[EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w |
Autor |
Wiadomość |
majdanos
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-11-2013, 22:40
|
|
|
nie do konca taki sam tloki,panewki i korby z evo napewno z innego materialu jesli chodzi o 4g63t, no i głowica dohc a u nas sohc choc gdzies czytalem ze to sie da przerobic :)fajnie ze kolektor pasuje plug&play to dla turbo w 2.0 duzy plus |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 15-11-2013, 09:16
|
|
|
Juiceman napisał/a: | Eeeee... a dźwięk V6 to co z radia będzie leciał xD |
Gumówkę sobie w bagażniku odpalę i będzie podobnie brzmiało. Co do dźwięku to dla mnie jakby Mitsu robił HEMI to jest argument
Kolejny argument to ilość miejsca w komorze na dodatkowe gadgety.
Co do samej idei to całkiem in plus. Podobnych projektów jest zapewne więcej ale:
drexvs napisał/a: | jaki kol wiek temat modów 2.0 kończył się swap na 2,5 V6 ! |
I nikt się już nie chwalił.
majdanos napisał/a: | ciekawe czy tłoki i korbowod pasowałby z evo w koncu tez bylo 4g63 ino ze turbo |
To ciekawe zagadnienie, gdyż już kilka razy padło o tym, że korby w galu są z plasteliny. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 16-11-2013, 14:32
|
|
|
i9i napisał/a: | korby w galu są z plasteliny. | Ojej, nie strasz bo przestanę go w końcu pałować |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 18-11-2013, 10:16
|
|
|
i9i napisał/a: | drexvs napisał/a:
jaki kol wiek temat modów 2.0 kończył się swap na 2,5 V6 !
I nikt się już nie chwalił. |
Nie ma się co dziwić. Jeśli ktoś jeździ na codzień to swap gwarantuje wysoką niezawodność, a rzeźba jak zawsze...
Uturbianie tego silnika to sztuka dla sztuki, aczkolwiek ten projekt i podejście zacne. Pytanie czy chcesz gonić zajączka czy złapać zajączka. Dla niektórych największą przyjemnością jest gonienie zajączka i nawet gdy już mają go w ręku to rozpoczynają kolejny projekt. |
|
|
|
 |
majdanos
Forumowicz

Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23-11-2013, 21:41
|
|
|
ostatni post Pawła uswiadomil mi ze jeszcze troche mnie czeka studiowania jesli chodzi o turbo. gratuluje mu wiedzy i tego ze dzieli sie z nami tak zaansowanymi informacjami.z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-05-2014, 20:35
|
|
|
Fajny blog.
Jednak po zakupie a przed pierwszym uruchomieniem wymienia się płyny...
I inne tego typu "drobiazgi"
A co do pytania dlaczego V6 to najprostsza odpowiedź brzmi - ponieważ taka moc i moment jeszcze ma sens przy FWD. Można zrobić VR2, ale życzę powodzenia przy opanowaniu tego "wynalazka". |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 03-09-2014, 21:09
|
|
|
Nie wiem czy to ten projekt ale na takiego gala turbo natknąłem się przeglądając OLX
TURBO |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 04-09-2014, 08:18
|
|
|
major napisał/a: | Nie wiem czy to ten projekt ale na takiego gala turbo natknąłem się przeglądając OLX
TURBO |
galant EVO ciekawe czemu sprzedaje ... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-09-2014, 08:23
|
|
|
mjor to nie ten o którym jest blog,
Dla mnie takie evo na siłę z galanta... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
|
|
|
 |
Tomino
Nowy Forumowicz
Auto: Galant VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 28 Skąd: Habartice
|
Wysłany: 16-11-2014, 22:34
|
|
|
To jest na hamowni w Politechnice Wrocławskiej, mam wideo jak jest na hamowni włąśnie Galant, strasznie podobny do tego na blogu, też srebrny... |
|
|
|
 |
drexvs
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 405 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 16-11-2014, 23:29
|
|
|
Czytam tego bloga i po ostatnim wpisie straciłem jakie kolwiek nadzieje. Włożyli tam juz spokojnie 5tys a ugrali troche ponad 20 koni. Mija sie to z celem bo za 10 idzie kupić legnuma anglika. |
|
|
|
 |
telewizoor
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 397 Skąd: Jurków/Kraków
|
Wysłany: 17-11-2014, 09:03
|
|
|
Przecież wiadomo że taniej można kupić mocniejszy samochód ale goście nie robią tego bo chcą tani tuning, tylko dla własnej satysfakcji i z ciekawości. Przynajmniej tak mi się wydaje
cytuję kolegę sprzed kilku postów:
Cytat: | Uturbianie tego silnika to sztuka dla sztuki, aczkolwiek ten projekt i podejście zacne. Pytanie czy chcesz gonić zajączka czy złapać zajączka. Dla niektórych największą przyjemnością jest gonienie zajączka i nawet gdy już mają go w ręku to rozpoczynają kolejny projekt. |
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10724 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-11-2014, 09:49
|
|
|
drexvs napisał/a: | Mija sie to z celem bo za 10 idzie kupić legnuma anglika. |
No idzie kupić i co dalej? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
|