SAAB 9-3 2.0T |
Autor |
Wiadomość |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-08-2013, 13:45
|
|
|
mjsystem, zgadza się .
 |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 14-08-2013, 14:45
|
|
|
Owczar napisał/a: | Spory graits od fabryki jeśli chodzi o moment. | Albo od hamowni jesli chodzi o dokładność pomiaru
BeNeK napisał/a: | Nic tylko jechać na Chipa do Coobcia i na tym setupie co masz czyli Turbo,wydech, i IC spokojnie do ugrania jest 300km i lekko licząc 4xxNm . |
Zapomniałeś tylko dodac ze akurat do tego modelu trzeba utopić kilka zł we wtryskiwaczach i hamulcach, bo te tego nie ogarną. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
wash
Mitsumaniak Mateusz

Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 286 Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
|
Wysłany: 14-08-2013, 15:46
|
|
|
cns80, w zeszłym roku na hamowni wyszło 215 KM i 350 Nm, więc możliwe, ze były nawet dwa prezenty. A jeżeli chodzi o chipa to u mnie jeszcze daleka droga do niego.
Dzisiaj Maciek z Serwisu Mitsumaniaków wymienił olej, świece i lozyska kolumny McPhersona. Więc na trochę jest spokoju.
W planach instalacja LPG oraz dołożenie tempomatu. |
_________________ Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB |
|
|
|
 |
wash
Mitsumaniak Mateusz

Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 286 Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
|
Wysłany: 18-08-2013, 14:08
|
|
|
Zrobiona trasa, trochę pojeżdżone. Pierwsze 2000 km za mną. Średnie spalanie ogólnie jakieś 7,5 - 8 litrów na setkę.
Chociaż na trasie ze Szczecina do Międzyzdrojów byłem szczerze zdziwiony gdy komputer pokazywał mi takie wartości:
Całkiem oszczędna bestia jak na taką masę. |
_________________ Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB |
|
|
|
 |
PabloGal
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 '97 sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 158 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-08-2013, 18:54
|
|
|
Cytat: | Zapomniałeś tylko dodac ze akurat do tego modelu trzeba utopić kilka zł we wtryskiwaczach i hamulcach, bo te tego nie ogarną. |
No to cos napiszę o Saabinie:)
Wydaje mi się że akurat hamulce to są w stanie to ogarnąć.
A co do spalania to mówiłem że naprawdę niewiele pali. |
_________________ Saab 9-3 2.0T 210km sprzedany:(
Teraz Mazda MPV 2.0 klekot ale pojemny:)
No i CJ z sercem 6A13, ale zabrał Fragu
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo |
|
|
|
 |
wash
Mitsumaniak Mateusz

Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 286 Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
|
Wysłany: 30-08-2013, 20:57
|
|
|
PabloGal, hamulce zdecydowanie są mocnym punktem tego egzemplarza. W szczególności, że na przód mniejsza felga niż 17 cali nie wejdzie, co właśnie mi uświadomiło, że zapas wejdzie tylko na tył.
Poza tym już zrobione 3,5 tys. km. Samochód jest zabójczo cichy, komfort pierwsza klasa.
Instalacja gazowa będzie robiona u Nowotczyńskiego w Mławie, ponoć człowiek zna się na saabach jak mało kto. |
_________________ Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 31-08-2013, 09:27
|
|
|
wash napisał/a: | PabloGal, hamulce zdecydowanie są mocnym punktem tego egzemplarza. W szczególności, że na przód mniejsza felga niż 17 cali nie wejdzie, co właśnie mi uświadomiło, że zapas wejdzie tylko na tył.
Poza tym już zrobione 3,5 tys. km. Samochód jest zabójczo cichy, komfort pierwsza klasa.
Instalacja gazowa będzie robiona u Nowotczyńskiego w Mławie, ponoć człowiek zna się na saabach jak mało kto. |
Sam jeździ Saabem a jeżeli chodzi o sam zakład to pełen profesjonalizm. |
|
|
|
 |
PabloGal
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 '97 sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 158 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-08-2013, 20:07
|
|
|
No to w razie przedniego kapcia tylne koło na przód i wtedy zapas na tył.
Dobrze że Ci się podoba, nie mam wyrzutów sumienia:)
Ale mi było go szkoda do gazu:) |
_________________ Saab 9-3 2.0T 210km sprzedany:(
Teraz Mazda MPV 2.0 klekot ale pojemny:)
No i CJ z sercem 6A13, ale zabrał Fragu
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 01-09-2013, 09:58
|
|
|
Fajne auto, podoba mi sie ten model, ale sedan |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
wash
Mitsumaniak Mateusz

Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 286 Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
|
Wysłany: 20-09-2013, 20:46
|
|
|
No to gaz założony. Jak na razie tylko zrobiłem trasę z Mławy do Warszawy, ale trzeba przyznać, że żadnej różnicy nie czułem.
Butla w kole 55 litrów, wlew wkręcany pod klapką, a kontrolka w popielniczce.
Użyty sprzęt:
Sterownik: Stag 4 Q-BOX,
Reduktor: 2 x ACR01,
Wtryski Hana 2001
Wszystko profesjonalnie zamontowane, z łatwym dostępem do wszystkiego.
Więcej pojeżdżę to zobaczymy jak spalanie. |
_________________ Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 21-09-2013, 19:38
|
|
|
Jak widać Jaro cały czas na ACRach robi. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
wash
Mitsumaniak Mateusz

Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 286 Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
|
Wysłany: 19-10-2013, 15:46
|
|
|
Pierwsza usterka. Jak się okazało przerwany był kabel idący do piasty przy lewym tylnym kole. Chłopaki z SMM ogarnęli i jedziemy dalej.
Spalanie gazu w trasie 9-10 litrów, a po mieście 12-13.
Przejechane już prawie 11 tys. km od zakupu. |
_________________ Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 21-10-2013, 09:17
|
|
|
wash napisał/a: | Pierwsza usterka. Jak się okazało przerwany był kabel idący do piasty przy lewym tylnym kole. Chłopaki z SMM ogarnęli i jedziemy dalej.
Spalanie gazu w trasie 9-10 litrów, a po mieście 12-13.
Przejechane już prawie 11 tys. km od zakupu. |
Czyli ogólne zadoweli i z auta i z instalacji LPG? |
|
|
|
 |
wash
Mitsumaniak Mateusz

Auto: Nissan Pulsar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 286 Skąd: Międzyzdroje/Warszawa
|
Wysłany: 21-10-2013, 09:30
|
|
|
Picakus, baaaardzo zadowolony. Ogólnie są rzeczy, które irytują, w stylu trzeszczenie plastikow, ale i tak jestem zachwycony samochodem. |
_________________ Mój były Misiek.
Mój obecny SAAB |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-10-2013, 23:31
|
|
|
Ah te LPG... |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
|