Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander II 2.0 - tania okazja?
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 26-10-2014, 07:58   

losdamianos napisał/a:
silnik 2.0 ze skrzynią CVT w Outlanderze spokojnie starczy do sprawnego przemieszczania się.
do tego wystarczy, ale "zwijanie asfaltu" to co najwyżej na noc żeby się nie zużywał :lol:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
_tm_ 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-10-2014, 11:42   

losdamianos napisał/a:
Outlander 2.0 CVT "nie jedzie" tylko zwija asfalt przy umiejętnym użyciu pedału gazu....


Trochę się chyba zagalopowałeś. Też mam 2.0 CVT i uważam, że tragedii nie ma (da się tym sprawnie i przyjemnie jeździć), ale żeby od razu mówić o "zwijanu asfaltu" ? :mrgreen:
_________________
Mitsubishi Outlander III Intense+ 2.0 MIVEC CVT 4WD
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 26-10-2014, 14:51   

Trochę się chyba zagalopowałeś. Też mam 2.0 CVT i uważam, że tragedii nie ma (da się tym sprawnie i przyjemnie jeździć), ale żeby od razu mówić o "zwijanu asfaltu" ? :mrgreen: [/quote]

Bawiłeś się łopatkami od zmiany biegów? Uważam, że łopatki+cvt+4x4 auto i można latać. Oczywiście bez przesady ale jak na tą wagę auta to jest dobrze.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 26-10-2014, 16:35   

losdamianos napisał/a:
Uważam, że łopatki+cvt+4x4 auto i można latać. Oczywiście bez przesady ale jak na tą wagę auta to jest dobrze.
Rozumiem zafascynowanie po 1,5kkm, ale 15kkm to już była na pewno niejedna okazja zobaczyć, że niektóre autka jednak jakoś szybciej przyspieszają ;) Nie mam ani łopatek (chyba, że na plecach), ani CVT, ale za to 2s 0-100 mniej i daleko mi do stwierdzenia, że Superbem 4x4 można latać, może dlatego, że wagę ma większą niż Outek :) Jak będziesz miał okazję przejedź się Outkiem w benzynie 2,4 albo zwłaszcza dieslem 2.2 . Chyba trochę bardziej nadają się do tego "łatania" :wink:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 26-10-2014, 16:57   

rezon napisał/a:
losdamianos napisał/a:
Uważam, że łopatki+cvt+4x4 auto i można latać. Oczywiście bez przesady ale jak na tą wagę auta to jest dobrze.
Rozumiem zafascynowanie po 1,5kkm, ale 15kkm to już była na pewno niejedna okazja zobaczyć, że niektóre autka jednak jakoś szybciej przyspieszają ;) Nie mam ani łopatek (chyba, że na plecach), ani CVT, ale za to 2s 0-100 mniej i daleko mi do stwierdzenia, że Superbem 4x4 można latać, może dlatego, że wagę ma większą niż Outek :) Jak będziesz miał okazję przejedź się Outkiem w benzynie 2,4 albo zwłaszcza dieslem 2.2 . Chyba trochę bardziej nadają się do tego "łatania" :wink:


Kolego nie rozumiemy się- nie napisałem, że silnik 2.0 jest potworem z napędem na 4 koła tylko uważam, że słowa "zamulony, głośny, ryczący" i w tym tonie są przesadą i absolutnie nie odzwierciedlają faktycznego stanu. Ktoś w Mitsubishi pomyślał aby w tym silniku zamontować łopatki do zmiany biegów przy kierownicy co w moim odczuciu kończy temat "zamulonego i powolnego" a w połączeniu z 4x4 daje naprawdę dużo frajdy a zwłaszcza, że ten silnik bardzooo lubi wysokie obroty bo wtedy zaczyna żyć.

Wcześniej jeździłem autem 220 konnym w dieslu i po tym jak się przesiadłem do Outlandera 2.0 przeżyłem szok. Kwestia poznania specyfiki silnika i skrzyni i śmiało można powiedzieć, że Outlander naprawdę jedzie...
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-10-2014, 08:04   

losdamianos napisał/a:
Ktoś w Mitsubishi pomyślał aby w tym silniku zamontować łopatki do zmiany biegów przy kierownicy co w moim odczuciu kończy temat "zamulonego i powolnego"
łopatki to często spotykane rozwiązanie w samochodach z automatem i od dodania ich nie przybywa mocy ani momentu, których 2.0 ma trochę mało w dolnym zakresie obrotów. Większe benzyny zdecydowanie lepiej jeżdżą.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 27-10-2014, 11:32   

rezon napisał/a:
(...) łopatki to często spotykane rozwiązanie w samochodach z automatem i od dodania ich nie przybywa mocy ani momentu, których 2.0 ma trochę mało w dolnym zakresie obrotów. Większe benzyny zdecydowanie lepiej jeżdżą.


Dzięki łopatkom, przy wyprzedzaniu nie musisz czekać aż skrzynia sama zredukuje bieg, tylko od razu startujesz z tych obrotów, przy których jest najlepsze odejście.
I pod tym względem mają uzasadnienie.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-10-2014, 18:04   

jurekschroda napisał/a:
najlepsze odejście
najlepsze w tym przypadku jest tylko dla tego samochodu, 2,4 ma jeszcze lepsze - z łopatkami czy bez - wszystko jedno. Łopatki nie robią z 2.0 zwijacza asfaltu, dzięki nim może przestać być mułem.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
regon 
Forumowicz


Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Wawa
Wysłany: 27-10-2014, 20:12   

losdamianos napisał/a:
i śmiało można powiedzieć, że Outlander naprawdę jedzie...

ale z silnikiem min. 2.4
_________________

 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 27-10-2014, 21:23   

Czekam na O3 lift albo O4 z mocną benzyną i pewnie czekanie przerwie nowyTiguan...
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 31-10-2014, 23:06   

losdamianos napisał/a:
uważam, że słowa "zamulony, głośny, ryczący" i w tym tonie są przesadą i absolutnie nie odzwierciedlają faktycznego stanu.


Hm... a mnie właśnie te słowa cisnęły się na usta po jeżdzie próbnej.
I jak nie chciało jechać tak nie jechało :wink: Ale toczyć sie toczyło :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.