Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAX 92-96] Stukanie w tylnym zawieszeniu.
Autor Wiadomość
Grayson76
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2007, 17:19   

Naturalnie.Najlepiej to wziąć myjkę dobrze wymyć tylne zawieszenie poprosić kogoś o silnych muskułach (ewentualnie pojechać na szarpaki) rozbujać auto i wtedy wszystko będzie jasne.Zresztą sam przerobiłem ten temat już dogłębnie :lol:
I jeszcze jedno bez kanału się nie obędzie.Chyba że masz maluuutką główkę :D
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-07-2007, 21:13   

Ach...te tylne zawieszenie i stuki na mokrej nawierzchni... Dzisiaj cały dzień jeździłem, bez przerwy padało i myślałem, że szlag mnie trafi. Na nierównościach puk, puk, stuk...itd. W "białym" Colcie naciągnąłem wężyki na sprężynę i było OK, a w obecnym jeszcze nie miałem czasu. Ale naprawdę pod względem własności trakcyjnych tylne zawieszenie Colta CAO to prawdziwy majstersztyk, jednak niestety niedopracowany. Kto to widział żeby tak hałasowało. Mmm....... :?
 
 
Likasso
[Usunięty]

  Wysłany: 13-01-2009, 12:20   

Odgrzeję temat nałożenia gumowego wężyka na dolny zwój sprężyny... a mianowicie JAK TO ZROBIĆ ?:) Trzeba wszystko rozłożyć na części pierwsze czy da się to zrobić przy zmontowanej sprężynie ?
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13-01-2009, 13:36   

no niestety musisz zdjac sprezyne z amora
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2009, 23:46   

Hmmm... w jakis temacie z tego co pamietam to Hugo napisal ze ten wezyk jednak nie zdal egzaminu :P
 
 
Likasso
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 14:41   

Czyli jednak jedyne wyjście to popryskać smarem w sprayu ?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-01-2009, 17:01   

SlaVkoEg napisał/a:
Hmmm... w jakis temacie z tego co pamietam to Hugo napisal ze ten wezyk jednak nie zdal egzaminu
Nie do końca. Stuków było mniej, ale pojawiały się. Wężyk musi być bardzo cienki.
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 18:19   

Hugo, ale tak na chlopski rozum- warto rozbierac zawieszenie czy nie?? :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-01-2009, 18:54   

SlaVkoEg napisał/a:
Hugo, ale tak na chlopski rozum- warto rozbierac zawieszenie czy nie??
Nie. Lepszy efekt jest po montażu nowych amortyzatorów Kayaba :mrgreen:
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 19:52   

Hugo napisał/a:
SlaVkoEg napisał/a:
Hugo, ale tak na chlopski rozum- warto rozbierac zawieszenie czy nie??
Nie. Lepszy efekt jest po montażu nowych amortyzatorów Kayaba :mrgreen:


:P
 
 
Likasso
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 22:28   

A po zakupie nowych amortyzatorów, w portfelu też będzie lepszy efekt ?:P
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-01-2009, 16:25   

Likasso napisał/a:
A po zakupie nowych amortyzatorów, w portfelu też będzie lepszy efekt?
:mrgreen: . Będzie efekt, tyle, że na minus jakieś min. 300 zł.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15-01-2009, 17:40   

min. to raczej 400 bo jeszcze przydalo by sie je zalozyc
geometrie tez przy okazji przydalo by sie zrobic :-)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-01-2009, 23:00   

ictus napisał/a:
raczej 400 bo jeszcze przydalo by sie je zalozyc
Wymiana tylnych amortyzatorów w Colcie to przyjemność. Dlatego wymieniałem sam.
ictus napisał/a:
geometrie tez przy okazji przydalo by sie zrobic
W przypadku tylnych amorków nie ma takiej potrzeby.
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-01-2009, 16:33   

Hugo, no jak nie chcesz zeby ci opony zjechalo to raczej lepiej jest zrobic... pozatym na nazych drogach geometria rozjezdza sie co pol roku wiec..
a tak na marginesie to tylna geometria ma wiecej mozliwosci ustawienia niz przednia w colcie...
co do wymiany samemu to patrzac jak sie majster silowal ze srubami w wachaczach to daleko bylo tym czynnosciom do przyjemnosci :-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.