[CAX 92-96] Stukanie w tylnym zawieszeniu. |
Autor |
Wiadomość |
Grayson76 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-02-2007, 17:19
|
|
|
Naturalnie.Najlepiej to wziąć myjkę dobrze wymyć tylne zawieszenie poprosić kogoś o silnych muskułach (ewentualnie pojechać na szarpaki) rozbujać auto i wtedy wszystko będzie jasne.Zresztą sam przerobiłem ten temat już dogłębnie
I jeszcze jedno bez kanału się nie obędzie.Chyba że masz maluuutką główkę |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-07-2007, 21:13
|
|
|
Ach...te tylne zawieszenie i stuki na mokrej nawierzchni... Dzisiaj cały dzień jeździłem, bez przerwy padało i myślałem, że szlag mnie trafi. Na nierównościach puk, puk, stuk...itd. W "białym" Colcie naciągnąłem wężyki na sprężynę i było OK, a w obecnym jeszcze nie miałem czasu. Ale naprawdę pod względem własności trakcyjnych tylne zawieszenie Colta CAO to prawdziwy majstersztyk, jednak niestety niedopracowany. Kto to widział żeby tak hałasowało. Mmm....... |
|
|
|
 |
Likasso [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2009, 12:20
|
|
|
Odgrzeję temat nałożenia gumowego wężyka na dolny zwój sprężyny... a mianowicie JAK TO ZROBIĆ ?:) Trzeba wszystko rozłożyć na części pierwsze czy da się to zrobić przy zmontowanej sprężynie ? |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13-01-2009, 13:36
|
|
|
no niestety musisz zdjac sprezyne z amora |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2009, 23:46
|
|
|
Hmmm... w jakis temacie z tego co pamietam to Hugo napisal ze ten wezyk jednak nie zdal egzaminu |
|
|
|
 |
Likasso [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 14:41
|
|
|
Czyli jednak jedyne wyjście to popryskać smarem w sprayu ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-01-2009, 17:01
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | Hmmm... w jakis temacie z tego co pamietam to Hugo napisal ze ten wezyk jednak nie zdal egzaminu | Nie do końca. Stuków było mniej, ale pojawiały się. Wężyk musi być bardzo cienki. |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 18:19
|
|
|
Hugo, ale tak na chlopski rozum- warto rozbierac zawieszenie czy nie?? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-01-2009, 18:54
|
|
|
SlaVkoEg napisał/a: | Hugo, ale tak na chlopski rozum- warto rozbierac zawieszenie czy nie?? | Nie. Lepszy efekt jest po montażu nowych amortyzatorów Kayaba |
|
|
|
 |
SlaVkoEg [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 19:52
|
|
|
Hugo napisał/a: | SlaVkoEg napisał/a:
Hugo, ale tak na chlopski rozum- warto rozbierac zawieszenie czy nie??
Nie. Lepszy efekt jest po montażu nowych amortyzatorów Kayaba |
|
|
|
|
 |
Likasso [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 22:28
|
|
|
A po zakupie nowych amortyzatorów, w portfelu też będzie lepszy efekt ?:P |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-01-2009, 16:25
|
|
|
Likasso napisał/a: | A po zakupie nowych amortyzatorów, w portfelu też będzie lepszy efekt? | . Będzie efekt, tyle, że na minus jakieś min. 300 zł. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15-01-2009, 17:40
|
|
|
min. to raczej 400 bo jeszcze przydalo by sie je zalozyc
geometrie tez przy okazji przydalo by sie zrobic |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 15-01-2009, 23:00
|
|
|
ictus napisał/a: | raczej 400 bo jeszcze przydalo by sie je zalozyc | Wymiana tylnych amortyzatorów w Colcie to przyjemność. Dlatego wymieniałem sam. ictus napisał/a: | geometrie tez przy okazji przydalo by sie zrobic | W przypadku tylnych amorków nie ma takiej potrzeby. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16-01-2009, 16:33
|
|
|
Hugo, no jak nie chcesz zeby ci opony zjechalo to raczej lepiej jest zrobic... pozatym na nazych drogach geometria rozjezdza sie co pol roku wiec..
a tak na marginesie to tylna geometria ma wiecej mozliwosci ustawienia niz przednia w colcie...
co do wymiany samemu to patrzac jak sie majster silowal ze srubami w wachaczach to daleko bylo tym czynnosciom do przyjemnosci |
|
|
|
 |
|