Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rośnie konkurent dla EVO i IMPREZY
Autor Wiadomość
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2007, 09:17   

Robson86 napisał/a:
Honda jest fajna ale konkurencja dla Evo czy Imprezki to jeszcze dluugo nie bedzie :D
Pozdroo

Uważaj żebyś się szybko nie zdziwił. Evo w rajdach przestało istnieć, a życie nie znosi próżni.
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2007, 11:16   

Evo w rajdach przestalo istniec dlatego ze mitsubishi wycofalo sie na 2 lata. Wg planow wracaja w sezonie 2008 z evo w nowej specyfikacji
mimo ze moim zdaniem uwazam ze honda to zaden konkurent dla evo czy imprezy to chcialbym zobaczyc np civica wrc na odcinkach bo im wiecej fabryk tym ciekawsze eliminacje
 
 
markus78
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2007, 11:52   

Ale panowie, jaki z tej Hondy konkurent dla Evo czy Imprezy skoro ma napęd tylko na jedną oś?

Robson86 napisał/a:
dylson napisał/a:
Honda nie ma takiego doswiadczenie w dziedzinie 4x4 jak mitsu czy subaru.

...no napewno, choc ten naped 4 kol w nowym Legendzie to podobno bajka :D :D


Czytałem test w Auto Motor und Sport z udziałem Audi A6 quattro, BMW 530xi, Benza E320 4matic i Legenda. Głównym kryterium był właśnie napęd i Honda przegrała z kretesem. Wygrał (o dziwo) Mercedes.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2007, 12:13   

borecki napisał/a:
Evo w rajdach przestalo istniec dlatego ze mitsubishi wycofalo sie na 2 lata. Wg planow wracaja w sezonie 2008 z evo w nowej specyfikacji
Praktycznie wycofało się w końcówce lat 90. Gdy odszedł Makkinen nastąpiła kompletna klapa. Dotychczasowe powroty z nowymi modelami też skończyły się fiaskiem, dlatego zbytnio nie wierzę w ten 2008 rok nie wspominając o przyszłych sukcesach. Za mała kasa i za słaby samochód. Evo powoli staje się cywilnym autem dla zamożnego konesera z rajdową żyłką.
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2007, 15:18   

Jakby nie bylo evo w RSMS dalej lata a hondy WRC ostatnio jakos nie widzialem ;-) Toni Gardemeister byl 6 w Szwecji w tym roku, w Norwegii shakedown ukonczyl na 4 pozycji, w poprzednim sezonie w Szwecji 2 miski WRC na 3 i 4 miejscu wiec mimo ze fabryka sie wycofala to cos sie dalej dzieje a zobaczymy co przygotuja w 2008 roku takze nawiazujac do tematu watku to ta Honda nie jest zadna konkurencja dla misia ba! nie jest nawet konkurencja dla Skody WRC :]
 
 
Jackie 
Mitsumaniak
Dealer Mitsumaniak


Auto: Eclipse Cross PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3600
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-02-2007, 16:01   

Duży spoiler Evo nie czyni :D także loooozik ;)
_________________
Jackie
Evolution never ends...
http://wybieramaso.pl/
 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2007, 21:00   

borecki napisał/a:
ta Honda nie jest zadna konkurencja dla misia:]

I wcale nią nie ma być. Chodzi o to, że Honda nigdy nie miała takich aspiracji, ale sądząc po formule I, finansowo i technologicznie stać ją na to, o Mitsu nie można tgo powiedzieć.
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2007, 22:13   

Sla zgadzam sie z tobą. Mysle ze stworzenia samochodu typu EVO nie stanowi dla Hondy wiekszego problemu (podobnie było ze zrobieniem silnika diesla - jak nie mieli to nie mieli jak pomysleli to zrobili jeden z lepszych). Poprostu nie jest to segment którym oni sie interesują. Ogólnie Honda słynie z mocnych silników bez turbo i tego sie trzymają. Zrobili szybkie autko do smigania po miejskim asfalcie a nie po szutrach czy rajdowych OSach. Zresztą wszelkie integry typer R i civici pomimo tylko przedniego napedu i mocnego silnika prowadzą sie całkiem przyzwoicie.
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-02-2007, 01:41   

sla napisał/a:
Praktycznie wycofało się w końcówce lat 90. Gdy odszedł Makkinen nastąpiła kompletna klapa. Dotychczasowe powroty z nowymi modelami też skończyły się fiaskiem

...stad wniosek...ze oprocz dobrego samochodu najwazniejsza "rzecza" jest elastyczny lacznik miedzy fotelem a kierownica (czlowiek)...Tommy byl swietny ale kiedy odszedl nie bylo praktycznie nikogo, kto dysponowal by takimi zdolnosciami jak Makkinen stad...slabe miejsca Mitsu. Takie jest moje zdanie.
Citroen...nigdy nie byl zadna potega w sporcie ani tym podobnym...a tu (w sumie dzieki Loeb'owi) pomalutku zaczyna isc w tym kierunku...
Pozdrawiam
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-02-2007, 09:23   

Robson86 napisał/a:
Tommy byl swietny ale kiedy odszedl nie bylo praktycznie nikogo, kto dysponowal by takimi zdolnosciami jak Makkinen stad...slabe miejsca Mitsu. Takie jest moje zdanie.

Niekoniecznie, bo w Subaru też wiele nie zwojował. Po prostu EVO było gorsze od konkurencji. Co do Citroena to nie masz racji słynne DS wygrały niejeden rajd, więc tradycje są. Ale nie czarujmy się , najważniejsza jest kasa, której chyba nie ma Mitsu dlatego niespecjalnie wierzę w ich udany powrót do sportu samochodowego na najwyzszym poziomie.
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 11:06   

sla napisał/a:
I wcale nią nie ma być. Chodzi o to, że Honda nigdy nie miała takich aspiracji, ale sądząc po formule I, finansowo i technologicznie stać ją na to, o Mitsu nie można tgo powiedzieć.

sla napisał/a:
Ale nie czarujmy się , najważniejsza jest kasa, której chyba nie ma Mitsu dlatego niespecjalnie wierzę w ich udany powrót do sportu samochodowego na najwyzszym poziomie.

Kasa jak najbardziej ale ze mitsu jej nie ma to watpie - patrz Rajd Dakar. Finansowo i technologicznie stac ich :]
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-02-2007, 11:18   

Na Dakar musi mieć, nie są to takie koszty jak przy cyklu Rajdowych Mistrzostw Świata . Pajero nie mogą sobie odpuścić bo jest ostatnim liczącym się samochodem z ich stajni. EVO to już inna bajka i inne koszty. Sytuacja finansowa Mitsu nie należy do najlepszych a firma przynosi straty.
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 11:26   

Teraz mozemy jedynie spekulowac ale zobaczymy co pokaza w sezonie 2008. Doszly mnie sluchy ze evo w specyfikacji 2007 jest gotowe wiec moze nie spoczeli na laurach.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-02-2007, 16:52   

sla napisał/a:
Sytuacja finansowa Mitsu nie należy do najlepszych a firma przynosi straty.

...choc jesli brac pod uwage bilans zyskow i strat roku 06' w Europie zach. to Mitsubishi mialo kilkunasoprocentowy zysk :D ...wiec moze nie jest jeszcze tak zle :D
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Cezar 
Mitsumaniak
Veni, Vidi, Vici


Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2005
Posty: 7812
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16-02-2007, 17:25   

Robson86, glownym rynkiem zbytu dla Mitsu jest Azja i USA :wink:
Wiec moga byc jakies tam straty :|
_________________
Mitsubishi Carisma '99 GDI EXE 18.07.2005 - 20.07.2013 :cry:
Mitsubishi Colt '93 1.6 GLXi 03.05.2008 - 19.05.2009
Mitsubishi Galant '98 2.0 SportEdition 13.06.2009 - 01.09.2015
Daewoo Matiz '00 22.07.2013 - 11.11.2016
Ford Focus '99 13.10.2015 - 05.06.2019
Ford Mondeo Panther Black Titanium X 17.05.2019 - ...
Polski Fiat 125p '80 1.5 12.1980 - ...

______________EA5A & EA2A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.