Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 2.0, jak wypada pod wzgledem dynamiki i osiagow ?
Autor Wiadomość
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 03-11-2012, 00:29   

Mikebambo napisał/a:
Czy taka moc jest w stanie zwiekszyc poziom adrenaliny ?

Tak, jak zabraknie jej przy wyprzedzaniu - skok adrenaliny zagwarantowany :lol:
Szukaj V6 i gotuj worek $ na ewentualne naprawy :twisted: :wink:
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 03-11-2012, 08:52   

Powiem tak: po przejażdżce kilkoma sztukami na sprzedaż zauważyłem że V6 w automacie zbiera się porównywalnie do manualnej rzędówki, w KJS-ach nim nie wystartujesz ale do codziennej eksploatacji wystarczy, co do spalania to mi 2.0 pali dużo czyli powyżej 13 litrów LPG na kapciach 225. Lecz mi jakoś wszystkie auta palą więcej od średnich internetowych (no może po za Astrą F bo ta paliła malutko i tez miała ponadnormatywne koła). Kwestia wyposażenia to chyba zależała od widzimisię kupującego, chociaż mi by się przydał jeszcze tempomat i webasto :P
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21956
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-11-2012, 09:37   

i9i napisał/a:
mi 2.0 pali dużo czyli powyżej 13 litrów LPG na kapciach 225
Mi też, ale mój jest w automacie.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 03-11-2012, 09:41   

Hugo napisał/a:
Mi też, ale mój jest w automacie.

Ta instalacja LPG w Maździe z automatem też dawała takie same wyniki. Jakoś nie mam czasu odwiedzić gaziarzy co by w tym Stagu zamieszali :/
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Mikebambo 
Forumowicz
Mikebambo


Auto: galant 97 2.5l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 73
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-11-2012, 10:33   

Naprawde dziekuje za Wasze opinie. Rozpoczynajac ten temat bylem prawie pewny, ze zaczniecie odsylac mnie do starszych tematow, albo zmusicie do korzystania z opcji 'szukaj'. A tu prosze, kazdy ma cos ciekawego do powiedzenia :)

Dodam, ze studentem jestem zaocznym a pracuje w hydraulice, wiec z czasem licze na wieksze przyplywy gotowki. Dodam, ze nie wiedzialem, ze za 10 tyskow ciezko bedzie mi wyrwac w miare zadbana sztuke, ale dziekuje, ze mnie uswiadomiliscie. Po prostu na allegro pelno jest takich i wizulanie spelniaja moje oczekiwania. Wiece taka cene uznalem za srednia. Chyba faktycznie zdecyduja sie na vke (
Cezar napisał/a:
Mikebambo napisał/a:
Czy taka moc jest w stanie zwiekszyc poziom adrenaliny ?

Tak, jak zabraknie jej przy wyprzedzaniu - skok adrenaliny zagwarantowany :lol:
Szukaj V6 i gotuj worek $ na ewentualne naprawy :twisted: :wink:
, ale o tym powiadomie na pewno jak juz przygotuje odpowiednia sume pieniazkow :twisted:

Pozdrawiam :)
_________________
Pozdrawiam
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-11-2012, 11:20   

Szczerze powiedziwwszy to czy V6 czy R4 to szczególnie nie trzeba się prosić aby wskazówka przekręciła się o 180° dynamika napewno na plus V6, a co do kwestii utrzymania, podstawa OC droższe - zwłaszcza dla młodego kierowcy (coraz więcej ubezpieczalni ma haczyki na forme współwłasciciela)
Droższy koszt LPG do V6 - jezeli ktoś się nosi z tym zamiarem
Kwestia rozrządu + wymiana to raczej oscylacja na podobnym poziomie
Kwestia eksploatacyjne V6
świece 270zł (90000km)
kable 190zł (przebieg zalezny od gryzonia pod maską)
kopułka palec 220 - 320zł w zalezności od liftu
kasatory luzu ~720zł
Kwestie eksploatacyjne R4
świece 180zł (90000km)
kable 100zł
fajkocewki 240zł
kasatory luzu ~480zł
Różnice w kosztach wymiany sa juz znaczne jeżeli chodzi o sam układ zapłonowy
Przy założeniu najgorszego - strzał rozrządu, V6 do remontu to kwota spokojnie przekracza kilka używanych silników po 800zł (które nawet jak kupisz to nie masz pewności w jakim są stanie, etc)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 03-11-2012, 16:43   

inq napisał/a:
Ogólnie to V-ki są lepiej wyposażone i takie tam

Masz podgrzewane fotele i lusterka oraz spryski lamp?bo ja mam w zwykłym przedlifcie z 97..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-11-2012, 16:43   

KaWu napisał/a:
A niby co masz na myśli :?: Wg mnie wyposazenie nie zalezy od wersji silnika ... Ale moze masz cos innego na mysli :?:
Hugo napisał/a:
A to ciekawostka. Nie zauważyłem.
Kamil_Ziomek napisał/a:
W porównaniu do 4 cylindrów-ki są doposażone w w dwa cylindry, wtryski i jeden wałek oraz parę innych gratów :P
A chodziło pewnie o to że jak ktoś brał 2,5 to w full opcji a 2,0 zazwyczaj nie.

Miałem styczność z pięcioma Galantami i tylko te z V-ką pod maską miały skórę, duży szklany dach, kontrolę trakcji. Zgadza się, że w rzędówkach też można to znaleźć, ale to rzadkość. Być może to jest tylko moje spostrzeżenie i za mało jeszcze wiem o Galantach. Ogólnie to tak jak napisał Kamil_Ziomek, jak ktoś brał dobre wyposażenie to i V-kę, albo jak V-kę to i lepszy wypas.

EDIT:
Ale się czepiliście :twisted:
m6riano napisał/a:
Masz podgrzewane fotele i lusterka oraz spryski lamp?bo ja mam w zwykłym przedlifcie z 97..;-)

Sprysków lamp jeszcze nie mam, ale resztę tak. Tak jak pisałem nie jest to regułą, widziałem chociażby Paska B5 z 1.6 i skórą, navi itd. Najważniejsze jest ostatnie zdanie z przed Twojego cytatu.
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
maniekk1 
Forumowicz

Auto: Galant v6 - nardi torino
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: ze Swiętego Miasta :)
Wysłany: 03-11-2012, 17:23   16v czy v6 - o to jest pytanie.

Witam.
to ja tez dorzuce swoje 2 grosze,nie jestem juz studentem od dawien dawna,mialem 2 glsy przed zakupem v-ki.zastanawialem sie ok 5 lat :) nad tym czy utrzymanie v-ki nie bedzie zbyt wielkim obciazeniem.mam 30 lat,pracuje i zyje za granica mam zone i dziecko i jezdze v6 od 2 miesiecy wiec narazie wiele nie moge powiedziec oprocz tego,ze dzwiek,elastycznosc i moc silnika powoduje wielki banan na twarzy - nie zaluje ze przez te 5 lat jezdzilem glsami bo dawaly rade pod wzgledem awaryjnosci bylo super,moc - kwestia przyzwyczajenia.jeden gls byl kombiakiem,ktorego zagazowalem(brc) i pod pelnym obciazeniem brakowalo mocy,aole ogolnie fajnie lataly.co do v6 pewnie z czasem kazdy sie w koncu przyzwyczaji do tej mocy i moze kiedys brakowac kucykow(zalezy od aspiracji i powodu zakupu takiego auta).jesli chodzi o mnie to spalanie prawie takie samo jak glsy ale specyfika v-ki hmmm....poezja,to sie poprostu kocha,nie chodzi tu tylko o sama moc,sluchajac kiedy wkreca sie powyzej 3 tysi daje poczucie swojemu panu ,ze masz do czynienia ze szlachetna bestia :) .pozdrawiam co
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 04-11-2012, 00:37   

Cytat:
zauważyłem że V6 w automacie zbiera się porównywalnie do manualnej rzędówki


ja bym dodał że V6 w manualu zbiera się porównywalnie do automatu vr4 :lol: :lol: :lol:

Cytat:
co do spalania to mi 2.0 pali dużo czyli powyżej 13 litrów LPG na kapciach 225


szkoda kolego że nie wsadziłeś 245 albo i wiekszych ;) a tak szczerze to 2.0 spalanie na normalnych kapciach 195/60/15 to około 11litrów 80/20 trasa/miasto
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
Ostatnio zmieniony przez danino88 05-11-2012, 13:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 04-11-2012, 07:42   

danino88 napisał/a:
ja bym dodał że V6 w manualu zbiera się porównywalnie do automatu vr4 :lol: :lol: :lol:

A to są dostępne VR-ki w zwykłym AT?
danino88 napisał/a:
a tak szczerze to 2.0 spalanie na normalnych kapciach 195/60/15 to około 11litrów 80/20 trasa/miasto
u mnie te proporcje wyglądają odwrotnie więc nie ma się czym stresować.

m6riano napisał/a:
Masz podgrzewane fotele i lusterka oraz spryski lamp?bo ja mam w zwykłym przedlifcie z 97..;-)

Ja sprysków nie mam :/ ale bieda, grzana skóra a lampy trzeba ręcznie myć, gdzie tu logika? Marian gdzie parkujesz? :mrgreen:

A tak wracając do sedna, pooglądaj na żywo kilka sztuk, przewieź się i porównaj co gra, a co nie. Szukając Galanta wszystkie V-ki, które obejrzałem były w opłakanym stanie, ale nie mówię, że wszystkie takie są. A co do spalania, to pytając o zwiększanie poziomu adrenaliny raczej jest ono na dalszym planie.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
Ostatnio zmieniony przez i9i 05-11-2012, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 04-11-2012, 10:29   

t
i9i napisał/a:
zwykłym AT?
chyba M/T.
A wracając do tematu, to uważam, że jestem żywym przykładem na dość przyzwoite koszty eksploatacji galanta.
Więc uważam, że Wasze wyliczenia kosztowe eksploatacji tego auta są grubo przesadzone.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 04-11-2012, 11:38   

polaff napisał/a:
chyba M/T

V6 miały 5-biegowe Tiptronici i 4-biegowe Automaty, te drugie wystawiane do sprzedaży, które ja oglądałem lata świetności miały dawno za sobą i ich eksploatacja pozostawiała wiele do życzenia, więc ta różnica 30KM się w nich zatarła.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Funny_igor 
Mitsumaniak


Auto: Galant '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 45
Skąd: Uniejów
Wysłany: 04-11-2012, 12:20   

Swego czasu przymierzałem się do 2,5 ale robiąc ok. 35tyś rocznie wygrało 2.0. Mam instalację KME i spalanie na kołach 195/60/15 - 9,5-10l gazu/100km. a na kołach 225/45/17 i klimie max 12l.
_________________
Szczyt pijaństwa:Upić ślimaka tak, by nie trafił do domu :partyman:
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 05-11-2012, 13:12   

Cytat:
V6 miały 5-biegowe Tiptronici i 4-biegowe Automaty,


głupoty :) automaty w Vkach byly tylko 4 biegowe, tylko Vka z napędem na 4 miała skrzynie automatyczna 5 biegowa
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.