Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] ECU - po resecie błędów nie ma - a nie pali nadal
Autor Wiadomość
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 11:10   

Krzyzak napisał/a:
spróbuj z tym samostartem

to jest dobry pomysł, tylko powiedzcie mi co dokładnie mam z tym zrobić (gdzie to psiknąć? a najlepiej dokładnie całą procedurę)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-01-2007, 11:15   

mozesz psiknac w dolot za filtrem - nie masz przeplywomierza, wiec nie ma problemu
po prostu przed odpaleniem psikasz troche (2-3 sek.) i probujesz odpalic - ew. ktos prubuje odpalic o Ty psikasz w krotkich odstepach czasu w ta gumowa rure od filtra do przepustnicy
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 11:18   

swistak81 napisał/a:
czy ktoś wie jaką pompę mam szukać?

http://www.4cars.pl/czesci_2.php?m=20&k=445
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 12:18   

Krzyzak napisał/a:
mozesz psiknac w dolot za filtrem

czyli za filtrem paliwa, tak? ściągnć z niego wężyk...
pytanie kolejne - czy mi pompa nie zacznie psikać po silniku jak zdejme wężyk...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-01-2007, 12:21   

dolot!!! - w kolektor ssacy a nie zamiast paliwa :)
sciagasz trabe slonia z filtra powietrza i psikasz w dolot powietrza! - pisalem przeciez o przeplywomierzu (ktorego nie masz), wiec myslalem, ze dosyc jasno, ale spoko - lepiej zapytac niz cos spaprac
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 12:26   

Krzyzak napisał/a:
trabe slonia z filtra powietrza

Aaaaaaaa no widzisz tak mnie to zdziwiło jak to ma dolecieć tym cienkim wężykiem :) .
Teraz jasne, razem z powietrzem... :)
Krzyzak napisał/a:
pisalem przeciez o przeplywomierzu

Tu myślałem o przepływomierzu paliwa (ja się dopiero wdrażam w sprawy mechaniki samochodowej od tygodnia, odkąd misiek stoi :) )
Dzięki

[ Dodano: 31-01-2007, 12:38 ]
A rozmawiałem przed chwilą z innym mechanikiem i mówił mi żebym nie dawał samostartu do tego auta (mowił że nie do benzyniaka, a tym bardziej do japońca). Że można coś uszkodzić...
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 31-01-2007, 12:41   

Krzyzak napisał/a:
spróbuj z tym samostartem - u kolegi w 100% sie udalo zdiagnozowac przyczyne;
tym bardziej, ze mechanik twierdzil, ze zmienil pompe, ale dopiero po mojej diagnozie przyznal sie, ze nie na nowa, ale regenerowana (ktora okazala sie do d..y)

moge sie mylic z tymi przewodami - zawsze pozostaje ustawic wal na T i zdjac kopulke - bedzie wtedy palec blisko 1 lub 4 cylindra, a jak juz zdejmiesz pokrywe zaworow i ustalisz ktore sa luzne, to bedzie dokladnie wiadomo czy 1 czy 4 i wtedy wiadomo, gdzie powinien byc podpiety 1 kabel a potem to juz 3 4 2


Darku, jest prostszy sposób - zdejmując górną osłonę paska rozrządu - widzisz wtedy koło pasowe wałka rozrządu, kręcisz nim do pokrycia znaku.

Napiszę jeszcze raz:
UWAGA
z której strony patrzysz na aparat - w 12v jest pułapka - aparat masz odwrócony o 180 stopni względem wału, więc z doświadczenia:

1 - kabel najbliżej przepustnicy
3 - kabel najbliżej skrzyni biegów
4 - kabel najbliżej chłodnicy
2 - kabel na samej górze
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 13:00   

Bartek napisał/a:
1 - kabel najbliżej przepustnicy
3 - kabel najbliżej skrzyni biegów
4 - kabel najbliżej chłodnicy
2 - kabel na samej górze

dokładnie tak mam podłączone i dokładnie tak widziałem na zdjęciach silnika
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 31-01-2007, 13:39   

Sprawdź pompę tak jak pisał Krzyzak.
A nie masz przypadkiem ostro przestawionego zapłonu ?
ECU,ECU,ECU.... Czy aby na pewno jest dobrze naprawione ? Czy było naprawiane przed awarią autka i chodziło, czy naprawiałeś teraz i nie było możliwości weryfikacji czy zrobiono to prawidłowo.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-2007, 13:47   

cns80 napisał/a:
A nie masz przypadkiem ostro przestawionego zapłonu ?

Byłoby to możliwe przy błędnie założonym pasku (a jest dobrze). A misiek z dnia na dzień padł.
cns80 napisał/a:
ECU,ECU,ECU.... Czy aby na pewno jest dobrze naprawione ?

ECU naprawiałem PO padnięciu miśka. Przed naprawą nie wskazywał błedów i po naprawie też ich nie wskazuje. Tyle mogę powiedzieć. Nie mam możliwości weryfikacji ECU u kogoś innego...

[ Dodano: 01-02-2007, 08:49 ]
.

Sprawa wygląda tak. Bartek też mi mówił o tym, abym pokręcił dłużej rozrusznikiem i tak zrobiłem - nadal błędów brak (kręciłem ok. 10 sekund).

Natomiast w tej chwili najprawdopodobniejszą przyczyną może być pompa paliwa, jak zasugerował krzyzak. Dlaczego?
Od zakupu miśka dało się wyczuć szarpanie przy mocnym przyspieszaniu. Myślałem, że to wyprzedzenie jest zwalone. Jeden mechanik (już tam nie pojade) niby sprawdził, powiedział że "troszkę był przestawiony" i zgarnął 30zł. Ja patrze w domu a tam na śrubie regulacyjnej jak była naklejka (taka stara) tak jest nieruszona. Ale wymieniłem też w ten sam dzień filtr paliwa. I problem zniknął. To było jakiś miesiąc temu. A jakieś 2 tygodnie temu znowu zaczął szarpać (ale tylko przy mocnym przyspieszaniu).
I teraz wydaje mi się że to po prostu pompa nie wyrabiała. Miała lżej po wymianie filtra, aż w końcu w jakiś sposób po mrozie ją bardziej przytkało - i nie ma teraz wystarczającego ciśnienia.
Poza tym przez grudzień jeździłem na niskiej ilości paliwa i za każdym razem przy tankowaniu, po otwarciu korka - był pssyk (szczelny układ, ok). Natomiast 31.12 zatankowałem do pełna i jeździłem do tej pory. Mogło się zrobić takie podciśnienie (pijacie piwko z butelki obejmując usteczkami szyjkę :) - też nie można w pewnej chwili uciągnąć i trzeba wpuścić powietrze) że pompa nie dała rady już uciągnąć, uwzględniając opory.
Dziś mechanik sprawdzi mi pompę i się okaże...

MISIEK NAPRAWIONY

Padła cewka zapłonowa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.