Fajnkocewki |
Autor |
Wiadomość |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-02-2012, 09:46
|
|
|
przemekx303 napisał/a: | Cytat: | jak masz długą nasadkę 16mm i nie wchodzi w gniazdo to trzeba tokarza odwiedzić
ta.. albo użyć szlifierki kątowej... |
a co w tym dziwnego |
dla mnie nic dziwnego, tylko pisałem, że nie potrzeba tyle zachodu żeby do tokarza itp, skoro można samemu przeszlifować |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 28-02-2012, 19:17
|
|
|
zwracam honor , źle zrozumiałem |
_________________
 |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 29-02-2012, 01:11
|
|
|
Ja mam tokarza 500metrów od domu i za dwa czy trzy złote mi na równo przetoczył (kilka minut i po problemie) to szybciej niżeli bym przedłużacz odnalazł, podpiął szlifierkę i tarcze w niej wymienił, a gdzie przymiarki i schłodzenie |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
RadziX
Mitsumaniak RadziX

Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 138 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-08-2012, 07:45
|
|
|
Podczas wymiany świec stwierdziłem że jedna ze świec ma zielony nalot a w fajce było dużo zielonego pyłu. Sama świeca była troszke okopcona. Sugerowało by to że coś nie kontaktuje lub świeca nie zawsze działa. Świece wymieniłem, fajke przeczyścilem ale od czasu do czasu lekko szarpie samochodem. Podejrzana jest fajkocewka.
Pytanie: Czy fajkocewki trzeba wymieniać w komplecie??. I czy można założyć jedną nową a reszte zostawić stare??? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21959 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-08-2012, 10:26
|
|
|
RadziX napisał/a: | I czy można założyć jedną nową a reszte zostawić stare??? | Można. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
RadziX
Mitsumaniak RadziX

Auto: Carisma 1.8Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 138 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-08-2012, 21:21
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi. Pytam się bo myślałem że nowa cewka może być w jakiś sposób mocniejsza od pozostałych ( chodzi mi o zużycie tych starych).
Właśnie, jak sprawdzić??
Teraz jak poczyściłem cewke i psiuknąłem szuwaksem do elektryki jest lepiej. Ale to jeszzcze nie to. Coś jednak powoduje lekkie spadki mocy... |
_________________
 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 04-08-2012, 23:26
|
|
|
Lekkie spadki mocy powoduje brak odpowiedniej oporności izolacji fajkocewki. Tłumacząc z polskiego na nasze, fajkocewka ma przebicia na obudowę silnika. Prąd jest leniwy więc płynie gdzie mu łatwiej, zamiast przeskakiwać na elekrodzie świecy przeskakuje co pewien czas na silnik powodując brak, lub zbyt małą iskrę. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
|