 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
4G93 i regulacja zaworów |
Autor |
Wiadomość |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 26-12-2012, 12:01
|
|
|
PINO87 napisał/a: | wtedy jeszcze bardziej będziesz slyszal klekoczące zawory walczyl z zarastającą przepustnicą | jak się dba tak się ma, czyszczonko trwa pół godzinki na ławce przed blokiem, zawory klepią jak oleum mało (jak słyszę cykanko to wiem, że trzeba dolać). Ogólnie takie podejście nie kupuj bo to się psuje i tamto też jest dla mnie podejściem zacofanym, auto kupuje się po to by nim jeździć a nie ciągle naprawiać. Ludziska wiedzą, że padają dwumasy, lecą wtryski, DPFy, gniją budy, mieli konwertery i siadają instalacje oraz wszystkie inne bolączki ale i tak kupują to, co imię podoba. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
PINO87
Forumowicz
Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lip 2011 Posty: 84 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: 26-12-2012, 13:19
|
|
|
i9i napisał/a: | PINO87 napisał/a: | wtedy jeszcze bardziej będziesz slyszal klekoczące zawory walczyl z zarastającą przepustnicą | jak się dba tak się ma, czyszczonko trwa pół godzinki na ławce przed blokiem, zawory klepią jak oleum mało (jak słyszę cykanko to wiem, że trzeba dolać). Ogólnie takie podejście nie kupuj bo to się psuje i tamto też jest dla mnie podejściem zacofanym, auto kupuje się po to by nim jeździć a nie ciągle naprawiać. Ludziska wiedzą, że padają dwumasy, lecą wtryski, DPFy, gniją budy, mieli konwertery i siadają instalacje oraz wszystkie inne bolączki ale i tak kupują to, co imię podoba. |
pierwsze to wiedzieć jaka wersja silnikowa jest najlepsza w danym aucie
tak wlaśnie jest
apropo zaworów klepią i cykają czy jest za malo oleju czy nie bo to takie silniki
a wersja gdi to taka plaga że zamiast nią jezdzić trzeba ją naprawiać...
to samo sie tyczy tego śmiesznego klekota renówki 1.9td to już w ogóle porażka totalna |
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 27-12-2012, 15:53
|
|
|
spokojnie panowie, nie będziemy się spierać co kto ma lepsze, albo jaki motor jest najmniej zawodny, bo do tego widzę zmierza ta rozmowa. Zaraz po nowym roku, postaram się zakupić jakiś specyfik i oddam auto na wymianę, zalany był półsyntetyk valvoline, zaleje syntetyk. |
_________________
 |
|
|
|
 |
PINO87
Forumowicz
Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lip 2011 Posty: 84 Skąd: LUBELSKIE
|
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 28-12-2012, 14:06
|
|
|
tak, max life, już nie pamiętam dokładnie, ale przed wyborem oleju, wpadła mi w ręce tabela z wiodącymi olejami oraz ich lepkość, właściwości i coś tam jeszcze. Zresztą zakładałem temat o wyborze smarowania do motoru. Mobilem to zalewałem sobie opla z jednostką ośmiozaworową. Zaleje syntetyk i zobaczymy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|