Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Turbo W galancie ea2a/w
Autor Wiadomość
majdanos 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-11-2013, 22:40   

nie do konca taki sam tloki,panewki i korby z evo napewno z innego materialu jesli chodzi o 4g63t, no i głowica dohc a u nas sohc choc gdzies czytalem ze to sie da przerobic :)fajnie ze kolektor pasuje plug&play to dla turbo w 2.0 duzy plus :)
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 15-11-2013, 09:16   

Juiceman napisał/a:
Eeeee... a dźwięk V6 to co z radia będzie leciał xD

Gumówkę sobie w bagażniku odpalę i będzie podobnie brzmiało. Co do dźwięku to dla mnie jakby Mitsu robił HEMI to jest argument :D
Kolejny argument to ilość miejsca w komorze na dodatkowe gadgety.
Co do samej idei to całkiem in plus. Podobnych projektów jest zapewne więcej ale:
drexvs napisał/a:
jaki kol wiek temat modów 2.0 kończył się swap na 2,5 V6 !

I nikt się już nie chwalił.
majdanos napisał/a:
ciekawe czy tłoki i korbowod pasowałby z evo w koncu tez bylo 4g63 ino ze turbo

To ciekawe zagadnienie, gdyż już kilka razy padło o tym, że korby w galu są z plasteliny.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 16-11-2013, 14:32   

i9i napisał/a:
korby w galu są z plasteliny.
Ojej, nie strasz bo przestanę go w końcu pałować ;)
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-11-2013, 10:16   

i9i napisał/a:
drexvs napisał/a:
jaki kol wiek temat modów 2.0 kończył się swap na 2,5 V6 !

I nikt się już nie chwalił.


Nie ma się co dziwić. Jeśli ktoś jeździ na codzień to swap gwarantuje wysoką niezawodność, a rzeźba jak zawsze...

Uturbianie tego silnika to sztuka dla sztuki, aczkolwiek ten projekt i podejście zacne. Pytanie czy chcesz gonić zajączka czy złapać zajączka. Dla niektórych największą przyjemnością jest gonienie zajączka i nawet gdy już mają go w ręku to rozpoczynają kolejny projekt.
 
 
majdanos 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 82
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23-11-2013, 21:41   

ostatni post Pawła uswiadomil mi ze jeszcze troche mnie czeka studiowania jesli chodzi o turbo. gratuluje mu wiedzy i tego ze dzieli sie z nami tak zaansowanymi informacjami.z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-05-2014, 20:35   

Fajny blog.
Jednak po zakupie a przed pierwszym uruchomieniem wymienia się płyny...
I inne tego typu "drobiazgi"
A co do pytania dlaczego V6 to najprostsza odpowiedź brzmi - ponieważ taka moc i moment jeszcze ma sens przy FWD. Można zrobić VR2, ale życzę powodzenia przy opanowaniu tego "wynalazka".
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 03-09-2014, 21:09   

Nie wiem czy to ten projekt ale na takiego gala turbo natknąłem się przeglądając OLX :P
TURBO
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-09-2014, 08:18   

major napisał/a:
Nie wiem czy to ten projekt ale na takiego gala turbo natknąłem się przeglądając OLX :P
TURBO


galant EVO ;) ciekawe czemu sprzedaje ...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-09-2014, 08:23   

mjor to nie ten o którym jest blog,
Dla mnie takie evo na siłę z galanta...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
arturj123 
Forumowicz


Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 1299
Skąd: Toruń
Wysłany: 04-09-2014, 09:12   

Marcino napisał/a:
mjor to nie ten o którym jest blog

Nie to zupełnie inny Galant:
http://pawel000.blogspot....&max-results=19
 
 
 
Tomino 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 28
Skąd: Habartice
Wysłany: 16-11-2014, 22:34   

To jest na hamowni w Politechnice Wrocławskiej, mam wideo jak jest na hamowni włąśnie Galant, strasznie podobny do tego na blogu, też srebrny...
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 16-11-2014, 23:29   

Czytam tego bloga i po ostatnim wpisie straciłem jakie kolwiek nadzieje. Włożyli tam juz spokojnie 5tys a ugrali troche ponad 20 koni. Mija sie to z celem bo za 10 idzie kupić legnuma anglika.
 
 
telewizoor 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Wrz 2014
Posty: 397
Skąd: Jurków/Kraków
Wysłany: 17-11-2014, 09:03   

Przecież wiadomo że taniej można kupić mocniejszy samochód ale goście nie robią tego bo chcą tani tuning, tylko dla własnej satysfakcji i z ciekawości. Przynajmniej tak mi się wydaje :wink:

cytuję kolegę sprzed kilku postów:
Cytat:
Uturbianie tego silnika to sztuka dla sztuki, aczkolwiek ten projekt i podejście zacne. Pytanie czy chcesz gonić zajączka czy złapać zajączka. Dla niektórych największą przyjemnością jest gonienie zajączka i nawet gdy już mają go w ręku to rozpoczynają kolejny projekt.
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-11-2014, 09:49   

drexvs napisał/a:
Mija sie to z celem bo za 10 idzie kupić legnuma anglika.

No idzie kupić i co dalej?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 17-11-2014, 10:55   

Marcino napisał/a:
No idzie kupić i co dalej?


i masz gotowe

ale jak
telewizoor napisał/a:
Przecież wiadomo że taniej można kupić mocniejszy samochód ale goście nie robią tego bo chcą tani tuning, tylko dla własnej satysfakcji i z ciekawości.


i o to właśnie chodzi


jeden gość włożył V6 150km a Galanta E5 do Colta CA
można się pytać po co, jak przecież mógł sprzedać i kupić GTI
ale chodzi tylko i wyłącznie o zrobienie czegoś samemu i czegoś innego
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.