 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Pompa wc |
Autor |
Wiadomość |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 14-11-2013, 20:30
|
|
|
Pablinho1990 napisał/a: | 350 zl z robocizna (niestety jak narazie) |
Gdzie znalazles tak tanio pompe wc? Jak patrze na allegro, to jestem przerazony(po szrotach jeszcze nie dzwonilem)
@up
W zbiorniku w poprzednich wypadkach mialem tak jak pisalem cos okolice rezerwy(ze 40-50k do niej), ale dzis mialem w baku ze 20litrow.
U mnie mechanik wykluczal raczej pmpe w baku, choc nie powiedzial na jakiej podstawie. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-11-2013, 21:42
|
|
|
Powinien sprawdzić, jakie daje ciśnienie lub ile poda paliwa powiedzmy w 30s ale musi znać wtedy wydajność w litrach w określonym czasie. |
|
|
|
 |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 14-11-2013, 22:04
|
|
|
Sprawdzal cisnienie na niej jak samochod chodzil, to mowil ze daje dobre cisnienie. |
|
|
|
 |
chesy
Mitsumaniak
Auto: CARISMA '98 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 77 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 14-11-2013, 23:46
|
|
|
Koledzy to powiem co u mnie. Zabrakło mi paliwa i zaczął się problem... Samochód jeździ przez parę normalnie, po tym czasie max 2 tys obrotów i włącza się tryb awaryjny. Wymienione zostały:pompa wc z regulatorem, czujnik ciśnienia paliwa, pompa paliwowa, filtr paliwa. Doradzono mi, że to przez przepustnice , ale na odłączonej przepustnicy to samo, parę minut pojeździ i dupa blada.
P.S jeździłem na ruskiej 98 (na pewno 98 bo sam tankowałem) pomieszaną z polską od dłuższego czasu.
Wtryski? Komputer? Jak myślicie? |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15-11-2013, 08:35
|
|
|
daron64 napisał/a: | Co do regulatora, to tez o nim wspominal, ale powiedzial, ze w tych cari, ktore robil, to byla zawsze pompa. |
Profesjonalna diagnoza Sprawdzenie regulatora to minuta roboty: ściagasz rurkę z pompy WC od powrotu do baku i sprawdzasz, czy podczas spadków ciśnienia, poniżej zadanego, pojawia się na zwrocie paliwo. Jeśli się pojawia, to znaczy, że regulator podcieka.
Skoro masz takie problemy, jakie masz to zacznij od sprawdzenia układu po stronie niskiej. Sprawdzić trzeba ciśnienie przed wejściem do pompy WC. Niestety tego na kompie się nie zobaczy, trzeba mieć specjalne przyłącze i manometr. Jak ciśnienie wporządku, to wymień filtrerki w pompie WC, koszt takiego filterka to ok. 25 zł w ASO.
chesy napisał/a: | Wtryski? Komputer? Jak myślicie? |
Ja myślę, że trzeba zacząć od sprawdzenia błędu, jaki się pojawia. Rocznik 98, więc zworka w ręke, wpinasz się na piny 1-4 i liczysz ilość błysków CE. Bo tak to możesz i całe auto wymienić.
Szczegóły jeśli chodzi o sprawdzanie błędów:
http://forum.mitsumaniaki...?t=1981&start=0 |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
chesy
Mitsumaniak
Auto: CARISMA '98 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 77 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
 |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 19-11-2013, 18:27
|
|
|
Witam po przerwie.
Wczoraj odciagnalem cari do mechanika, cala droga na lince. Mechanik przed chwila dzwonil. Rozebral pompe i mowil, ze jest strasznie skorodowane, ze wzery sa tak mocne, ze nie ma co ratowac. Filterki czyste, cisnienie do pompy wc ok, regulator sprawny. Rzut okiem na allegro..dramat..nie ma nic ponizej 4stow..
@up
Co tam kolego z Twoja cari? Znalazles jakiegos fachmana w koncu w tym elblagu? |
|
|
|
 |
chesy
Mitsumaniak
Auto: CARISMA '98 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2010 Posty: 77 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 19-11-2013, 23:27
|
|
|
[edit] - zapraszam do działu sprzedam |
Ostatnio zmieniony przez londolut 20-11-2013, 11:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 20-11-2013, 07:48
|
|
|
Błędy 12, 13, 25 są następstwem błędu 56. Ja tak miałem i traciłem czas na grzebanie przy przepływce. Zrób z pompą i po resecie błędy nie wyskoczą. |
_________________
 |
|
|
|
 |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 21-11-2013, 18:09
|
|
|
@chesy
Odezwij sie na pw, wyslalem Ci wiadomosc
[ Dodano: 01-12-2013, 08:58 ]
Witam po kolejnej przerwie.
Sprawa wyglada teraz nastepujaco-zamowilem pompe(na allegro, nigdzie w okolicy oczywiscie nie bylo). Dalem 450zl + wysylka. Paczka przyszla z okolic Zielonej Gory, od sprzedawcy, ktory ma same pozytywy, sa niby dwa tygodnie gwary rozruchowej. Mechanik zalozyl pompe-jeszcze gorzej niz na starej, nawet auto odpalic nie chcialo, a jak odpalilo, to zaraz gaslo. Wyjal ja i przedmuchal i dzwonil do mnie, ze narazie chodzi i ze pojezdzi nia troche i zobaczy co i jak. Po godzinie dzwoni, ze jednak dupa, ze jak troche pochodzil to powtorka z rozrywki. Podjechalem do niego, odpalil auto-chodzi normalnie..Cisnienie na pompie w baku w granicac 3,5-3,9 i ani drgnelo. Cisnienie na pompie wc 4.8-5.0, przy dodawaniu gazu skakalo do 5,7-5,8. Chodzil tak ze 20minut moze, cisnienie caly czas takie jak wyzej. No to trzeba sie przejechac-z placu nawet do asfaltu nie dojechalem. Samochod nie mogl utrzymac obrotow, dusil sie, obroty falowaly itd itp, czyli w zasadzie analogicznie jak przedtem. Mechanik mowi, ze wedlug niego pompa. Podawal przyklad jak jego kuzyn mial gdi, dzialo sie to samo, kupil jedna pompe-nie pomoglo, kupil druga pompe-pomoglo. Potem po jakims czasie sprzedawal auto na czesci i srzedal pompe komus-u tej osoby juz nie chodzila.
Czy moze cos jeszcze, nie liczac pompy, powodowac te objawy? Az mi sie odechciewa wszystkiego jak pomysle o uzeraniu sie ze sprzedawca z wyegzekwowaniem gwarancji. |
|
|
|
 |
Pablinho1990
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 52 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 05-12-2013, 20:00
|
|
|
Witam w koncu uporalem sie z problemem (po miesiacu czasu) do wymiany mialem pompe znajdujaca sie w zborniku(dzialala ale sie zacinala) a glowna przyczyna problemu byla instalacja elektryczna wzdloz samochodu od strony kierowcy(nie wiem dokladnie od czego bo ja tego nie robilem bylo jakies zwarcie czy cos w tym stylu i calkowicie odcinalo paliwo), wiec nie szukajac wiatru w polu elektromechanik wymienil mi cala instalacje i wyciagnal alarm(podobno byl jakos niewlasciwie zalozony) i wszystko smiga wiec mozesz tez isc tym tropem :)Niepotrzebnie wymienialem pompe wc ale coz trudno calosc juz liczac z ta pompa 750 zł mnie wyniosla ...
pozdrawiam |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-12-2013, 20:40
|
|
|
Daron od kogo kupowałeś tę pompę ? Tzn. podaj jakiś namiar na allegro na tego gościa... |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 06-12-2013, 10:35
|
|
|
Witam, jest to uzytkownik http://allegro.pl/show_user.php?uid=5989265
W rozmowie telefonicznej powiedzial, ze nie ma problemu, ze skoro nie dziala, to zebym odeslal i jak dojdzie do niego to przeleje pieniadze - bez kosztow wysylki, ale juz nie chcialem sie spierac z kolesiem z drugiego konca Polski, uznalem, ze lepeiej byc 5dych w plecy na wysylce w dwie str, niz 450zl na pompie, bo pod byle pretekstem nie uzna swojej gwary.
Co do mojej Cari, to idzie na czesci. Jestem w trakcie szukania auta i najprawdopodobniej bedzie to s40, wiec mozna powiedziec, ze daleko nie uciekne. Troche jej mi szkoda, ale mam jeszcze pare powazniejszych wymian do zrobienia i wszystko razem z pompa daloby sume dosc duza jak na wartosc rynkowa auta(ktore nie jest w jakiejs rewelacyjnej kondycji). Zostawie sobie felgi, jesli kupie volvo, bo na wiosne wrzucilem 16" z nowymi oponami, zimowki nowe na stalowkach, wydech koncowy musze zobaczyc czy podejdzie, bo cichego remusa z kwasowki zalowyzlem, to zal |
|
|
|
 |
bartek_fc
Forumowicz
Auto: Galant V6 Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 42 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 06-12-2013, 11:12
|
|
|
Szkoda , szkoda, no ale kazda Cari musi odejsc, nie wiem co bedzie jak nadejdzie mojej czas
Co do wydechu to powinien pasowac ja mam koncowy od S40 wlasnie. |
|
|
|
 |
daron64
Mitsumaniak
Auto: S40 2.0 bez T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 275 Skąd: szerokopojete okolice Elblaga/Braniewa
|
Wysłany: 06-12-2013, 18:54
|
|
|
Byloby milo jakby podpasowal. Co do Cari to jak ogladalismy ja z ojcem przed kupnem to powiedzial, jak sie okazalo proroczo - pojezdzisz ze dwa lata i na zlom Niemniej szkoda, bo to moj pierwszy calkowicie "tylko moj" samochod. |
|
|
|
 |
|
|