Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 1.8 DI-D 115 KM
Autor Wiadomość
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 31-03-2014, 18:07   

Przejrzałem wszystkie informacje i muszę stwierdzić ze tylko narzekają osoby które nie jeżdżą DI_Dkiem. lobuzek, ja w ciągu roku smignołem około 30-tys km Cari DI-D miasto, drogi lokalne i silniczek mnie nie zawiódł
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 31-03-2014, 22:04   

Ja od zeszłej soboty przestałem jeździć dieslem po prawie 4 latach, zrobiłem w trasie ok. 100 kkm. Cieszę się że wróciłem do benzyny, która nie będzie generowała takich kosztów. Co do silnika DID w Carismie, to jednak starsza, bardzie odporna jednostka na gniecenie w mieście. Nie ma DPF-u, kosztownych wtryskiwaczy i rożnych pierdółek, które mogą paść. Ja osobiście wolę nieco większe spalanie i święty spokój, niż 4 litry na 100 km i doktoryzowanie się z dieslem i dokładanie sporych kwot.
Tak czy inaczej, oby Twój motór śmigał bezawaryjnie :D
 
 
cwaniak 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 DI-D 115KM
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 780
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-04-2014, 13:12   

lobuzek napisał/a:
Ja od zeszłej soboty przestałem jeździć dieslem

Ale piszesz konkretnie o DI-D, czy o innej jednostce diesla
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 DI-D 115KM

Mitsubishi CARISMA 02r 1.9 DI-D


Mitsubishi CARISMA 01 1.6 16V sprzedana dla trol81
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 02-04-2014, 16:10   

Mimo że Diesle maja plusy i minusy to twierdze że DID w lancerach i ASX naprawdę super konstrukcja są modele które mają po 400 tys i bez żadnych awarii, ważna ostatnia aktualizacja softu gdzie dopracowali mieszankę wtrysku i jest bardzo dużo pozytywnych opinii o tym nowym sofcie do tych jednostek. akcja serwisowa, ja ten soft mam od grudnia i potwierdzam. ważne jest jedno- a raczej 3 zmieniać olej co 10 tys i dbać o turbo i dpfa, i będzie dobrze
_________________
pablo diablo
 
 
 
msnboss 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 29
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-04-2014, 23:40   

Ja osobiście mam 1.8 DI-D cykl jazdy jest mieszany. Do pracy mam ok 14km co prawda obwodnicą ale zanim do niej dojadę to stoję kilka razy na światłach. Sprawdzałem ostatnio DPF i tester nie wykazał żadnych nieprawidłowości, wypalony idealnie. Trochę przesadzacie z głaskaniem tych diesel'ów. Ja mam aktualnie przebieg 45 tys km i nic niepokojącego się nie dzieje a autem jeżdżę już ok rok.
Poza tym DPF w serwisie wypalają przez wymuszenie za pomocą kompa serwisowego za 200zł :)
Ludzie narzekali na AS-G czyli start and stop, ja również ten system posiadam i nie ma żadnych problemów z wypalaniem DPF powiem więcej w mojej ocenie to oszczędza DPF bo auto na postoju gaśnie.
Reasumując polecam 1.8 DI-D
_________________

 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 06-04-2014, 12:42   

cwaniak napisał/a:
lobuzek napisał/a:
Ja od zeszłej soboty przestałem jeździć dieslem

Ale piszesz konkretnie o DI-D, czy o innej jednostce diesla


Pozbyłem się Focusa C-Maxa rok 2004 z dieslem 2,0 tdci. Silnik fajny, jeden z lepszych na rynku w tej klasie, bo to konstrukcja PSA, nie nieudany diesel Forda (montowany np. w Mondeo mk III), fabrycznie bez DPF-u. Przy przebiegu 200 000 km z ulgą wsiadłem do benzyny, bo udało mi się uciec przed istotnymi awariami.
Na pewno nowy diesel nie będzie sprawiał kłopotów, ja pisałem z perspektywy użytkownika, który 5 razy objechał Ziemię dookoła :D . Tak czy inaczej, we krwi mam benzynę, nie olej napędowy, a zachowanie Lancerowego silnika 1,6 powoduje, że nie chcę wysiadać z auta. W porównaniu do innych jednostek 1,6 (np. Zetec Forda który miałem w Focusie I) auto jedzie jak szalone, przyspiesza od 1000 obrotów do ogranicznika i ogólnie sprawia wrażenie jakby było znacznie mocniejsze.
 
 
reneyvan 
Forumowicz

Auto: MMC Lancer 1.8 Intense SD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 123
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 15-08-2014, 21:10   

Odkopię temat.
Czy Lancer 1.8 DiD jest dostępny w Polsce?
Na stronach dealerów i MMC nie ma, ale np. na niemieckiej stronie MMC jest.
 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 16-08-2014, 09:00   

reneyvan napisał/a:
Czy Lancer 1.8 DiD jest dostępny w Polsce?

W ofercie salonów nie ma. Najlepiej zapytaj jakiegoś dilera, może Jacki się wypowie? Przyznam, że zaskoczyła mnie ta sytuacja.
 
 
wiewioor 
Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 282
Skąd: Rz-ów
Wysłany: 16-08-2014, 10:05   

ok. 3 miesiące temu wysłałem maila z zapytaniem o Diesle. Mieli niby sprowadzić do salonów właśnie wersje 115 KM - ale jak widać do dzisiaj się to nie udało.
 
 
mb95 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 20
Skąd: Bielsko-Biała/Kraków
Wysłany: 19-10-2014, 19:50   Kilka pytań o diesla

Witam,
Mam kilka pytań dotyczących Lancera w dieslu 1.8. Po pierwsze jak to jest z dostępnością tego silnika u nas w kraju? Wiem, że jest ciągle produkowany choćby dlatego, że jest cały czas dostępny w ASX. Po drugie u naszych zachodnich sąsiadów widziałem samochody z dieslem o mocy 116 km, czym on się różni w stosunku do wersji 150 km? Jest to ten sam silnik tylko o mniejszej mocy czy kompletnie inna konstrukcja? Ciekawi mnie jeszcze jakie są opinie na temat diesli w Lancerach, jest może jakiś użytkownik na forum?
Pozdrawiam
 
 
wiewioor 
Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 282
Skąd: Rz-ów
Wysłany: 20-10-2014, 08:19   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86324

Poczytaj ten temat.

W Polsce brak dostępnych modeli Lancera z 1.8 did (150KM). Swego czasu pytałem w MMC czego nie sprzedają diesli - to mi odpisali że niedługo powinni mieć wersje właśnie 116 KM - do dzisiaj ich brak.

CO do zasady - uważać na silniki z gamy VW. Natomiast japońskie motory 4N1 uważane za udane jednostki.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 20-10-2014, 08:23   

mb95 - z tego co wiem to wersja 116KM jest obcięta elektroniczne (ma ścięty moment na wysokich obrotach) aby zmieścić się w niższe podatki czy ubezpieczenie w niektórych krajach. W sumie jak ktoś jeździ do 3 tys obrotów to nawet nie zauważy różnicy bo dopiero powyżej 3 tys była chyba różnica. A mała dostępność bo ogólnie dopłata względem benzyny była dość duża.
 
 
DyrmaZasadniczo 
Forumowicz
Carisma 1.6

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-12-2016, 17:32   

Panowie, chciałbym się dołączyć do dyskusji, która już jakiś czas temu się zaczeła :)
Niedawno sprzedałem swoja carisme 1.6 (ruda juz ja strasznie szarpała, lało się ze skrzyni itd :( ).

Chcę się przesiąść na Lancera, patrzylem na 2.o diesla ale slabe opinie miewał na forum.
Moje pytanie jest takie czy ten 1.8 DiD to jest mivec? bo cos mi sie nie zgadza, wydawalo mi sie ze miveci tylko w benyznowcach były?
_________________

 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 27-12-2016, 19:27   

To jest Mivec. Pierwszy taki diesel.
 
 
wiewioor 
Forumowicz


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 282
Skąd: Rz-ów
Wysłany: 28-12-2016, 10:31   

oznaczenie mivec dotyczy zmiennych faz rozrządu. W innych markach odpowiednio nazywane Vtec (Honda) , VANOS (BMW), VVL (Nissan) czy inne.

lobuzek napisał/a:
Pierwszy taki diesel.

Jako pierwszy diesel ze zmiennymi fazami rozrządu. Zgadza się.

DyrmaZasadniczo napisał/a:
Chcę się przesiąść na Lancera, patrzylem na 2.o diesla ale slabe opinie miewał na forum.

co do jednoski VW faktycznie był to nieudany motor. Natomiast 4N13 (1.8 DiD) to już całkiem inna jednostka produkowana przez japończyków. Zbiera bardzo dobre opinie. Poczytaj o ASX (gdyż tam było najwięcej tych jednostek)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.