 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C62A 1.5] Czy manualna do Lancera'90 1.5 GLXi ? |
Autor |
Wiadomość |
karolw78 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2006, 21:14
|
|
|
Wielkie dzięki zakupie diodę i przejde do rzeczy. O skutkach mojej pracy dam znać. Ale coś mi sie wydaje (na podstawie wskazówek) że mogę mieć mało oleju bo na zimnym jest ok. 5mm nad 1 kreską ale po przejechaniu ok. 20 km i sprawdzeniu poziom jest wyższy ale nie przekracza 2 kreski natomiast na włączonym silniku cały bagnet mokry. Może 20 km za mało aby sie skrzynia nagrzała. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 30-12-2006, 21:52
|
|
|
SebaD napisał/a: | nastepnie wyłączasz silnik, czekasz chwilkę i mierzysz poziom oleju w skrzynce. | silnik musi pracować
zostawiasz na N, wyciągasz bagnet, wycierasz i wkładasz ponownie i dopiero wtedy odczytujesz! |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
SebaD [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2006, 08:42
|
|
|
tomusn napisał/a: | silnik musi pracować
zostawiasz na N, wyciągasz bagnet, wycierasz i wkładasz ponownie i dopiero wtedy odczytujesz! |
SILNIK MUSI PRACOWAĆ?? Ja zawsze mierzyłem na wyłączonym... oczywiście wycierałem najpierw bagnet i dopiero mierzyłem
Oj! Jeśli tak jest, to poważny błąd się wkradł w moim mierzeniu oleju!!
Sorry za wprowadzenie w bład!!
Tomusn dzięki że mnie poprawiłeś!
pozdro
SebaD |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2006, 11:34
|
|
|
Dość poważny, bo tylko na włączonym silniku pompa wymusza obieg oleju w skrzyni. Tak samo inny poziom będzie jeżeli zostawisz w pozycj P, musi być na N. |
|
|
|
 |
karolw78 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2006, 19:14
|
|
|
W takim razie poziom oleju jest ok, barwa czerwona, nie pieni się i nie śmierdzi wiec może regulacja krokowego pomoże, moje nadzieje rosną gorzej jak to jakaś poważna awaria skrzyni.
Ponieważ widzę że burst, ma takiego samego miśka w związku z tym mam prośbę/pytanie czy jesteś w posiadaniu ksiązki typu: "sam naprawiam" dla tego modelu. |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 01-01-2007, 13:09
|
|
|
Prawie takiego samego bo z manualną skrzynią. Co do książki to mam tylko serwisówkę, którą pobrałem z działu warsztat ma chyba koło 70mb więc jak chcesz to moge Ci wysłać jakieś rozdziały. |
|
|
|
 |
karolw78 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-01-2007, 20:53
|
|
|
Jeżeli mozesz to daj mi linka a ja postarem się ściagnąć, gdybym miał problemy to skontakruje się z Toba. Dzięki. |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
|
|
|
 |
karolw78 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-01-2007, 21:26
|
|
|
Zgodnie z obietnicą przedstawiam wyniki moich prac:
I tak: wymieniłem kondziorki w ECU, wyregulowałem obroty, ustawiłem TPS na nominalne napięcie 0,50V (temat poruszony w innym poście). Wynik następujący: jeżdżę 4 dzień i szarpanie skrzyni mineło, podczas hamowania nie czuć "tąpnięć" związanych z redukcją biegów. Wniosek na dzień dzisiejszy: regulacja silnika krokowego i TPSa przyczyniła się do usunięcia problemów ze skrzynią. Podkreślam że są to wnioski po przejechaniu ok 200 km. Mam nadzieję że post ten w jakimś stopniu posłuży jako pierwszy krok do usunięcia problemów z ABS zamiast udawać się do mechanika i zapłacić za naprawę ok 1500- 2000 zł. Ja zainwestowałem ok 6 zł i trochę czasu, a pomyśleć że byłem wczesniej w warsztacie i koszt oceniono na w/w kwotę. To tyle zobaczę co bedzie się działo po dłuższej eksploatacji. |
|
|
|
 |
SebaD [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2007, 07:51
|
|
|
Witam
A jednak... Gratuluję własnoręcznej naprawy...
pozdro
SebaD |
|
|
|
 |
|
|