Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Nie odpala, mruga check engine
Autor Wiadomość
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 08-04-2012, 21:18   

Saqu, w Gdi widze róznice, tak samo w silnikach tfsi. to silniki bardzo czułe na jakośc paliwa.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
xxmichuxx 
Mitsumaniak


Auto: Mazda Cx-7 2,3T Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 174
Skąd: Poznań/Oborniki
  Wysłany: 08-04-2012, 21:36   

Jakie paliwa w Polsce mamy to każdy wie...

Jak kogoś stać przy obecnych cenach to niech tankuje nawet te "100" oktanówki
Wiadomo również że im lepsze jakościowo paliwo tym lepiej dla silnika, a kto jakie tankuje to zależy tylko od portfela i gustu - a o gustach się nie dyskutuje:P
_________________
Mazda Cx-7 2,3T
Carisma 1,8 GDI*
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 08-04-2012, 21:36   

Co do nagaru to bardzo duże znaczenie ma sposób zasilania silnika, gdyż wielopunkty, jednopunkty i gaźniki tegoż problemu aż tak bardzo nie odczuwają a paliwo to samo leją. Bo paliwo w mieszance przelatywało przez kolektor i coś tam zawsze tegoż nagaru wypłukało a tu przez kolektor przepływa tylko powietrze i spalinki z EGR-a. To tak dla informacji nowego kolegi co by wiedział dlaczego kolektor i przepustnicę ma czyścić. :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
tadek55 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 08-04-2012, 21:50   

Włoże i trzy groasze do tego tematu Cari jeżdzę już trzy lata cały czas jeżdziłem na 95 ostatnjo jechałem z Nowego Sącza do Bydgoszczy podjechałem na stacje i gosc mnie namówił abym zatankował 98 wiec zatankowałem dojechałem do Gdyni i z powrotem do Bydgoszczy i znów zatankowałem do pełna okazało sie że auto szło jak burza i jescze wyszło do wyszło do przodu, więc morał taki że paliwo 98 jest drogie ale jestes zadowolony i do przodu .Pozd.
_________________
Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200 Wilkasy 2010 ;)
Drużynowy mistrz turnieju Trambambuła Wawrzkowizna 2011 ;)
Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200
Pogorzelica 2015 :)
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-04-2012, 21:53   

Morfi napisał/a:
to silniki bardzo czułe na jakośc paliwa.


dużo gadania tylko. czułe w większości przez to, że takie info jest wyolbrzymiane. a prawda jest taka, że masa silników GDI, FSI, TSI, jeździ na paliwach takich jak każde "zwyczajne" auto i nic im nie jest. Zaniedbasz cały układ jak i auto to Ci będzie robić problemy.
Coś tam niby lepiej się zbiera na tej 98 ale to tak jak placebo. i dużo zależy od stylu jazdy.

Tyle ode mnie w temacie :) więcej do dodania nie mam. Każdy oczywiście robi co uważa za słuszne.
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 08-04-2012, 22:30   

Saqu, przejechałem gdi na pb 98 lub v-power z shela ponad 60 tys km wykorzystując czasem pełen zakres obrotow, czy na torze czy na 1/4 mili.
Jakbym miał kase, to widziałbys wyniki na papierze w postaci pomiaru na hamowni.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 08-04-2012, 22:37   

silnik jak silnik , ale głównie chodzi o cały układ paliwowy , który potrzebuje dobrego czystego paliwa , a wtedy pompa i wtryski na dłużej posłużą .
Co do 98 to ja też ją polecam , przez jakiś czas lałem 95 na tej samej stacji i auto jakby trochę słabsze i głośniejsze . Evoscan pokazywał octan level ok 80 i wysokie trimy , więc powróciłem do 98 i wszystko wróciło do normy czyli octan level 100% i trim mid 1,5
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.