Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
colt 1,3 2002r i sekwencja
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-06-2014, 05:59   

Więc polecam Adama Rogowskiego.
Ja BRC nie polecam bo wśród montażystów tej instalacji jest wielu partaczy. Instalacje BRC mają to do siebie, że nawet bardzo źle zamontowane będą pracowały w miarę właściwie bo często gazownicy włączają podpieranie się benzyną. Dodatkowo instalacja BRC często jest sporo droższa od instalacji opartych np. na Stagu, LPGTechu czy KME i innych polskich dobrych podzespołach które są równie dobre i bezproblemowe. Serwis BRC też jest sporo droższy, listwa wtryskowa do silnika czterocylindrowego kosztuje około 1000zł gdzie też bardzo dobra listwa Barracuda kosztuje około 350zł, podobnie jest z reduktorem, BRC to koszt około 500zł a przy zwykłej instalacji jest to koszt około 200 - 250zł.
Dodatkowo montując polską instalację gazową wspieramy polskie firmy.
 
 
Bamber 
Mitsumaniak


Auto: Lancer combi 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 177
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 09-06-2014, 08:00   

kolega plecho1 partacze są wszędzie co byś nie założył, prawda taka że na 10 gazowników 1 jest kumaty a idąc teorią wspierania polskiego musieli byś my polonezami jeździć bo Miśki nawet z EU nie pochodzą. Każdy towar będąc lepszy a zarazem droższy troszkę więcej wymaga nakładów przy naprawie. Pierwszy samochód który miałem z BRC jeszcze na mieszalnuiku chodzi do dzisi mimo 200tkm na LPG.
 
 
mechanior 
Forumowicz

Auto: colt 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 51
Skąd: lublin
Wysłany: 09-06-2014, 23:35   

Bamber nie stawiaj nigdy Polskiej nowej myśli technicznej w kontekście konstrukcji aut
czy samolotów. żeby zrobić dobry nowy samochód czy samolot trzeba niewyobrażalne
pieniądze natomiast sterownik gazowy to drobna sprawa .Trochę więcej optymizmu :D
_________________
mechanior
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-06-2014, 05:37   

Tak jak napisał mechanior, sterownik gazowy to nie jakaś technologia kosmiczna i polskie tego typu urządzenia na prawdę niczym nie ustępują zagranicznej konkurencji. Nie lubię BRC bo po mimo całej tej otoczki pozornej fachowości i kasy jaką się niby za ich profesjonalizm płaci ładują do aut taki sam drut jak inni partacze do tego często namawiając na nie działającą lubryfikację. Często też po skończonej gwarancji na forach dotyczących LPG powstają tematy o tym jakie wtryski czy reduktor zamontować w zamian bo te od BRC mają ceny z kosmosu.
Dlatego po co przepłacać jeśli podobną polską jakość można mieć taniej.
 
 
mechanior 
Forumowicz

Auto: colt 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 51
Skąd: lublin
Wysłany: 10-06-2014, 22:56   

Dodam koleżko Piechu jeszcze że polskie układu elektroniczne nie są tak pomieszane
chińczykiem jak niektóre światowych liderów w tej branży.Tam się oszczędza na każdym
druciku.Jak się robi miliony elementów oszczędności idą w tonach miedzi, srebra, złota.
POZDROWIENIA !
:D
_________________
mechanior
 
 
Bamber 
Mitsumaniak


Auto: Lancer combi 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 177
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 11-06-2014, 08:31   

Teraz mam Prinsa bo kupujący w salonie sobie załozył za 5 patoli wtedy i trzeba jakoś żyć mimo drogich podzespołów. 2 filtry ori 200 zł ale przywiózł mi gazownik same wkłady i wyszło połowę taniej filtry + podpinka i posprawdzanie ustawień.
 
 
mechanior 
Forumowicz

Auto: colt 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 51
Skąd: lublin
Wysłany: 11-06-2014, 23:26   

Dwa filtry ok 45pln sprawdzenie jazda po mieście po śmiatanę spalanie 9-10 LPG miasto
(wymiana filtrow samemu) POLSkI STAG bez ustawień, i to jeżdzi !
_________________
mechanior
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.