Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4g37 kontra 4g15 :)
Autor Wiadomość
Bikers1 
Nowy Forumowicz

Auto: hultaj z miśkiem w sercu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2013
Posty: 5
Skąd: Nowogard
  Wysłany: 29-05-2013, 11:37   

No właśnie tyle mam w hultaju i tyle mi potrzebne dlatego nie wiem dlaczego misiek zrobił sobie takie ustrojstwo z cewką w środku hultaj to bardzo uprościł a misiek skomplikował.Reasumując chce zostać przy starej instalacji w hultaju 8v a chcę zaadoptować silnik 12v poza głowicą nie widzę różnicy no i ilością zaworów a ten od scoupe jest wielkością i flanszą podobny co miśka a ilością kabli podobny do hultaja ale chyba to by było za piękne.
Bo jak mam w razie awarii wywalić 200zł na aparat do miśka to za 200 to będe miał 4szt do scoupe:)

[ Dodano: 29-05-2013, 22:42 ]
No i załamka :evil: zwaliłem głowicę i widzę płaskie tłoki :shock: czyli lipa z adaptacji do lantary nawet nie będę wyrażał emocji bo mnie zbanują. silnik zostaje w całości ponieważ jak założę głowicę od 8v to tłoki spotkają się z zaworami :evil: no i jestem w d....szy.
więc temat aparatu jest priorytetem :-X życzę forumowiczom lepszego wolnego niżeli ja będę miał jutro :evil:lub gdzie odczytać na silniku lub po czy poznać co to jest :evil:
jak by ktoś się nudził to prośba o odczytanie tego co mam na skrzyni
KF5M211DRRJC i na dole N03351 na silniku jest 4G15 czy to 1.3 12V czy 1.5 12v bo mnie nosi już dzisiaj :evil: a jutro będe bawił się zapałkami :axe:

[ Dodano: 30-05-2013, 22:07 ]
jest stabilnie oryginalny silnik chodzi jak nowy wystarczyło wymienić trefny tłok 4 cylinder zacierki się zaczeły a przy remoncie nie chciało mnie się lub miałem sentyment do niego żeby go nie złomować :evil: wymieniony i silnik jak nowy ale temat aktualny ponieważ to jest chyba 5ta ingerencja (ściąganie głowicy uszczelka itp.) w 2 miesiące swap miśka a raczej aparatu zapłonowego jest aktualny a nawet wskazany bo nie jeden właściciel miśka by mnie ozłocił za koszty z miśka aparatem.Nie ma ciśnienia wróciłem silnik chodzi drugi na pace czeka na przeszczep. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.