[CY8A 2.0DID] Ikona CHECK i brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
QaDo
Forumowicz
Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 79 Skąd: K-zy
|
Wysłany: 26-12-2012, 00:12
|
|
|
artel99 - wycięcie i wywalenie programowe DPF u nas to jakieś 300zł
Dbajcie o filtry powietrza, no i co jakiś obciążajcie choć trochę swoje wozy |
_________________ Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h |
|
|
|
 |
bigbox1
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2016 Posty: 7 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 15-08-2016, 12:24
|
|
|
Panowie moja krótka historia wygląda tak..
Kupiłem ok 2tyg. temu Lancera 2.0DiD 140km powrót od handlarza ok 150-180 na autostradzie silnik tracił moc problem na jakiś czas znikał po zgaszeniu i odpaleniu silnika. Przy 5-6 razie zapaliła sie kontrolka check Engine. Dojechałem do domku reset błędu z komputera. Błąd od 2 tyg sie nie pojawił.
PRZYCZNA:
wczoraj zasłyszałem z pod maski w zakresie pracy turbiny dość wyraźny szum powietrza. Okazuje sie że rura z intercoolera (lub turbo) wychodząca z lewej strony(przód) idąca w prawo jest plastikowa i z przoduz prawej strony jest uchwyt do ramy i w tym miejscu ten plastik jest pęknięty w momencie jak silnik wchodzi na 1750+rpm sprężone powietrze ucieka. Mój mechanik stwierdził że to jest na 99% przyczyna błędu który mi wyskoczył i że przez tą różnice ciśnień wywalało błąd podciśnienia i turbo przechodziło w tryb awaryjny.
Pytanie: Mechanik zalecił wyciągnąć element zrobić tzw spawanie plastiku i założyć na nowo, Tylko CZY TO MA SENS czy to sie nie rozpadnie ile kosztuje nowa część jak sie nazywa albo coś ?? Ktoś może pomóć?? |
_________________ Nie znam Sie, więc pytam
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
wiewioor
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 282 Skąd: Rz-ów
|
Wysłany: 15-08-2016, 22:17
|
|
|
Jak dobrze "pospawasz" polimer tzn. zlejesz (nadlejesz) plastik, to powinien on jeszcze posłużyć (nawet przy dużych ciśnieniach) |
|
|
|
 |
bigbox1
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2016 Posty: 7 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 19-08-2016, 17:49
|
|
|
Pospawane z demontażem i montażem cały koszt 150zł :] w aso wymiana 1200zł :] |
_________________ Nie znam Sie, więc pytam
 |
|
|
|
 |
|