Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wiem jak usunac stuki tylnego zawiecha na mokrym... Fotki!
Autor Wiadomość
jacekr2
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2007, 14:55   

pomysł zawalisty ciekawy jestem czy u mnie pomoże :] pozdr i jak to zrobie to dam znać
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-01-2007, 06:34   

A ja bym nasunał koszulke trmokurczliwa, kolega testuje już to w Mazdzie, i sie sprawdza, jest peewnośc ze sie nie wysunie, a i nie wiele podnosi zawieszenie do góry, co prawda gorzej zakladac, ale zapytam go jak to zrobił.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Brikston 
Forumowicz


Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 271
Skąd: Krakow
Wysłany: 19-01-2007, 09:21   

Marcino napisał/a:
A ja bym nasunał koszulke trmokurczliwa


Tu chodzi tylko o to zeby bylo wiadomo co trzeszczy. Kazdy moze to zrobic po swojemu. Waz ogrodowy to jedno z rozwiazan... :)

Pozdr
_________________
Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 
 
 
lukamar
[Usunięty]

Wysłany: 20-01-2007, 20:17   

Brikston napisał/a:
Marcino napisał/a:
A ja bym nasunał koszulke trmokurczliwa


Tu chodzi tylko o to zeby bylo wiadomo co trzeszczy. Kazdy moze to zrobic po swojemu. Waz ogrodowy to jedno z rozwiazan... :)

Pozdr

No właśnie. Dołączyłem do grona osób którym stuka na mokrym - najpierw z tyłu coś skrzypiało i piszczało, teraz stuka - czasami tak jakby coś zaraz miało się urwać. Oczywiście tylko jak pada i jest mokro. Dodam, że zwiększenie prędkości niweluje hałas, czyli jak mniej buja tyłem to mniej stuka. Dzisiaj zaufany mechanik oglądał zawieszenie i nic nie stwierdził.
Także przy najbliższej okazji przetestuje wąż na sprężynie.
 
 
jawor44
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2007, 17:58   

Brikston miales racje z tym iz byly dwa typy sprezyn w tylnim zawieszeniu.ja mam/mialem takie jak Ty tzn. dolne zwoje sie stykaja a teraz mam z przerwa ze mozna wsunac palca hihihi dlugosc i osadzenie sprezyny jest identyczne jest tylko inaczej gieta!stuki byly i nie ma i wreszcie mam spokuj.zamontwoalem sprezyny od 1.8 GDI z 2001 roku.cena kompletu 150zl plus 1,5godziny mojej pracy.......
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 24-01-2007, 21:40   

Dokładnie ten sam problem mam w Galancie.
Na poczatku myslalem ,ze to cos w bagazniku stuka bądz lata ale okazalo sie ,ze tylko w deszczową pogode objaw wystepuje.Najgorzej jest jak troche popada albo teraz zima jak robi sie bloto posniegowe.Jak mocno leje to raczej mniej.
Probowalem pryskac roznymi srodkami ale bez efektu.O wezu juz kiedys slyszalem wiec musze tez to wyprobowac.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 24-01-2007, 22:41   

jawor44 a fotki pokaż sprężyny trzeszczącej i tej która nie trzeszczy w przedmiotowych miejscach gdzie te zwoje sie stykają - będzie dla potomności
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2007, 00:12   

No to jest szansa że i u mnie przestanie stukać i pukać na mokrym:)
 
 
jawor44
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2007, 09:05   

to jest typ sprezyny ktory trzeszczy dolne zwoje sie stykaja:

http://img181.imageshack....age=typ18um.jpg

to jest 2 typ ktory nie piszczy ani nie strzela

http://img180.imageshack....age=typ27qn.jpg

zaznaczam ze osadzenie sprezyny jest takie same jak rowniez dlugosc sprezyny rozni sie tylko sposobem giecia


pozdrawiam
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 25-01-2007, 09:56   

co do sprezyn - to w przed liftingowych czest sie spotyka 2 zawieszenia, jedno wyzsze na amorach monroe i drugie nizsze na KYB - Jackie kiedys pisal,
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2007, 16:23   

Matejko napisał/a:
co do sprezyn - to w przed liftingowych czest sie spotyka 2 zawieszenia, jedno wyzsze na amorach monroe i drugie nizsze na KYB - Jackie kiedys pisal,

od czego zależy czy ma sie monroł czy kyb ? bo nie znalazłem w szukajce :roll:

i jak rozpoznać, które się posiada o ile napisy są na 1 rzut oka nieczytelne ?
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 25-01-2007, 17:58   

nie pamietam, zreszta nie do odroznienia pewnie
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2007, 18:11   

Matejko napisał/a:
nie pamietam, zreszta nie do odroznienia pewnie


hmm szkoda, bo moja cari ma prawdopodobnie oryginalne amory/sprężyny a komfort jest kijowy, za twarde auto jak dla mnie...
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2007, 22:49   

Moje też jest twarde, ale to nie jest chyba wada, ale te stuki z tyłu są wkurzające, jak więc poznać właściwą sprężynę.
 
 
Brikston 
Forumowicz


Auto: Carisma 2001 1.8 GDI Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 271
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-01-2007, 07:56   

Bastek napisał/a:
jak więc poznać właściwą sprężynę

Najszybciej to wejsc pod samochod i sie przyjzec pierwszym dolnym zwojom sprezyny. Jesli sie stykaja to bedzie stukalo na mokrym i robisz taki zabieg jak na fotkach pokazalem.
W serwisie Mitsu na Klimeckiego w Krakowie tez zaczeli zakladac weze ogrodowe po tym jak ojciec im powiedzial co tak trzeszczy na mokrym, bo mieli mase klientow z tym problemem.

[ Dodano: 26-01-2007, 08:00 ]
Bastek napisał/a:
Moje też jest twarde


Aaa... i jeszcze jedno... dla mnie to zawieszenie az tak twarde nie jest. Szczegolnie tyl moglby szybciej sie 'wygaszac' po szybkim i ostrym manewrze w lewo i potem w prawo. Co wy na to :?: Inna sprawa ze mam waskie opony zimowe, ktore dobrej stabilnosci nie zapewniaja, ale i tak mnie to troche wkurza.
_________________
Mitsubishi Carisma 2001 1.8 GDI Avance
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.