Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] gdzie jest filtr paliwa? w samochodzie ?
Autor Wiadomość
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-2007, 11:28   

nie dziwie sie-gdybym mial 1.6 tez nieco drapieżniejszy byłbym :wink: :mrgreen:

[ Dodano: 30-01-2007, 11:31 ]
Cytat:
no mozliwe ze pompa ale jak jest go duzo to pompa jakos normalnie podaje i wszystko gra

zmien filtr a zobaczymy..
harpagan odpowietrzenie zbiornika ma cos do tego?
 
 
sponsor
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 19:54   

a czy mozecie mi dać linka z filtrem paliwa gdzie mozna kupic bo jakos nie moge go znalesc nigdzie
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-01-2007, 20:01   

klubowy handlarz - Japaneze

Marek Malik
telefon: (042) 215 44 02
GSM: 602 224 584
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 12:42   

Ja własnie zamówiłem filtr paliwa oryginalny 36.60zł +przesyłka.
Firma japauto z Gdańska, www.japauto.pl

[ Dodano: 01-02-2007, 12:51 ]
przy okazji czy wymiana filtra jest prostą sprawą, czy trzeba wykonywac jakies dodatkowe czynnosci, czytając manuala wnioskuje , ze trzeba nawet srubki dolna i gorna dokrecac z odpowiednia siłą?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-02-2007, 13:15   

Bastek napisał/a:
trzeba nawet srubki dolna i gorna dokrecac z odpowiednia siłą?
Trzeba przykręcać tak aby ich nie ukręcić i aby nie ciekło. Nie przesadzajmy z tymi "suchymi" danymi katalogowymi. Tym bardziej przy tak banalnej czynności.
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2007, 13:46   

Dlatego pytam, dzieki za odpowiedz Hugo
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 04-02-2007, 15:19   

NO tak jak Hugo, pisze-bez przesad-zwyczuciem. Masz miedziane podkladki pod sruba.

Problem moze byc z odkreceniem bo jezeli tyle czasu nie byl wymieniany to trzeba czasem sie niezle zaprzec. Na pewn musisz zlapac do kontry kluczem 17 i 19 jak bedziesz odkrecac. Bo wtedy tez mozna urwac.
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2007, 22:31   

Dzięki za podpowiedz, może psikne przed wymiana jakims wd40 i wtedy lżej pójdzie, pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.