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 727
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-02-2012, 20:48   

Ten typ tak ma. U mnie to wygląda tak, że skaczą do ~2k rpm.
_________________

Pozdrawiam
Kamir

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: NX300h
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-02-2012, 20:53   

janitor, u ciebie obroty falują, tak na pewno nie powinno być. Miałem też wysokie obroty na ssaniu, które długo się utrzymywały, jednak nie falowały. Wyczyściłem przepustnicę, wymieniłem filtr powietrza, odłączyłem akumulator po czym przeprowadziłem naukę obrotów. Po tych zabiegach silnik dużo krócej pracuje na wyższych obrotach. Na początek też tak zrób, możliwe, że to pomoże.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.