Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Fajnkocewki
Autor Wiadomość
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-02-2012, 09:46   

przemekx303 napisał/a:
Cytat:
jak masz długą nasadkę 16mm i nie wchodzi w gniazdo to trzeba tokarza odwiedzić

ta.. albo użyć szlifierki kątowej...


a co w tym dziwnego :?:


dla mnie nic dziwnego, tylko pisałem, że nie potrzeba tyle zachodu żeby do tokarza itp, skoro można samemu przeszlifować
 
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 28-02-2012, 19:17   

zwracam honor :D , źle zrozumiałem :oops:
_________________

 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 29-02-2012, 01:11   

Ja mam tokarza 500metrów od domu i za dwa czy trzy złote mi na równo przetoczył (kilka minut i po problemie) to szybciej niżeli bym przedłużacz odnalazł, podpiął szlifierkę i tarcze w niej wymienił, a gdzie przymiarki i schłodzenie :twisted:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
RadziX 
Mitsumaniak
RadziX


Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 138
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-08-2012, 07:45   

Podczas wymiany świec stwierdziłem że jedna ze świec ma zielony nalot a w fajce było dużo zielonego pyłu. Sama świeca była troszke okopcona. Sugerowało by to że coś nie kontaktuje lub świeca nie zawsze działa. Świece wymieniłem, fajke przeczyścilem ale od czasu do czasu lekko szarpie samochodem. Podejrzana jest fajkocewka.
Pytanie: Czy fajkocewki trzeba wymieniać w komplecie??. I czy można założyć jedną nową a reszte zostawić stare???
_________________

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-08-2012, 10:26   

RadziX napisał/a:
I czy można założyć jedną nową a reszte zostawić stare???
Można.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-08-2012, 10:35   

Bo po co wymieniać sprawne elementy?
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 04-08-2012, 11:01   

A słuchajcie jak można sprawdzić czy fajko cewki są sprawne?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
RadziX 
Mitsumaniak
RadziX


Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 138
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-08-2012, 21:21   

Dzięki za odpowiedzi. Pytam się bo myślałem że nowa cewka może być w jakiś sposób mocniejsza od pozostałych ( chodzi mi o zużycie tych starych).
Właśnie, jak sprawdzić??
Teraz jak poczyściłem cewke i psiuknąłem szuwaksem do elektryki jest lepiej. Ale to jeszzcze nie to. Coś jednak powoduje lekkie spadki mocy...
_________________

 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 04-08-2012, 23:26   

Lekkie spadki mocy powoduje brak odpowiedniej oporności izolacji fajkocewki. Tłumacząc z polskiego na nasze, fajkocewka ma przebicia na obudowę silnika. Prąd jest leniwy :) więc płynie gdzie mu łatwiej, zamiast przeskakiwać na elekrodzie świecy przeskakuje co pewien czas na silnik powodując brak, lub zbyt małą iskrę.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.