Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mieszanie oleju napedowego z Mixolem
Autor Wiadomość
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-10-2012, 20:24   

Wymieszałem :)
 
 
PiotrasL200 
Mitsumaniak


Auto: L200 Intense '07 manual 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14-10-2012, 09:23   

Witam

Siersciunio, jak wyjeździsz cały bak to napisz nam, jakie masz obiektywne/subiektywne wrażenia :) Ciekawy jestem szczególnie, jak dodatek wpływa na głośność pracy silnika :)

PS. aha, napisz, jaki olej wlałeś.

pozdrawiam
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 14-10-2012, 10:16   

spokojnie możesz lać najtańszy nasz z Orlenu.
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-10-2012, 23:20   

jako że tankuje tylko na Lukoil to kupiłem LUKOIL MOTO 2T.
Skasowałem też licznik czego normalnie nie robię dla spokojniejszego sumienia.
Jak spalę cały bak to się wypowiem o spalaniu . Wlałem na oko ok 300 ml do pełnego baku.
Na razie nie widzę różnicy.
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 15-10-2012, 16:34   

Mieszam Mixol z Lotosu już trzecie tankowanie . I .... silnik moim subiektywny zdaniem pracuję bardziej miękko i ciszej , swobodniej przyspiesza a spalanie na poziomie słabej 10 gdy do tej pory była mocna 10 . Więc może coś w tym jest ??? :wink:
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 15-10-2012, 19:53   

jak chcesz aby silnik miękko pracował to spróbuj zalać ON w technologii GTL (gas to liquid) olej napędowy robiony z gazu ziemnego w Kuwejcie dla SHELLa (liczba cetanowa około 70), ale nie wiem czy obecnie sprowadzają do Polski. Kiedyś testowałem i faktycznie mniejsze spalanie, wyczyściło wkład paliwowy i nagary, silnik miękko pracował, ale koniecznie trzeba dolewać oleju bo smarowania pompy brak i to 2 razy tyle co do normalnego ON. Podobne parametry ma ON z LUKOIL ten droższy ale ze stacji paliw w Rosji, bo w Polsce to biorą z ORLENU.
pozdrawiam
_________________

 
 
tonys 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 02, Canter 01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 19
Skąd: Płock
Wysłany: 16-10-2012, 17:56   

Po ostrzeżeniu ze strony pompy mojego Pajero, które skończyło się czyszczeniem nastawnika jak sugerował kolega tompol34 - szacunek, postanowiłem lepiej o nią zadbać. O dolewaniu Mixolu do ON wspominał kolega ZbyszkeM jak byłem na wymianie czujnika TPS.
Pogrzebałem w internecie i faktycznie około 2005r zmieniono skład ON zmniejszono ilość siarki tym samym osłabiono właściwości smarne paliwa (ekologia), więc skusiłem się na wzbogacanie napędu Mixolem - wyjeździłem na razie 1l i zauważyłem że faktycznie dzięki temu eliksirowi Pajero kulturalniej pracuje ciszej bardziej miękko szczególnie po odpaleniu rano, jest sporo "żywszy" (myślę że pomogła również pielęgnacja nastawnika), zmniejszyło się "puszczanie bąków" przy mocniejszym naduszeniu gazu.
Jednocześnie czytam różne fora na temat mixowania olei 2T z ON i cała sprawa, który olej 2T jest tym odpowiednim, toczy się w kwestii pozostawiania jak najmniejszej ilości popiołów oraz nagaru - wygrywa LIQUI MOLY 1052 żeby nie powielać polecam lekturę forum:
http://avensis.info/viewt...80b7d7a66e3ec94
tam opisano temat wyczerpująco, nawet wpływ mieszania na filtr cząstek stałych.
Póki co zamówiłem LM 1052 i zobaczymy...
 
 
artmit1 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 47
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 20-10-2012, 20:51   

He he tez dolaczam sie do doswiadczenia. Przy 142 kkm dolalem Liqui moly 1052 do paliwa. Wnioski przyjda z przejechanymi kilometrami
pozdro
_________________
Arturos Pajeros
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20-10-2012, 21:38   

gdzie to kupić i za ile ?

To jest dodatek do kosiarek ,a w zaprzyjaźnionej hurtowni motoryzacyjnej nie maja tego typu oleju 2T . Z tej firmy maja 4 rodzaje ale inne.
 
 
artmit1 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DiD 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 47
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 21-10-2012, 08:54   

Kupilem po 40,-pln w hurtowni oleju w W-wie. Tani nie jest ale zobaczymy. Olej do kosiarek, skuterow, agregatow pradotworczych,silnikow do lodzi ..... a teraz tez do Mitsu. Gosc co sprzedawal mowil ze sporo ludzi dolewa do ON.
Jest tez tu ale drozszy
http://liquimoly-sklep.pl...-ml-i-1L-1L/280

Pozdro
_________________
Arturos Pajeros
 
 
rusinol 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Long 3.2 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-11-2012, 20:25   

Koledzy,

Niedawno zaeksperymentowalem z Liqui Moly DIESEL SCHMIER ADDITIV (ponoc smaruje i zabezpiecza).
Spala sie calkowicie i nie pozostawia nagarow.
Nie jest tani bo za 150ml zaplacilem 20 pln i to wystarcza na 80 litrow ropy.
Moje odczucia po wyjezdzeniu calego baku sa bardzo pozytywne. Silnik o wiele bardziej miekko chodzi na zimnym. Generalnie nie ma roznicy czy zimny czy cieply brzmi tak samo. Przed zastosowaniem jak silnik byl zimny chodzil dosyc twardo i glosniej (wydaje mi sie ze to nie efekt placebo:)
Teraz jezdze drugi bak z ta mikstura i pewnie na razie tyle na jakis czas.

Podepne sie pod ten temat takze z pytaniem o uzywanie depresatorow.
Powiedzcie mi prosze czy na zime warto dolewac tych specyfikow np. Diesel Skydd(czytalem kilka chwalebnych opinii na innych forach) czy lepiej zwykla etyline?
_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 17-11-2012, 13:21   

Ja osobiscie uzywam PLATINUM MOTO 2T ok 20zl za 1l, ma dobre wlasciwosi smarne i spala sie nie pozostawiajac nagarow. Uzywam w stosunku 1:200 aby smarowac pompe. Mysle ze uzywanie caly czas LM nie ma zbytniego snsu ze wzgledow finansowych i lepiej przeznaczyc te kase na czestsza wymiane filtra paliwa, bo jak Zbyszek wpomnial to odrywajaca sie farba z baku paliwa pawoduje glowne problemy pompy.

Co do depresatorow to dla bezpieczenstwa zawsze warto je dolewac. Zimowe olej napedowe wytrzymuja zazwyczaj do ~ -21 st. C( jest jeszce arktyczny i wytrzymuje wiecej, ale nie wszedzie wystepuje) a ponizej moga byc problemy.
 
 
PiotrasL200 
Mitsumaniak


Auto: L200 Intense '07 manual 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-11-2012, 18:03   

Witam

Troche nie na temat, ale ja od 4 lat używam właśnie Diesel Skydd (szwedzki) i nie mam żadnych problemów. Czy mróz mały czy duży, filtr paliwa po większym przebiegu czy mniejszym. :D Używałem przed montażem podgrzewacza jak i po (L200 2007).
Oczywiście stosowany w proporcjach takich, jak podają na butelce no i wlewany PRZED tankowaniem no i PRZED nadejściem niskich temperatur! :mrgreen: Dolewanie Skydda po skaszanieniu się paliwa już nic nie da, wtedy TYLKO ciepły garaż. Paliwo tankuję normalne na markowych stacjach, żadne tam V-powery, goldeny, super-hiper-madafaka i inne gówna. Na początku oczywiście podchodziłem do tego sceptycznie, ale po czasie zmieniłem zdanie. Używam tego, mimo, że posiadam ciepły garaż (ale 2 lata temu parkowałem pod chmurką) :biggrin: Rekord: cała noc i -35'C i zero problemu.
Przetestowałem również w Skandynawii. Takie jest moje doświadczenie z tą miksturą.
Mogę zarekomendować w 100% :D (dodam, że nie jestem sprzedawcą Skydda ani nie śpię z żoną dealera na Polskę :D )

pozdrawiam
 
 
rusinol 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Long 3.2 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-11-2012, 13:31   

PiotrasL200 napisał/a:
Witam

Troche nie na temat, ale ja od 4 lat używam właśnie Diesel Skydd (szwedzki) i nie mam żadnych problemów. Czy mróz mały czy duży, filtr paliwa po większym przebiegu czy mniejszym. :D Używałem przed montażem podgrzewacza jak i po (L200 2007).
Oczywiście stosowany w proporcjach takich, jak podają na butelce no i wlewany PRZED tankowaniem no i PRZED nadejściem niskich temperatur! :mrgreen: Dolewanie Skydda po skaszanieniu się paliwa już nic nie da, wtedy TYLKO ciepły garaż. Paliwo tankuję normalne na markowych stacjach, żadne tam V-powery, goldeny, super-hiper-madafaka i inne gówna. Na początku oczywiście podchodziłem do tego sceptycznie, ale po czasie zmieniłem zdanie. Używam tego, mimo, że posiadam ciepły garaż (ale 2 lata temu parkowałem pod chmurką) :biggrin: Rekord: cała noc i -35'C i zero problemu.
Przetestowałem również w Skandynawii. Takie jest moje doświadczenie z tą miksturą.
Mogę zarekomendować w 100% :D (dodam, że nie jestem sprzedawcą Skydda ani nie śpię z żoną dealera na Polskę :D )

pozdrawiam


Podziekowal Kolego za opinie, zakupie na probe w takim razie:)

Koledze KrzysG rowniez dzieki, LM zbyt drogi masz racje. Sprobuje tego Platinium.
_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
 
 
KrzysG 
Forumowicz

Auto: PajeroIII3.2D 3d man. lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 154
Skąd: Poznan
Wysłany: 11-12-2012, 16:17   

Witam,

ostatnio w Motorze wpadla mi w oko reklama DieselGold arktyczny Statoilu, gdzie gwarantuja rozruch do -32st. Dodatkowo olej ten nie zawiera zadnych biododatkow co niszczy nasze zbiorniki i pompy. Nie wiem jak wyglada jego cena, ale moze zamiast tych wszystkich ekstra dodatkow lepiej lac to paliwo i po klopocie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.