[CY8A 2.0DID] Lancer 2.0 DID-brak mocy, problemy z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
piwo76
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X Sportback 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 16-07-2014, 19:01
|
|
|
wiewioor napisał/a: | Widzę że masz dostęp do VCDS`a więc możesz wykonać test zaworu N75. |
Nie za bardzo VCDS tylko tryb ogólny kody błledu moge odczytać z ramki i wykasować
Grucha była sprawdzana na stole właśnie tym przyrządem gość powiedział że nie tak jak książka pisze ale będzie działać.
Jurto odbieram nowy zawór N75 tak że na pewno napisze czy to
[ Dodano: 16-07-2014, 21:29 ]
Jaki kabel i programik obsługuje Mitsubishi żeby jakieś kodowanie zrobić parametry odczytać i cena pzystępna bo MUT3 za by sobie kupić na jedno auto
[ Dodano: 17-07-2014, 14:29 ]
N75 Wymieniony na nowy raczej sprawny-zero poprawy auto chodzi jak przed wymiana ten sam błąd.Cisnienie się nie zmienia 104kPa abs.
Tyle w tym dobrego że klima nabita i szczelna
[ Dodano: 18-07-2014, 21:49 ]
No nic w poniedziałek duża inwestycja turbina i grucha do regeneracji mam nadzieję że to rozwiąże problem z brakiem mocy |
|
|
|
 |
slawek1001
Forumowicz

Auto: grandis 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 75 Skąd: brzesko
|
Wysłany: 19-07-2014, 10:26
|
|
|
tandem pompa vacum. |
_________________ Jest misiek i jest i gwiazda audi 80 b2 bj 85 1.8 GTE 112ps |
|
|
|
 |
piwo76
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X Sportback 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 22-07-2014, 07:53
|
|
|
wydaje mi się że to za nowe auto żeby takie rzeczy się psuły.Narazie grucha w regeneracji,później turbo bo te dwie rzeczy były wymieniane po wypadku,jeśli nie pomoże zaczniemy przy pompie szukać lub już nie wiem gdzie |
_________________
 |
|
|
|
 |
irhabi
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 DiD MR`08 Intense
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 23-07-2014, 09:28
|
|
|
piwo76 napisał/a: |
[ Dodano: 16-07-2014, 21:29 ]
Jaki kabel i programik obsługuje Mitsubishi żeby jakieś kodowanie zrobić parametry odczytać i cena pzystępna bo MUT3 za by sobie kupić na jedno auto
|
Osobiście korzystam z ELM 327 Bluetooth, którym bez problemu można odczytać dane, a nawet usunąć błędy. Dla laika w sam raz, do tego cena w popularnym serwisie aukcyjnym to ~40zł. Bardzo przyjemnie korzysta się z aplikacji na system Android tj. Torque, która ma m.in. ww. możliwości, a do tego dzięki GPS w telefonie jest w stanie zapisać naszą trasę + jakieś podstawowe odczyty jak prędkość na danym odcinku drogi itp.. Aplikację można rozszerzyć o wtyczki, w tym dedykowaną do Mitsu, która odczytuje dodatkowe sensory. |
|
|
|
 |
wiewioor
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Kwi 2013 Posty: 282 Skąd: Rz-ów
|
Wysłany: 23-07-2014, 15:09
|
|
|
elm 327 to podstawowy interfejs, który obsługuje wszystkie pojazdy wyposażone w złącze obd2 i tak praktycznie mówiąc - guzik tym zrobimy
a koledze piwo76 chodzi o interfes do Mitsu.
I tak ja osobiście nie słyszałem o innym niż MUT3. |
|
|
|
 |
piwo76
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X Sportback 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 24-07-2014, 21:38
|
|
|
MUT 3 jest ok tylko cena duża-a jeśli autka nie naprawie to bede musiał sprzedać jako uszkodzone.
Dziś dostałem z powrotem zawór ciśnienia doładowania-wszystko z nim ok było skasowali tylko za wysyłkę 15 zł
Intercooler tez sprawdzony jest szczelny
Jutro turbawka idzie na stół operacyjny zobaczymy co z nią jest grane
[ Dodano: 01-08-2014, 18:56 ]
"Nowa" czyściutka turbinka czeka na montaż
https://plus.google.com/photos/yourphotos?banner=pwa&pid=6042640913140443986&oid=117254734473437279993
[ Dodano: 02-08-2014, 18:43 ]
Dziś turbina wymieniona auto jechało tylko do 90 km-nic się nie zmieniło ten sam błąd P0299 |
|
|
|
 |
scotch99
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer '09 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 43 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 16-10-2014, 10:35 [CY8A 2.0DID] Nagłe spadki mocy
|
|
|
Witam,
Mam problem ze swoim Lancerem 2.0 DID (rocznik 2009). Podczas jazdy (zawsze po autostradzie czyli szybko) auto nagle traci moc. Objawia się to praktycznym brakiem reakcji na pedał gazu. Auto przyspiesza, ale na zasadzie +5km w czasie 1 minuty jazdy.
Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu wszystko ustaje i auto nadal jeździ tak jak powinno. Niestety zatrzymywanie się na autostradzie jest utrudnione i czasem niebezpieczne.
Sytuacja przy codziennej eksploatacji zdarza się 1-2 razy w tygodniu.
Czy ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
Nie znalazłem jeszcze sposobu żeby "wymusić" tą awarię, więc prawdopodobnie diagnostyka w serwisie niczego nie wykaże. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 16-10-2014, 10:39
|
|
|
Temat już istnieje, tam go przenoszę... |
|
|
|
 |
scotch99
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer '09 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 43 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 16-10-2014, 10:47
|
|
|
Czytałem ten temat, ale wydaje mi się, że moje objawy są inne. U mnie nie ma "odcięcia" przy 90 km/h, bo auto jest w stanie przyspieszać ale niesamowicie powoli i przy wyraźnym braku "ciągu". Poza tym przy przegazowaniu na luzie nie ma odcięcia obrotów. |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-10-2014, 11:30
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=1CztBcMtlrw |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
scotch99
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer '09 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 43 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 16-10-2014, 14:15
|
|
|
Hubeeert, mjsystem, dzięki za pomoc. Myślę, że zacznę od EGR'a. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-10-2014, 17:02
|
|
|
scotch99 napisał/a: | Nie znalazłem jeszcze sposobu żeby "wymusić" tą awarię, więc prawdopodobnie diagnostyka w serwisie niczego nie wykaże. | Ale pokaże zapisane błędy w pamięci sterownika.
Zresztą MUT III ma opcję wymuszenia diagnostyki wszelkiego typu siłowników w tym od EGRu itd więc możesz zaryzykować te 150 zł żeby wiedzieć co się dzieje. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Jimmy
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback, 2.0, 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2013 Posty: 2 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 09-11-2014, 11:47
|
|
|
Witam.
Również miałem spadek mocy, ale inaczej się on objawiał, jak już zdechł to na dobre, przechodził w stan awaryjny i nic nie pomagało, czasem samo przeszło. Kilka ASO (3 Mitsubishi, VW) nic nie znalazło, dopiero myślący koleś z warsztatem w garażu. Kody błędów: P0299 i P2563. Pomysły w ASO były od wymiany turbo po cały EGR.
Ostatecznie winny okazał się elektrozawór 1ko 906 283 a. Na allegro nowy widziałem za ok. 100 zł. Po wymianie problem przestał istnieć. |
|
|
|
 |
piwo76
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X Sportback 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2014 Posty: 18 Skąd: Głogów
|
|
|
|
 |
|