Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Carisma: wymiana silnika 1.8 GDI na mocniejsz
Autor Wiadomość
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 28-09-2012, 21:49   

Klikałem dziś w tym temacie i nic nie widzę :roll:
Więc jeszcze raz
xluki napisał/a:
zenedith, widziałem swego czasu na mobile.de Carismę z silnikiem z Volvo V40 T4 (200KM)

Jeśli ktoś ma kasę to ciekawy pomysł, ten silnik naprawdę daje radę :twisted:
zenedith napisał/a:
Planowałem zamknąć się ze swapem w 7k zł i tyle jestem w stanie dać..

Myślę że nie są jakieś małe pieniądze bo znajomy wsadził teraz 2.8 v6 do bory i dał za przekłąde z silnikiem oraz skrzynką kole 8.5tyś więc to real
Fajnie że jest ktoś kto ma pomysł i chce go zrealizować :!: jestem za i powodzonka w temacie :wink:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 29-09-2012, 16:32   

Ja również jestem za, bo jeśli ktoś myśli o zwiększeniu mocy, propozycje typu zmień auto, to kiepski pomysł, jeśli coś mieści się w rozsądku finansowym ( zależy od grubości portfela ) niech walczy. Nie jestem jakimś super znawcą aut japońskich ale auto to auto, zdenerwowało mnie tutaj kilka wypowiedzi, jeśli tylko usiądę przy kompie, wrzucę kilka krótkich filmików z przebiegu mojego swapu i w jednym z opli, ze 115 konnej ósemki na 150 KM 16v, w warunkach garażowych to mało powiedziane, fakt druciarstwo, ale jeździ już trochę lat, nie będę sie rozpisywał co było wymieniane prócz motoru bo to nie jest temat o niemcu
_________________

 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 29-09-2012, 20:26   

Swap jest wykonalny w tych pieniądzach ze względu na to, że nie trzeba dużo rzeźbić. Mocowanie silnika jest takie same, więc najważniejszy problem z głowy. Czekam na efekty! :mrgreen:
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
zenedith 
Nowy Forumowicz
Zenedith

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Środa wlkp
Wysłany: 29-09-2012, 21:22   

Wraz z mechanikiem szukamy silnika - ale nie robimy tego na hop-siup - silnik MUSI być w dość dobrym stanie i nie spieszymy się z jego zakupem (analogicznie skrzynia biegów).

Głównie rozważamy zakup walniętego "anglika" albo przynajmniej tego, co nas z niego interesuje.

Zatem czasowo nie wiem, czy uda nam się do końca tego roku - obstawiam raczej początek wiosny (zatem jeśli ktoś będzie chciał coś po swapie z mojej cari to najwcześniej wiosna).

Cieszę się, że pojawiły się wypowiedzi utwierdzające mnie w przekonaniu, że jest sens to zrobić.

PS. Jutro idę kolejny raz na tor poznań (tptd.pl) - zapewne ostatnia taka szansa do mojej cari w obecnej formie.
_________________
 
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 30-09-2012, 08:14   

Tak jak obiecałem, kilka filmików jak to kombinuje się aby zaoszczędzić i mieć trochę frajdy że można zrobić coś samemu ;)
Jakość kiepska, jako aparat posłużył SE Z520i, jest to "przed potopowy " telefon, akcja miała miejsce dobrych kilka lat wstecz.
Konstrukcja użyta do wyciągnięcia i umieszczenia motoru to...wycięta huśtawka
Jak widać na foto, silnik wyjęty BEZ demontażu skrzyni, a podobno nie było takiej opcji..
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
Jeśli nie masz pewności co do dobrego stanu motoru, zawsze możesz pokusić się o jego otwarcie, wiadomo, kolejne koszta, ale wiesz już przynajmniej czym będziesz się poruszał
_________________

 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-09-2012, 09:20   

zenedith, gdzieś był opis całego swapa 2.0t z v40 do carismy ale nie pamiętam gdzie :P
na pewno ktoś go na forum wrzucał, było opisane co i jak robili
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-09-2012, 09:23   

Saqu, na pierwszej stronie już było wklejone :p
Powtórka http://www.racingforum.pl...showtopic=62315
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 30-09-2012, 10:55   

szkoda tylko że nie ma fotek, przynajmniej ja ich nie widzę, przydał by się dokładny opis, wtedy nie było by mowy żeby stanąć w martwym punkcie. Z tego co doczytałem, tylne zawieszenie nie koniecznie musiało by być przeszczepiane, ciekawe jak tam kielichy sobie poradzą, stabilizator mile widziany. A czy wymiana skrzyni jest obowiązkowa ?
_________________

 
 
tom1312 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 194
Skąd: Komorów/Rzeszów
Wysłany: 30-09-2012, 22:29   

Trzymam kciuki za projekt :twisted: i czekam na informacje o postępach w szukaniu gratów :wink:
Swoją drogą jest kilka filmików z Cari 2,5 v6 TT
http://www.youtube.com/watch?v=YSt3_U99uhA
http://www.youtube.com/watch?v=RLnyPucuMVI
oraz wg mnie majstersztyk 2,5 V6 MIVEC :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=DAQkw8_f0BU
_________________
"Mitsu" i wszystko jasne :)
01388/KMM
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 01-10-2012, 08:37   

Mas Cari GDI, z tego co pamiętam to skrzynia pasuje (ma krótsze przełożenia niż ta w T4), zobacz czy zwrotnice nie będą musiały być wymienione... Jakiś czas temu (jak miałem GDI) przerabiałem temat, ale niewiele już pamiętam.

Najlepsza opcja - kupić anglika z dobrym przodem. :)
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 01-10-2012, 08:51   

tom1312 napisał/a:
oraz wg mnie majstersztyk 2,5 V6 MIVEC :twisted:


6A12 to 2.0 ale za to dźwięk powala
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
ReaperEzg 
Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 131
Skąd: Zgierz
Wysłany: 01-10-2012, 14:04   

Jeśłi skrzynia jest krótsza nawet dobrze, będzie się szybciej zbierał, lecz może ale nie musi, ograniczyć prędkość maksymalną, ciekawe czy da radę przy dłuższym butowaniu do odcinki, przydało by się nie tanie sprzęgło do tego zestawu.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-10-2012, 21:22   

Ktoś zaczął i nie skończył http://moto.allegro.pl/ca...2711516778.html
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 12-10-2012, 22:04   

robertdg, coś mi się wydaje, że ten silnik to trochę za bardzo przed przednią oś jest wysunięty :? Dla równowagi trzeba będzie teściową wozić :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 12-10-2012, 23:41   

http://moto.allegro.pl/ca...2711516778.html
:twisted: to jest to
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.