 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Turbina w Cari 1.9 DiD |
Autor |
Wiadomość |
morgan28b
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 104 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 11-08-2012, 23:50
|
|
|
Sorki troszeczkę źle to ująłem. Jak włącze zapłon to na chwilę zgaśnie razem z innymi kontrolkami by po 2 sekundach zaświecić się na stałe.
[ Dodano: 08-10-2012, 20:14 ]
Witam po 2 miesiącach. Mogę powiedzieć, że znaleziono przyczyny usterek w mojej Cari:
1. Brzęczenie podczas dodawania gazu - czujnik temperatury padnięty (pomogła dopiero diagnostyka podczas jazdy)
2. Dławienie i brak mocy podczas jazdy - EGR (nie domykał bądź nie otwierał do końca)
Czujnik temperatury wymieniony i już nie brzęczy, EGR - zaślepiony i już nie ma dławienia i braku mocy, ale ....
...no właśnie jest ale. Mechanik zapewniał mnie, że zaślepienie EGR-a nie spowoduje głośniejszej pracy silnika i wzrostu spalania (mogę tym tylko wkurzyć ekologów) ale ja mam wrażenie, że po zaślepieniu EGR-a samochód głośniej pracuje (rechocze) i spalanie się podniosło. Mam pytanie czy jest to możliwe i czy mogę "odślepić" EGR? |
|
|
|
 |
|
|