Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Czy manualna do Lancera'90 1.5 GLXi ?
Autor Wiadomość
karolw78
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2006, 21:14   

Wielkie dzięki zakupie diodę i przejde do rzeczy. O skutkach mojej pracy dam znać. Ale coś mi sie wydaje (na podstawie wskazówek) że mogę mieć mało oleju bo na zimnym jest ok. 5mm nad 1 kreską ale po przejechaniu ok. 20 km i sprawdzeniu poziom jest wyższy ale nie przekracza 2 kreski natomiast na włączonym silniku cały bagnet mokry. Może 20 km za mało aby sie skrzynia nagrzała.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 30-12-2006, 21:52   

SebaD napisał/a:
nastepnie wyłączasz silnik, czekasz chwilkę i mierzysz poziom oleju w skrzynce.
silnik musi pracować

zostawiasz na N, wyciągasz bagnet, wycierasz i wkładasz ponownie i dopiero wtedy odczytujesz!
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2006, 08:42   

tomusn napisał/a:
silnik musi pracować

zostawiasz na N, wyciągasz bagnet, wycierasz i wkładasz ponownie i dopiero wtedy odczytujesz!



SILNIK MUSI PRACOWAĆ?? Ja zawsze mierzyłem na wyłączonym... oczywiście wycierałem najpierw bagnet i dopiero mierzyłem 8)
Oj! Jeśli tak jest, to poważny błąd się wkradł w moim mierzeniu oleju!! :oops:

Sorry za wprowadzenie w bład!! :oops:

Tomusn dzięki że mnie poprawiłeś!

pozdro
SebaD
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2006, 11:34   

Dość poważny, bo tylko na włączonym silniku pompa wymusza obieg oleju w skrzyni. Tak samo inny poziom będzie jeżeli zostawisz w pozycj P, musi być na N.
 
 
karolw78
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2006, 19:14   

W takim razie poziom oleju jest ok, barwa czerwona, nie pieni się i nie śmierdzi wiec może regulacja krokowego pomoże, moje nadzieje rosną :idea: gorzej jak to jakaś poważna awaria skrzyni.
Ponieważ widzę że burst, ma takiego samego miśka w związku z tym mam prośbę/pytanie czy jesteś w posiadaniu ksiązki typu: "sam naprawiam" dla tego modelu. :?:
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 01-01-2007, 13:09   

Prawie takiego samego bo z manualną skrzynią. Co do książki to mam tylko serwisówkę, którą pobrałem z działu warsztat ma chyba koło 70mb więc jak chcesz to moge Ci wysłać jakieś rozdziały.
 
 
karolw78
[Usunięty]

Wysłany: 01-01-2007, 20:53   

Jeżeli mozesz to daj mi linka a ja postarem się ściagnąć, gdybym miał problemy to skontakruje się z Toba. Dzięki.
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2007, 22:45   

Pierwszy link jest na serwer gdzie leży serwisówka, 2 do tematu na forum.

http://www.elektronbosch....tLancer8892.htm
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=3446
 
 
karolw78
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2007, 21:26   

Zgodnie z obietnicą przedstawiam wyniki moich prac:
I tak: wymieniłem kondziorki w ECU, wyregulowałem obroty, ustawiłem TPS na nominalne napięcie 0,50V (temat poruszony w innym poście). Wynik następujący: jeżdżę 4 dzień i szarpanie skrzyni mineło, podczas hamowania nie czuć "tąpnięć" związanych z redukcją biegów. Wniosek na dzień dzisiejszy: regulacja silnika krokowego i TPSa przyczyniła się do usunięcia problemów ze skrzynią. Podkreślam że są to wnioski po przejechaniu ok 200 km. :D Mam nadzieję że post ten w jakimś stopniu posłuży jako pierwszy krok do usunięcia problemów z ABS zamiast udawać się do mechanika i zapłacić za naprawę ok 1500- 2000 zł. Ja zainwestowałem ok 6 zł i trochę czasu, a pomyśleć że byłem wczesniej w warsztacie i koszt oceniono na w/w kwotę. To tyle zobaczę co bedzie się działo po dłuższej eksploatacji.
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2007, 07:51   

Witam

A jednak... Gratuluję własnoręcznej naprawy... 8)

pozdro
SebaD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.