Megnetyzery czy Chip Tuning Box |
Autor |
Wiadomość |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-03-2012, 20:33
|
|
|
Kamil_Ziomek napisał/a: |
Samochód można zapalać 3-4 minuty wcześniej(...) Spalanie spadnie. |
Eeeeeeee A jakieś takie wyjaśnienie dlaczego by miało spaść?
Kamil_Ziomek napisał/a: | Ważne też są odbiorniki elektryczne np: radio, światła, itp. |
Ważna to jest technika jazdy i przewidywanie manewrów, hamowanie silnikiem, utrzymywanie stałej prędkości i żwawe rozpędzanie się do prędkości przelotowej. |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 16-03-2012, 16:11
|
|
|
Samochód jest nie obciążony gdy jest zimny. Wraz ze wzrostem temperatury spada zapotrzebowanie na paliwo. Samochód podczas jazdy spala mniej paliwa. Wiem na postoju też spali paliwo ale bilans i tak jest raczej na plus. Zauważyłem to w motorze. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-03-2012, 17:10
|
|
|
Kamil_Ziomek napisał/a: | Samochód jest nie obciążony gdy jest zimny. Wraz ze wzrostem temperatury spada zapotrzebowanie na paliwo. Samochód podczas jazdy spala mniej paliwa. Wiem na postoju też spali paliwo ale bilans i tak jest raczej na plus. Zauważyłem to w motorze. |
Dziwne rzeczy opowiadasz. Spalanie nie może spadać dlatego że będziesz go rozgrzewał na jałowych obrotach. Zasada ekonomii wyraźnie mówi, ekolodzy to potwierdzają, że należy odpalać bezpośrednio przed ruszeniem. Właśnie dlatego, że jedzie i ma obciążenie szybciej się zagrzeje, szybciej silnik przestanie wtryskiwać bogatszą mieszankę itd itp. |
|
|
|
 |
Gabriel099
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 2003 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lut 2012 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-03-2012, 18:18
|
|
|
przed naprawą udało mi się zejść do 10l na 100 ,po tym jak zaczołem go kręcić do 2.5 tyś obrotów i hamować biegami |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 16-03-2012, 18:50
|
|
|
Wszystko możliwe badań na ten temat akurat nie robiłem. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-03-2012, 19:58
|
|
|
Gabriel099 napisał/a: | przed naprawą udało mi się zejść do 10l na 100 ,po tym jak zaczołem go kręcić do 2.5 tyś obrotów i hamować biegami |
Jeśli jeździsz po mieście to normalne spalanie i różnymi dziwnymi zabiegami tego nie zmienisz. A jeśli chodzi o rozpędzanie to proponuję żwawiej się rozpędzić do prędkości przelotowej i potem już jechać ze stałą prędkością jak najdłużej. |
|
|
|
 |
|