Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY8A 2.0DID] Ikona CHECK i brak mocy
Autor Wiadomość
QaDo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 79
Skąd: K-zy
Wysłany: 26-12-2012, 00:12   

artel99 - wycięcie i wywalenie programowe DPF u nas to jakieś 300zł :-)

Dbajcie o filtry powietrza, no i co jakiś obciążajcie choć trochę swoje wozy :)
_________________
Zdecydowanie najszybszy Lancer w mieście.
V-max 240 Km/h
 
 
bigbox1 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 7
Skąd: Żywiec
Wysłany: 15-08-2016, 12:24   

Panowie moja krótka historia wygląda tak..
Kupiłem ok 2tyg. temu Lancera 2.0DiD 140km powrót od handlarza ok 150-180 na autostradzie silnik tracił moc problem na jakiś czas znikał po zgaszeniu i odpaleniu silnika. Przy 5-6 razie zapaliła sie kontrolka check Engine. Dojechałem do domku reset błędu z komputera. Błąd od 2 tyg sie nie pojawił.
PRZYCZNA:
wczoraj zasłyszałem z pod maski w zakresie pracy turbiny dość wyraźny szum powietrza. Okazuje sie że rura z intercoolera (lub turbo) wychodząca z lewej strony(przód) idąca w prawo jest plastikowa i z przoduz prawej strony jest uchwyt do ramy i w tym miejscu ten plastik jest pęknięty w momencie jak silnik wchodzi na 1750+rpm sprężone powietrze ucieka. Mój mechanik stwierdził że to jest na 99% przyczyna błędu który mi wyskoczył i że przez tą różnice ciśnień wywalało błąd podciśnienia i turbo przechodziło w tryb awaryjny.

Pytanie: Mechanik zalecił wyciągnąć element zrobić tzw spawanie plastiku i założyć na nowo, Tylko CZY TO MA SENS :) czy to sie nie rozpadnie ile kosztuje nowa część jak sie nazywa albo coś ?? Ktoś może pomóć??
_________________
Nie znam Sie, więc pytam
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 15-08-2016, 12:56   

Tutaj możesz znaleźć nr. OE elementu po modelu auta lub vinie.
http://mitsubishi-motors....x.php?model=7AQ
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
wiewioor 
Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 282
Skąd: Rz-ów
Wysłany: 15-08-2016, 22:17   

Jak dobrze "pospawasz" polimer tzn. zlejesz (nadlejesz) plastik, to powinien on jeszcze posłużyć (nawet przy dużych ciśnieniach)
 
 
bigbox1 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2016
Posty: 7
Skąd: Żywiec
Wysłany: 19-08-2016, 17:49   

Pospawane z demontażem i montażem cały koszt 150zł :] w aso wymiana 1200zł :]
_________________
Nie znam Sie, więc pytam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.