Wrażenia po odwiedzeniu kilku salonów. |
Autor |
Wiadomość |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 06-07-2013, 08:54
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | generalnie teraz VW ma duże problemy z usterkami jednostek napędowych... | 4.2TDI czy 3.0TDI raczej uchodzą za bezawaryjne. Podobnie jak 4.2 benzyna, ale w tym jak zejdziesz to 18l to mało spalił Ja tam też na 1.8TSI złego słowa nie powiem - dynamikę ma bdb, oszczędny jest - przy moim stylu jazdy i czterołapie średnia jak w podpisie to duży plus, w Outku 2.0 miałem 8.16, jest cichy - na czym mi zależalo po Outku . Nie bierze oleju - co wszyscy podkreślali jako wadę 1,8TSI. Może to kwestia dobrego dotarcia i zmiany oleju, i nie zważania przy tym na zapewnienia producenta i dealera, że silnik jest dodarty a oleju nie trzeba zmieniać po dotarciu. 30kkm zrobiłem tylko z dwoma wizytami w ASO - nakleić listwy boczne, bo nie były w standardzie a druga to zmienić olej . Przy 30kkm zrobiłem przegląd i dalej jeżdżę mile wspominając praktyczność Outka i ciesząc się komfortem Superba. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 08-07-2013, 07:45
|
|
|
rezon napisał/a: | BTW TOuareg ma bardzo dużo wspólnego z Cayenne |
to akurat jest wada nie zaleta ! |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 20-07-2013, 19:33
|
|
|
więc kupiłem.... od środy będę jeździł Mazdą cx 9 po lifcie (2013r) - dziękuje za wszelkie sugestie.... |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 20-07-2013, 21:31
|
|
|
Miłej jazdy. IMHO bdb wybór. Jeden z moich klientów jeździł przedliftową w benzynie z USA. Bardzo sobie chwalił. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 21-07-2013, 15:32
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | więc kupiłem.... od środy będę jeździł Mazdą cx 9 po lifcie (2013r) - dziękuje za wszelkie sugestie.... | zapodaj pls zdjecie jak model FL wyglada? |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 21-07-2013, 15:40
|
|
|
w realu piękniejsza
swoja odpieram koło środy -czwartku - wtedy ew. foty doslę...
teraz wójek google:
https://www.google.pl/sea...iw=1280&bih=654 |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 21-07-2013, 16:21
|
|
|
Piekne auto |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 21-07-2013, 22:15
|
|
|
piekne i bardzo solidne...
od poczatku silnik bez zmian 3,7 v6 - wolnossący , bez turbosprężarek , dpf-ów i innych pro-ekologicznych gówien.
poza tym jedno z nielicznych aut które łapie sie pod półke premium , ale nie ma awaryjnych rozwiazań pod tytułem pneuamyczne zawieczenie , dwumas,
ludzie którzy się przesiadli raz do cx9 później kupują .... cx9 - to jest dla mnie najlepszą wizytówką.
|
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 22-07-2013, 14:51
|
|
|
Bardzo dobry wybor!
CX9 Kawal wdziecznej kolumbryny na autostrady |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 22-07-2013, 18:55
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | piekne i bardzo solidne...
od poczatku silnik bez zmian 3,7 v6 - wolnossący , bez turbosprężarek , dpf-ów i innych pro-ekologicznych gówien.
poza tym jedno z nielicznych aut które łapie sie pod półke premium , ale nie ma awaryjnych rozwiazań pod tytułem pneuamyczne zawieczenie , dwumas,
ludzie którzy się przesiadli raz do cx9 później kupują .... cx9 - to jest dla mnie najlepszą wizytówką.
| Nic tylko sie delektowac i nie narzekac przy dystrybutorze |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
kaammyyk
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 67 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-07-2013, 09:39
|
|
|
B. Fajny ale sporo będzie palił |
|
|
|
 |
Straszny
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 40 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-07-2013, 11:38
|
|
|
Myślę, że przy tak przyzwoitej analizie oferty dla siebie, kolega ujął spalanie tego CX9 w kalkulacji. Bo, tak uważam, należy kupić takie auto na jakie nas stać i aby później już przy dystrybutorze nie bolało. Druga sprawa, że w przypadku tej benzyny, w porównaniu do nowoczesnych diesli zaoszczędzi się na kosztach ewentualnych wymian osprzętu (dwumasa, turbo, wtryski itp.), który w obecnych silnikach nie należy do najtrwalszych (i najtańszych). Teraz tylko trzeba cieszyć się użytkowaniem (i patrzeć z roku na rok jak wartość tego pięknego pojazdu spada). Życzę bezproblemowej jazdy co w przypadku Mazdy nie powinno być trudne (choć i ja na swojego 2,0 DID póki co nie narzekam). |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 25-07-2013, 21:12
|
|
|
A ta mazda to jest tak nowa, że ja masz ale zapomnieli ją dodać na stronę? |
|
|
|
 |
borsak1
Forumowicz 2.2D MiVEC Intense+
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 542 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 26-07-2013, 09:16
|
|
|
Z ciekawości ile kosztowała Cię Mazda ? fakt nie ma jej w ofercie na stronach mazdy |
_________________ szerokości wszystkim i sobie |
|
|
|
 |
androzek
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 126 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 26-07-2013, 16:10
|
|
|
Kwestia urody CX-9 do dyskusji - uroda na pewno "amerykanska" chyba relatywnie w stosunku do wielkości taki sobie bagażnik. Natomiast wg.mojego znajomego który takową Mazdę posiada zużycie benzyny też "amerykanskie" 15-20 litrów z zależności od miejsca i trybu jazdy.Coś za coś.
Dziś byłem w Volvo obejrzeć XC-60 po lifcie.Niesamowicie komfortowo się siedzi na przednim ale też tylnym fotelu.Niestety Outek to wóz drabiniasty...Realnie z silnikiem 2,4 l diesel po zniżkach z jako takim wyposażeniem ok.160.000 zł
Szukam wciąż przyszłego następcy pancerwagena. |
|
|
|
 |
|