Wiem jak usunac stuki tylnego zawiecha na mokrym... Fotki! |
Autor |
Wiadomość |
jacekr2 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-01-2007, 14:55
|
|
|
pomysł zawalisty ciekawy jestem czy u mnie pomoże :] pozdr i jak to zrobie to dam znać |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-01-2007, 06:34
|
|
|
A ja bym nasunał koszulke trmokurczliwa, kolega testuje już to w Mazdzie, i sie sprawdza, jest peewnośc ze sie nie wysunie, a i nie wiele podnosi zawieszenie do góry, co prawda gorzej zakladac, ale zapytam go jak to zrobił. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Brikston
Forumowicz

Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 271 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 19-01-2007, 09:21
|
|
|
Marcino napisał/a: | A ja bym nasunał koszulke trmokurczliwa |
Tu chodzi tylko o to zeby bylo wiadomo co trzeszczy. Kazdy moze to zrobic po swojemu. Waz ogrodowy to jedno z rozwiazan...
Pozdr |
_________________ Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 |
|
|
|
 |
lukamar [Usunięty]
|
Wysłany: 20-01-2007, 20:17
|
|
|
Brikston napisał/a: | Marcino napisał/a: | A ja bym nasunał koszulke trmokurczliwa |
Tu chodzi tylko o to zeby bylo wiadomo co trzeszczy. Kazdy moze to zrobic po swojemu. Waz ogrodowy to jedno z rozwiazan...
Pozdr |
No właśnie. Dołączyłem do grona osób którym stuka na mokrym - najpierw z tyłu coś skrzypiało i piszczało, teraz stuka - czasami tak jakby coś zaraz miało się urwać. Oczywiście tylko jak pada i jest mokro. Dodam, że zwiększenie prędkości niweluje hałas, czyli jak mniej buja tyłem to mniej stuka. Dzisiaj zaufany mechanik oglądał zawieszenie i nic nie stwierdził.
Także przy najbliższej okazji przetestuje wąż na sprężynie. |
|
|
|
 |
jawor44 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2007, 17:58
|
|
|
Brikston miales racje z tym iz byly dwa typy sprezyn w tylnim zawieszeniu.ja mam/mialem takie jak Ty tzn. dolne zwoje sie stykaja a teraz mam z przerwa ze mozna wsunac palca hihihi dlugosc i osadzenie sprezyny jest identyczne jest tylko inaczej gieta!stuki byly i nie ma i wreszcie mam spokuj.zamontwoalem sprezyny od 1.8 GDI z 2001 roku.cena kompletu 150zl plus 1,5godziny mojej pracy....... |
|
|
|
 |
bokciu [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2007, 21:40
|
|
|
Dokładnie ten sam problem mam w Galancie.
Na poczatku myslalem ,ze to cos w bagazniku stuka bądz lata ale okazalo sie ,ze tylko w deszczową pogode objaw wystepuje.Najgorzej jest jak troche popada albo teraz zima jak robi sie bloto posniegowe.Jak mocno leje to raczej mniej.
Probowalem pryskac roznymi srodkami ale bez efektu.O wezu juz kiedys slyszalem wiec musze tez to wyprobowac. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 24-01-2007, 22:41
|
|
|
jawor44 a fotki pokaż sprężyny trzeszczącej i tej która nie trzeszczy w przedmiotowych miejscach gdzie te zwoje sie stykają - będzie dla potomności |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2007, 00:12
|
|
|
No to jest szansa że i u mnie przestanie stukać i pukać na mokrym:) |
|
|
|
 |
jawor44 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 25-01-2007, 09:56
|
|
|
co do sprezyn - to w przed liftingowych czest sie spotyka 2 zawieszenia, jedno wyzsze na amorach monroe i drugie nizsze na KYB - Jackie kiedys pisal, |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2007, 16:23
|
|
|
Matejko napisał/a: | co do sprezyn - to w przed liftingowych czest sie spotyka 2 zawieszenia, jedno wyzsze na amorach monroe i drugie nizsze na KYB - Jackie kiedys pisal, |
od czego zależy czy ma sie monroł czy kyb ? bo nie znalazłem w szukajce
i jak rozpoznać, które się posiada o ile napisy są na 1 rzut oka nieczytelne ? |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 25-01-2007, 17:58
|
|
|
nie pamietam, zreszta nie do odroznienia pewnie |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2007, 18:11
|
|
|
Matejko napisał/a: | nie pamietam, zreszta nie do odroznienia pewnie |
hmm szkoda, bo moja cari ma prawdopodobnie oryginalne amory/sprężyny a komfort jest kijowy, za twarde auto jak dla mnie... |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2007, 22:49
|
|
|
Moje też jest twarde, ale to nie jest chyba wada, ale te stuki z tyłu są wkurzające, jak więc poznać właściwą sprężynę. |
|
|
|
 |
Brikston
Forumowicz

Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 271 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 26-01-2007, 07:56
|
|
|
Bastek napisał/a: | jak więc poznać właściwą sprężynę |
Najszybciej to wejsc pod samochod i sie przyjzec pierwszym dolnym zwojom sprezyny. Jesli sie stykaja to bedzie stukalo na mokrym i robisz taki zabieg jak na fotkach pokazalem.
W serwisie Mitsu na Klimeckiego w Krakowie tez zaczeli zakladac weze ogrodowe po tym jak ojciec im powiedzial co tak trzeszczy na mokrym, bo mieli mase klientow z tym problemem.
[ Dodano: 26-01-2007, 08:00 ]
Bastek napisał/a: | Moje też jest twarde |
Aaa... i jeszcze jedno... dla mnie to zawieszenie az tak twarde nie jest. Szczegolnie tyl moglby szybciej sie 'wygaszac' po szybkim i ostrym manewrze w lewo i potem w prawo. Co wy na to Inna sprawa ze mam waskie opony zimowe, ktore dobrej stabilnosci nie zapewniaja, ale i tak mnie to troche wkurza. |
_________________ Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 |
|
|
|
 |
|