Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kupno outlandera II do 40 000 czy to możliwe
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-09-2013, 16:51   

Jak Ci najbardziej pasuje - to szukaj ze skórą. Nie ma co dyskutować o upodobaniach :)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 18-09-2013, 08:32   

dokładnie jeden lubi córkę drugi teściową...

ale wracając do tematu... od nośnie tego płockiego może jest ktoś z okolic kto zna auto, oglądał ewentualnie może podjechać i wstępnie je ocenić ... bo nie chcę jechać jak się okaże że auto to totalny gruz
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 19-09-2013, 11:02   

pardziak napisał/a:
jakoś francuzy mnie nie przekonują


A miałeś jakiegoś francuza sam osobiście czy obiegowo tylko powtarzasz co zasłyszałeś ?
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 19-09-2013, 12:06   

miałem służobową renatę ;) co by nie było uważam że francuzi i tak się mocno poprawili jeżeli chodzi o bezawaryjność...

co do tego płockiego to przebieg ponad 220 tys... salon polski... ponoć bezywypadek ... można sprawdzić w dowolnym salonie miśka... ponoc wszystko wymieniane zgodnie z zaleceniami serwisu

i teraz pytanie bo przebieg na disla i rocznik wydaje się realny... czy bać się go ... i co może mnie spotkać przy takim nalocie ?!
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-09-2013, 12:33   

220kkm - co było robione? Turbina? EGR? świece żarowe? sprzęgło? dwumasa? To niekoniecznie są zalecenia serwisu. Dużo ma przejechane czyli raczej mało awaryjny był. Równie dobrze może przejechać bez awarii kolejne 220kkm jak i 220km ;) No i kwestia jeszcze zawieszenia - czy nie ma luzów na gumkach, nie są zużyte amortyzatory. Ale to pierwsza lepsza SKP może sprawdzić
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 19-09-2013, 13:20   

przez tel nie chcą mi vinu podać bo żeby drugie takie auto w polsce nie latało ...ale turbina, sprzęgło i dwumasa około 20 tysiecy temuy wymienone w ASO ponoć są faktury ... świece 60 tysi temu... jeżeli to by się potwierdziło to może jednak godne uwagi ? co myślicie ?

to też pytanie gdzie w płocku sprawdzić auto walić do ASO ? czy może znacie może jakiś mega dobry i dokładny warsztat ?!
 
 
tomko 
Forumowicz

Auto: Outlander II ,09 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2009
Posty: 118
Skąd: Bartenstein
Wysłany: 19-09-2013, 13:33   

pardziak napisał/a:
przez tel nie chcą mi vinu podać bo żeby drugie takie auto w polsce nie latało ...ale turbina, sprzęgło i dwumasa około 20 tysiecy temuy wymienone w ASO ponoć są faktury ... świece 60 tysi temu... jeżeli to by się potwierdziło to może jednak godne uwagi ? co myślicie ?

to też pytanie gdzie w płocku sprawdzić auto walić do ASO ? czy może znacie może jakiś mega dobry i dokładny warsztat ?!


Jak nie chce podac VIN'u to juz bym uwazal, popros na pismie ;-)
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 19-09-2013, 13:52   

vin dadzą ale na miejscu ... a mi się nie chce turlać takiego kawału ... chociaż jak powiedziałem panu że auto może być gruzem to mało mnie nie pobił przez telefon...chociaż jak zacząłem go temeperować to się opanował ... dlatego potrzebny ktoś z płocka co by podjechał pod komis i zerknął... stawiam flaszkę ;)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-09-2013, 14:24   

pardziak napisał/a:
ale turbina, sprzęgło i dwumasa około 20 tysiecy temuy wymienone w ASO ponoć są faktury ... świece 60 tysi temu... jeżeli to by się potwierdziło to może jednak godne uwagi
godne uwagi. Oczywiście wymaga sprawdzenia na wypadkowość itd. ale to kluczowe wymiany, które powinien mieć za sobą.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 19-09-2013, 14:28   

o ile są prawdziwe ... a nie koleś pali głupa ... może go luknę w sobotę! komis w necie ma fatalną opinię
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-09-2013, 15:41   

Daj se spokój z tym autem szukaj od prywatnego właściciela 220 tyś to dwa razy tyle co w normalnym przebiegu ,auto przelatane ,będziesz mial koszty jak nic ,a jak sprowadzony to może i razy dwa. vin ci nic nie da bez właściciela auta.a auto to nie tylko śilnik
_________________

 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 19-09-2013, 16:08   

auto krajowe ... nie no chyba po vinie to mi dadzą info odnośnie auta... generalnie jak dotąd żadne aso nie miało z tym problemu żeby dać historię napraw... no przebieg nie mały to fakt i to mnie z lekka przeraża...ja się absolutnie nie napalam, jak cokolwiek będzie nie tak to go odpuszczam ... a nawet jak pojadę to z dwoma kolegami co by na 3 pary oczu go sprawdzać...
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-09-2013, 16:26   

Porównując byłego mojego Outka ze 155kkm przebiegu używanego służbowo oraz Outka znajomego z 70kkm przebiegu użytkowanego prywatnie - w życiu nie kupiłbym od niego. U mnie głównie trasy 200-300km, często 600km w jednym dniu jazda z różnymi prędkościami, raczej ciężka noga. Przy takiej eksploatacji samochód musi być w pełni sprawny, bo nikomu się nie uśmiecha laweta 200km. Walnięta jedna świeca żarowa - wymiana kompletu. Pasek rozrządu - wymiana razem z rolkami i pompą wody, a nie tylko paska jak ostatnio czytałem na forum. Do każdego tankowania Castrol TDA, aby przynajmniej psychologicznie czyścić wtryski i turbinę - czy faktycznie czyścił nie wiem ;) . Efekt - przy sprzedaży z nie miał żadnych oznak zużycia turbiny, wad ukrytych, luzów w zawiasie, itp. Znajomy - trasy głównie 2-3km, czasami 50, dwa razy w roku więcej niż 50km. Jazda ekonomiczna 80-90 na 6. Efekt - szarpanie w czasie jazdy, problemy z turbiną, EGR, przepustnicą. Jak mu radzę, żeby od czasu do czasu wlał sobie to TDA, przegonił te 50km ale na 4, to mu szkoda paliwa. 2kzł wpuścił w naprawy i tego mu nie szkoda.
Na pewno nie zamieniłbym swojego mimo, że miał 2x większy przebieg - może dlatego patrzę trochę inaczej. Jeździ się od przeglądu do przeglądu, jak się odstawia samochód to ma być zrobione wszystko tak, aby do kolejnego przejechał bez problemów.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 19-09-2013, 21:28   

dlatego wolę realne 220 tysia niż skręcone 170 ...chyba zrobię tak przejadę się luknę wrócę do domu prześpię się z tym ... i na zimną głowę kupię albo nie
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-09-2013, 10:01   Przebieg

Zgadzam się z rezonem, duży przebieg nie musi oznaczać koniecznie kłopotów, ja mam przy 240 tys. wymienione: sprzęgło, dwumas, skrzynię, głowicę i turbosprężarkę + zużyte elementy zawieszenia, szybę, fotel kierowcy i parę innych drobiazgów. Jeżeli ktoś kupi auto w którym te wszystkie elementy padną za chwilę to będzie musiał zainwestować jakieś 20-25 tys. złotych.

bonito
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.