Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kręci i nie pali
Autor Wiadomość
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 23-04-2012, 10:27   

kaczka81s, ja całą blache przymocowałem jak Ty na opaske do przewodow od wysprzęglika jak dobrze pamietam, ponieważ jak zauważyłeś sam kabla to tam za dużo nie ma :) Obojętnie gdzie byle by nie był narażony bezpośrednio na działanie wiatraka i gorącego silnika

Wojciech Bogacz, a podłączyłeś go pod kompa może ? wiem że ciezko o komputer do naszych Galów, bo mają je tak naprawde serwisy tylko, ale może się okazać że warto wydać to 50-80zł na diagnostyke silnika.
Jeśli u Ciebie moduł działa, obydwa czujniki położenia wału i wałka działają, Imobilajzer działa lub go nie ma, to zaczyna brakować mi pomysłów co mogło jeszcze paść u Ciebie. Pompe sprawdziłeś ? powinna zacząć bzyczeć przy kręceniu rozrusznikiem.
 
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1722
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-04-2012, 12:39   Kręci i nie pali (rozwiązany)

Frost napisał/a:
Wojciech Bogacz, a podłączyłeś go pod kompa może ?

Nie podłączałem - ale po "wymruganiu" błędów (kontrolka check engine migała jednostajnie co około sekundę) wyszło na to, że komputer nie wykrywa awarii.
Frost napisał/a:
wiem że ciezko o komputer do naszych Galów, bo mają je tak naprawde serwisy tylko, ale może się okazać że warto wydać to 50-80zł na diagnostyke silnika.

Kiedyś robiłem i jedynie był błąd wtryskiwaczy ale czy to faktycznie był z nimi problem czy to przez instalację LPG na razie nie wiadomo.
Czekam w tym momencie w kolejce do gościa co się podejmie tego i o dziwo ma własny tester :)
Frost napisał/a:
Pompe sprawdziłeś ? powinna zacząć bzyczeć przy kręceniu rozrusznikiem.

Pompa sprawdzona - stara była niestety już na wylocie więc włożona jest już nowa od Japaneze.

Co do braku pomysłów - przychylam się do opinii - ja ich już nie mam, podobnie jak większość elektryków. Zresztą każdy mówi mi, że się nie podejmuje, jak komputer nie wykrywa awarii. Poza tym nie mają odpowiednich testerów.

Czekam więc na razie i liczę, że ten koleś co się podjął zadania w końcu będzie miał chwilę i się zajmie autem.

Tak z ciekawości - co trzeba mieć, żeby sprawdzić czujniki położania wału korbowego i walków rozrządu w naszych Galach ? Ja używałem omomierza (wszystkie miał opór między 130-250 MOhm - tak - aż taki duży..). Podejrzewam, że mam wszystkie czujniki sprawne i tyle ale coś innego daje w kość.

[ Dodano: 02-05-2012, 09:31 ]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sprawa rozwiązana - Galant naprawiony :)

Przyczyna była błacha - uszkodzony czujnik wałka rozrządu - a jednak.

Pomiary rezystancji omomierzem na końcówkach czujnika niestety pokazywały to samo co w przypadku sprawnego stąd uznałem go za działający. Normalnie czujnik byłby wymieniony ale, że wiązało się to z dwoma dniami roboty (w przypadku braku podnośnika i narzędzi) to wskazania omomierza uznałem za wystarczające bo w ciemno nie chciałem już kazać mechanikowi rozbierać to wszystko (ja niestety tego nie zrobię).

Przedwczoraj Galant został zaprowadzony w pewne niepozorne miejsce ale za to fachowiec był odpowiedni i miał czym sprawdzać i robić. Zeszło mu jeden dzień na spokojnie. Wczoraj odebrałem autko :)

Temat więc z mojej strony uważam za zamknięty :)
_________________
Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.