Problem z Sigmą |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 26-06-2013, 17:14
|
|
|
VirMan napisał/a: | a nie ma tam TCL'u ? |
W czym, w kombi |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 26-06-2013, 17:33
|
|
|
ok my bad nie skojarzyłem ze ma kombi.
[ Dodano: 26-06-2013, 17:33 ]
Ale wiesz - kosior miał TCL :D:D: |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 26-06-2013, 23:14
|
|
|
VirMan napisał/a: | Ale wiesz - kosior miał TCL :D:D: |
A to dobre |
|
|
|
 |
Adam B
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 12V kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2013 Posty: 12 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27-06-2013, 09:08
|
|
|
Się popisałem |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 27-06-2013, 11:46
|
|
|
Cytat: | Sigmę kupiłem w stanie agonalnym z mysłą o doprowadzeniu jej do kultury ale z każdym dniem auto zaskakuje mnie czymś ''nowym'' |
Szlachetność godna pochwały, ale nie wiem czy kupno Sigmy w tym stanie z myślą o doprowadzeniu jej do jakiego takiego stanu ma ekonomiczne uzasadznienie ';)
Lepiej mieć w stanie niezłym, ale z potencjałem na doprowadzenie do dobrego
A co do lusterek to przyczyną może być jakiś problem w komunikacji panelu szyb z ETACS (taki komputer od elektryki).
Czy z panelu kierowcy działała sterowanie pozostałymi szybami? tzn. tylnymi?
czy działa blokada otwierania szyb jak wciśniesz "lock"? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Adam B
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 12V kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2013 Posty: 12 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27-06-2013, 21:58
|
|
|
Z ekonomią napewno nie ma to nic wspólnego ale zrobi sie. Buda zdrowa ale z licznymi wgniotkami i rysami. Ruda tez sie pojawia tu i tam. Silnik ze skrzynią teraz chodzi cudnie ale ma liczne wycieki. Hamulców z przodu brak,luzy na drążkach i wiele wiele innych zeczy . Stało autko w szopie 3 lata bo goscia przerosly koszty remontu. Kupiłem ponizej ceny złomu. Nie wiem ile czasu zajmie mi doprowadzenie tego smochodu do stanu używalnosci. Z panelu kierowcy działa tylko przednia lewa szyba i lewe lusterko. Pozostałe mozna otworzyc ale to juz sobie musi pasażer zrobic lock nie dziala. A tak na marginesie.....mysle za na same częsci wydam ponad 3tysie. Potem zabawa z wyglądem autka |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27-06-2013, 22:34
|
|
|
Adam B/ sie ciesz ze wyrwałes auto za taką kase ja dalem duzo wiecej a na początek wymienilem silnik teraz walcze z rdzą która jest co kawałek... zawieszenie tez mam wyrąbane i z tym walcze... niestety jest chodzi o $$$ to kiepsko pomalu... |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
GóR3K
Mitsumaniak WR8790L

Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 522 Skąd: Radom/Horsens DK
|
Wysłany: 28-06-2013, 01:50
|
|
|
Adam B napisał/a: | Z ekonomią napewno nie ma to nic wspólnego ale zrobi sie. Buda zdrowa ale z licznymi wgniotkami i rysami. Ruda tez sie pojawia tu i tam. Silnik ze skrzynią teraz chodzi cudnie ale ma liczne wycieki. Hamulców z przodu brak,luzy na drążkach i wiele wiele innych zeczy . Stało autko w szopie 3 lata bo goscia przerosly koszty remontu. Kupiłem ponizej ceny złomu. Nie wiem ile czasu zajmie mi doprowadzenie tego smochodu do stanu używalnosci. Z panelu kierowcy działa tylko przednia lewa szyba i lewe lusterko. Pozostałe mozna otworzyc ale to juz sobie musi pasażer zrobic lock nie dziala. A tak na marginesie.....mysle za na same częsci wydam ponad 3tysie. Potem zabawa z wyglądem autka |
masz kolego jakeis fotki auta ? |
_________________ ~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 |
|
|
|
 |
Adam B
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 12V kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2013 Posty: 12 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 28-06-2013, 09:57
|
|
|
Zrobię fotki i wrzuce w wolnej chwili.Wstyd to pokazac i nie wiem czy na Wasze miśki rdza z mojego sie nie rzuci A co do wahacza. Czy mozna gdzieś kupić tuleję przednią ? Jak juz czytałem jest z tym problem |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 28-06-2013, 15:21
|
|
|
Wymieniałem te tuleje. Wiem, że pasują od Sonaty. Niestety nie wiem od którego modelu.
W końcu pomógł mi japaneze. http://forum.mitsumaniaki...ghlight=wachacz |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-06-2013, 15:48
|
|
|
Sonata ma wiele rzeczy wspolnych z Sigmą, Adamie nie wstydz sie pokazywać Sigmy moja tez jest w opłakanym stanie ale wciąż z nią walczę i licze na to ze kiedys bedzie igła |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 29-06-2013, 20:50
|
|
|
W takim razie do sprawdzenia jest tzw. SWS czyli kabel komunikacyjny między panelem a etacs. Jak znajdę chwilę to sprawdzę i napiszę co tam trzeba przejrzeć konkretnie. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Adam B
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 12V kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2013 Posty: 12 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 07-07-2013, 14:34
|
|
|
Tak to narazie wygląda |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
Adam B
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 12V kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2013 Posty: 12 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 07-07-2013, 15:13
|
|
|
Rozdzielczość tych zdjeć jest kiepska. Nie widać rys,wgniotek,popękanych zderzaków i schodzącego klaru z połowy auta. Z bliska żal patrzeć |
|
|
|
 |
|