 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[MSS GDI] GDI zgasł i czeka |
Autor |
Wiadomość |
Bagiusz
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2011 Posty: 26 Skąd: Niemce
|
Wysłany: 13-04-2014, 10:05
|
|
|
Wyszło przypadkiem podczas wymiany żaróweczek pod licznikiem, potem już tylko koszty, koszty i koszty. Blacharka generalnie do remontu no i na domiar złego w końcu zgasł. Jak go uruchomię to pójdzie za grosze albo niebawem na części. No i nigdy nie kupię już japończyka a na pewno nie mitsubishi. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21020 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 13-04-2014, 10:19
|
|
|
No niestety o GDi trzeba dbać i mieć mechanika z prawdziwego zdarzenia .
Co do blachy to niestety ruda lubi się panoszyć .
Bagiusz napisał/a: | No i nigdy nie kupię już japończyka a na pewno nie mitsubishi. |
Oj tam oj tam, po prostu trafiłeś na zaniedbany egzemplarz . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 13-04-2014, 10:27
|
|
|
Jak napisał Bizi78, czy to będzie Mitsu czy VW jeśli kupisz wypicowanego szrota to bez wydatków się nie obędzie a dodatkowo GDI jest specyficznym silnikiem. Ja np. swojej Carismy nie zamienił bym na żadnego Golfa czy jakiegoś Opla czy Francuza, jeśli musiał bym zmienić na podobny z jakichś powodów mechanicznych, to na pewno kupił bym młodszą Carismę 1.6. |
|
|
|
 |
Bagiusz
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2011 Posty: 26 Skąd: Niemce
|
Wysłany: 15-04-2014, 11:54
|
|
|
Znalazłem jeszcze takie przekaźniki. Znajdują się one w miejscu gdzie powinien być przekaźnik pompy paliwa. Dlaczego u mnie są 3 i wyglądają jak samoróbka ??
http://www.fotosik.pl/pok...4f95fd4aad.html
[ Dodano: 16-04-2014, 12:21 ]
Dobra, jestem świeżo po diagnostyce komputerowej. Sczytane błędy:
73 DRV 1L-SAB
43 BŁĄD LAMPKI (SRS) żarówka wyjęta przez "fachowca"
45 SRS DIAG.MODU
68 B1 SQUIB P-PT
test immobilizera:
12 ID.NIEPRÓW (CHAV. REGD)
Ponadto sprawdziliśmy przekaźnik pompy (działa),zasilanie pompy NC dochodzi w trakcie kręcenia rozrusznikiem, tylko jakieś małe napięcie (6-7V). Bateria sporo ucierpiała ostatnimi czasy i nie wiem czy to tym spowodowane, czy upływem prądu w trakcie rozruchu. W końcu sprawdziliśmy silnik pod względem uszkodzenia mech., ale tutaj jest OK - samochód zaskoczył na chwilkę "na strzykawce".
Mam prośbę o rozszyfrowanie powyższych skrótów myślowych oprogramowania i doradzenie co dalej ?
[ Dodano: 18-04-2014, 20:42 ]
Problem się sam rozwiązał: doba bez aku, w międzyczasie dwa razy zawarcie na klemach po kilku godzinach i naładowaniu aku samochód zapalił. Pojazd bez zaufania i na sprzedaż. Gdyby ktoś rozszyfrował kody wypisane wyżej (tak tylko z ciekawości) będę wdzięczny.
Mechanik sugerował "zimne luty" na sterowniku ... czy ktoś mógłby się odnieść do tej hipotezy ??
[ Dodano: 22-04-2014, 19:26 ]
Poprawka, problem powrócił. W czasie przejażdżki samochód nagle zgasł. Od razu sprawdziłem bezpiecznik, był spalony. Szybka wymiana i poleciał następny, od razu. Potem znowu wymiana i tym razem ruszyłem dalej. Sprawdziłem wiązkę od pompy (wykręciłem przedni fotel i tylną kanapę w poszukiwaniu zwarcia "na masę" ... bezskutecznie. Obejrzałem kable przy silniku (szarpanie, ruszanie) bezpiecznika nie wywaliło. Pomocy ludki ..... gdzie i jak szukać zwarcia (nie jest ono stałe) Czy ktoś miał problem ze zwarciem na silniku (bezpiecznik 20A) ??? Czy możliwe jest na jakimś urządzeniu (pompa,immo) ??
Jeszcze jedna kwestia mi się nasunęła po upływie wielu miesięcy . Czy w/w bezpiecznik 20A odpowiada za cewki zapłonowe ?? |
|
|
|
 |
|
|