Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Położenie wycieraczek
Autor Wiadomość
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 30-01-2007, 07:43   

ratttownik napisał/a:
Hugo więc wymiana silniczka powinna pomóc?

Nie dotykaj silniczka, bo on na 99% jest niewinny. Zrob tak jak pisze kaeres,
kaeres napisał/a:
Masz luzy na tzw. i slynnych kulkach w prowadnicach. Zdejmij ten plastik oslaniajacy mechanizm wycieraczek (podszybie). W rekach poruszaj prowadniczkami i zobaczysz czy faktycznie tak jest. Ja tak mam rowniez bo mi popekaly te kulki i musze sobie radzic narazie klejac je takim specjalnym silnym klejem. Tam wystarczy luz 1mm, a na szybie okaze sie to 5-10 cm.
Gdy masz szybe sucha to opor sprawia, ze wycieraczki nie spadaja do samego konca (nie "korzystaja" z luzu na tej wlasnie kulce/kulkach). Gdy masz mokra szybe to latwiej im - prowadnicą - latac w kulce i stad pozniej wychodzi, ze wycieraczka spada az na to podszybie. Jednym slowem aby wsio dzialalo jak nalezy musimy sie zaopatrzyc w nowe prowadnice razem z przegubami na ktorych sa zamontowane wycieraczki.


ratttownik napisał/a:
u szwagra w thaliolocie jak włącze spryskiwacze to mam tysiące małych kropelek

Nie wiem czy spryskiwacze rozpylające nie wymagają mocniejszej pompki. trzeba by to jakoś sprawdzić i nawet mam pomysł jak. Napiszę jak mi się uda.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
konrad1704 
Mitsumaniak


Auto: Colt`95 CA0 1.6 16 V benzyna
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 1002
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 31-01-2007, 00:23   

ratttownik
daj znac czy kupiles nowe koncowki i jak to dziala w praktyce!
thx
 
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 08:03   

Już gdzies kiedys pisalem.Niesprawne dysze spryskiwaczy nalezy wygotowac w ...... kamixie-odkamieniaczu.Na 99% pomaga.Pozdrawiam
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 01-02-2007, 07:54   

No więc w części teoretycznej: spryskiwacze od Citroena C3 pasują (próba praktyczna przewidziana na przyszły tydzień).
Koszt około 10-14 zł za sztukę.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
ratttownik
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 23:44   

Nareszcie znalazłem troche czasu i wymieniełem cały mechanizm wycieraczek i powiem Wam, że działa idealnie:) a kosztowało mnie to raptem 100 zł... warto było je wydać teraz to mniej sie denerwuję bo wycieraczka nie stuka o maskę;), a z końcówkami to się zastanawiam czy je wymieniać gdyż przy wyższej prędkości jak nie będą dopasowane to mogą drżeć przy masce(i znowu wkurzające stukanie)... Wymieniał ktoś z was końcówki spryskiwaczów na nieoryginalne i ma jakiś patent na brak luzu na nich ;) ?
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2007, 20:34   

Ja raz wymienialem ale w innym aucie (nie mitubishi) ale w mitsu da sie tak samo i polecam takie rozwiazanie ale odrazu ostrzegam bo szybe bedzie super spryskiwalo ale bedzie wieksze zuzycie plynu :)
A robilem cos takiego i w colcie kiedys pewnie tez tak zrobie:
Kupno w sklepie dyszy od Cinquecento (poniewaz tam wystepuje jedna i jest z trzema dziurkami) ja zakladalem 2 sztuki ale mozna tez tylko np po stronie kierowcy - koszt okolo 5zl szt.
Potem trzeba wyciagnac orginalna, zobaczc jak wchodzi od CC, i pewnie bedzie zaduza, wiec wziasc pilnik najlepiej okragly i powiekszac dziure w masce czesto przymierzajac az do momentu kiedy dysza od CC bedzie ciezko "wchodzila" , i jezeli to zrobicie dokladnie to bedzie pasowalo jak orginal i nic nie bedzie stukalo :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.