Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Dziwna sprawa z CHECK ENGINE.
Autor Wiadomość
sebkin 
Mitsumaniak


Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 216
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 01-05-2013, 20:23   

Wczoraj ustawiłem z tatą TPS, błędu nie ma i obroty nie falują. O dziwo udało się za pierwszym podejściem, ale bez zdejmowania przepustnicy i nauki obrotów się nie obeszło.
_________________

 
 
 
Dorian_1978 
Nowy Forumowicz
Grzegorz

Auto: Mitsubishi Pinin 1.8 GDI 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 3
Skąd: Chełm
Wysłany: 16-10-2013, 22:02   pinin 18.gdi

witam
prosze kolegów o pomoc
może ktos ma jakiś pomysł
(dodam przepustnica wyczyszczona ,adaptacja zrobiona)

auto po mieście jeździ normalnie , ale gdy sie wybiorę w trasę po jakimś czasie zapala się check i auto traci moc (przechodzi w tryb awaryjny obroty max 2500-3000 i jedzie max 60km/h)
jak zgaszę auto ,poczekam minute ,zapale ponownie check gaśnie i auto jedzie znowu normalnie -(błąd pojawia się niespodziewanie i nigdy nie wiadomo kiedy)-kiedyś zapali się podczas wyprzedzania i będzie to moje ostatnie wyprzedzanie w życiu.

byłem na diagnostyce i Carman pokazał błąd 91-ETV controll

w wartościach rzeczywistych ciśnienie paliwa 48 bar ale czasami spada do 37 (a chyba nie powinno)

może ktoś coś doradzi mądrego? (wymiana pompy?)czy inny pomysł?

ps
Mitsubishi PININ 1.8 GDI rok 2000
Ostatnio zmieniony przez Dorian_1978 17-10-2013, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-10-2013, 08:23   

Dorian_1978 napisał/a:
byłem na diagnostyce i Carman pokazał błąd 91-ETV
Ten błąd jest związany ze sterowaniem przepustnicy, najprawdopodobniej czas na regeneracje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Dorian_1978 
Nowy Forumowicz
Grzegorz

Auto: Mitsubishi Pinin 1.8 GDI 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 3
Skąd: Chełm
Wysłany: 17-10-2013, 21:19   

a na czym polega regeneracja ?i gdzie sie znajduje ten sterownik przepustnicy?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-10-2013, 08:22   

Przepustnica jest elektroniczna, zazwyczaj wysiada sterowanie wewnątrz niej, pogadaj z tym użytkownikiem http://forum.mitsumaniaki...viewprofile&u=6 zna ten temat na wylot
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-10-2013, 09:31   

Dorian_1978 napisał/a:
byłem na diagnostyce i Carman pokazał błąd 91-ETV controll


Czyli przepustnica do naprawy - albo siłownik, albo czujnik położenia niedomaga - bez mechanicznej weryfikacji nie ma możliwości ocenić.

Dorian_1978 napisał/a:
w wartościach rzeczywistych ciśnienie paliwa 48 bar ale czasami spada do 37 (a chyba nie powinno)


to też niepokojący objaw - jeżeli nie występuje razem z ubytkami mocy i przechodzeniem w tryb awaryjny - prawdopodobnie do wypolerowania i oczyszczenia regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia.

Jak z pierwszym tematem można powalczyć korespondencyjnie, tak drugi niestety wymaga pochylenia się nad maską samochodu ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Dorian_1978 
Nowy Forumowicz
Grzegorz

Auto: Mitsubishi Pinin 1.8 GDI 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 3
Skąd: Chełm
Wysłany: 04-12-2013, 19:40   

samochód naprawiony
został wymieniony czujnik położenia przepustnicy
koszt nowego to 760zł brutto w Mitsustyle (oczywiście oryginalny Mitsubishi)

ps
jak by ktoś kiedyś chciał korzystać z pomocy Pana ze Skoczowa to odradzam
(szuka tylko frajerów ktÓrch naciąga na kasę )
i do tego NIE WYSTAWIA PARAGONÓW ANI FAKTUR
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.