Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie paliwo do 1.8 gdi? Pb95 czy Pb98?
Autor Wiadomość
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 25-07-2012, 06:31   

rysiul, GDI to specyficzny silnik. Mi wystarczy, że przejechałem ponad 60 tys km i nie znam co to falowanie obrotów ani CE.
Później na forum milion tematów, że GDI szwankuje, że silnik szarpie, że obroty skaczą itp. Dlaczego najnowsze TFSI oparte na GDI maja wpisane only 98.
Silnik na 98 nawet mniej spali :)
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
rysiul 
Mitsumaniak


Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-07-2012, 08:42   

Morfi napisał/a:
GDI to specyficzny silnik.

Artykuł proszę traktować jako źródło informacji które wymaga uzupełnienia.
W GDI mamy stopień sprężania 12:1 wiec jest możliwość wykorzystania potencjału 98 oktanów. Wtrysk bezpośredni daje możliwość dokładnego dawkowania tego potencjału.
 
 
 
Jarucha 
Forumowicz

Auto: Saab 9-3 2.0t
Kraj/Country: UK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 78
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-07-2012, 15:57   

Ja swoim Cari GDI nakręciłem 60 tys (ogółem 200 tys) i ciągle lane 95 z rożnych źródeł tj. stacje markowe i hipermarketowe, wschodni import, rożne stacje w europie od rumuńskich po walijskie i na razie żadnych problemów z silnikiem.
_________________
I walked ten thousand miles, ten thousand miles to see you
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 06-08-2012, 15:52   

Morfi napisał/a:
Silnik na 98 nawet mniej spali :)

Niedawno wróciłem z nad morza i na95 zrobiłem 820km i nawet się rezerwa nie zapaliła, w tym miasta,korki,klima, deczko wyprzedzania itp :wink:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.