 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Hydraulika |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
Wysłany: 21-05-2014, 13:08
|
|
|
rozkręcić zawór, uciąć to co zostało mała piłką (no chyba że gumówką dojdziesz), zostaje ci gwint z odsadzeniem pod kluczem, klucz nasadowy, przedłużka lub nawet dwie by wyjść ze skrzynki i grzechotka
najlepiej sprawdzić wcześniej na sucho czy się da tak zrobić |
_________________ wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl
kupujepolskieprodukty.pl |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-05-2014, 13:11
|
|
|
tomek84 - zanim coś zrobisz, to ściągnij rączkę z góry i czy nie ma pod nią takiej tulejki do dokręcenia (dokręcenie dławicy). |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-05-2014, 13:59
|
|
|
Rozmroziło go i pękł, nie naprawisz.
Ten zawór to zawór czerpalny, na zwentrz czyli ma gwint 1/2" zewnetrzny i jest wkręcony w PE w sciane z gwintem 1/2 cala.
Jak się nie wykręca to obciać a reszte jak pisali wyręcić nasadówką. Nowy wkecić w rękach na pakułach i paście. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 21-05-2014, 17:54
|
|
|
Przede wszystkim zdejmij dźwigienkę. Weź rurkę np. 50mm i wytnij w niej rowek w którym na ciasno wejdzie ta część od dźwigienki. Na drugim końcu rurki, przelotowo, zrób otwór żeby włożyć do niego jakiś pręt i zakręć.
Inna wersja 2 deski/listwy skręcić drutem, jak imadłem na tym co zostało, po obu stronach. Na końcu daj poprzeczkę żebyś miał za co kręcić.
Dwa klucze francuskie lub żaby. Jeden na zawór drugi na końcówkę klucza jako dźwignia.
Poszukaj klucza do zasuwy ulicznej, pogadaj z ekipą z wodociągów lub hydraulikiem, niektóre są z nacięciem, a niektóre kwadratowe. |
|
|
|
 |
|
|