 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Colt 96r- szarpie przy zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
Szafiq
Mitsumaniak
Auto: Black EA2W '99 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 152 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 11-12-2013, 21:37
|
|
|
mariuszek22 napisał/a: | czytałem ale nie kumam tego trochę |
no więc jeszcze raz,zacytuję tu kolegę Mańka z innego forum:
"Zwierasz 1i 4 pin i mruga Tobie albo check, albo abs itp sczytujesz błędy.
przekręcamy zapłon i liczymy "mignięcia" kontrolek
migniecie sekundowe to - jednostka
migniecie 2 sekundowe - dziesiątka
np. 3migniecia 2-sekundowe i 5-1sekundowych - daje nam 35 błąd (3 dziesiątki (długie migniecia) i 5 jednostek (sekundowe)
Migająca kontrolka ABS:
11, 12, 13, 14 - czujniki prędkości kół (po kolei: prawy przód, lewy przód, prawy tył, lewy tył) - brak sygnału
15 - czujnik prędkości
16 - zasilanie
21, 22, 23, 24 - identycznie jak 11-14, ale zwarcie
33 - problem z lampami stopu
41, 42, 43, 44 - elektrozawór sterujący hamowaniem koła - po kolei, jak 11-14 51 - przekaźnik główny abs
53 - przekaźnik główny silnika
63 - ECU systemu abs
Migająca kontrolka ECU silnika
11- sonda lambda
12-przepływomierz
13- miernik temperatury
14- czujnik przepustnicy
21- miernik temperatury silnika
22- czujnik położenia
23- czujnik TDC 1
24- prędkościomierz
25- czujnik ciśnienia powietrza
31- czujnik spalania
41- 42- pompa paliwa
44 - cewka zapłonowa 1,4 cylindra
52 - cewka zapłonowa 2,5 cylindra
53 - cewka zapłonowa 3,6 cylindra
62 - czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
64 - Alternator
71 - Kontrola Trakcji
72 - Kontrola Trakcji" |
|
|
|
 |
mariuszek22
Nowy Forumowicz
Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2013 Posty: 13 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 12-12-2013, 07:59
|
|
|
wszystko jasne sonda padła ale żeby wykasowac błąd muszę jechać na kompa??
[ Dodano: 22-12-2013, 17:46 ]
mam takie pytanie jeśli u mnie są to cewki i przewody zapłonowe to musze jechac na komputer aby kasowac błąd?? bo jeździłem po warsztatach ale nie mają do 97 r jest przeskok z 96 do 2005;/ |
|
|
|
 |
|
|