Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
[I 2.0T] po montażu lpg ,wrażenia |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 23-12-2014, 10:29
|
|
|
woojas25 napisał/a: | wydaje mi sie ze hydrauliczne zawory to zaleta |
Tylko w dzisiejszych czasach bardzo rzadko stosowana i auta z tą zaletą trzeba szukać "ze świecą". |
|
|
|
 |
woojas25
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: libiąż
|
Wysłany: 23-12-2014, 11:28
|
|
|
dokladnie , miedzy innymi dlatego wybrałem outka , zamiast subaru |
|
|
|
 |
qba1983
Forumowicz
Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 116 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-12-2014, 10:12
|
|
|
nie ma sie co gniewac na mechaniczna regulacje. Honda praktycznie zawsze uzywa mechaniczna regulacje luzu, ale w takim civicu dostep do głowicy jest bez problemowy(regulacja to jakies 30 min). a w takim subaru niestety kiepsko. dlatego zawsze proponuje dowiedziec sie ile kosztuje regulacja w danym modelu bo posiadanie mechanicznej regulacji nie zdyskwalifikuje go tak do konca. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 28-12-2014, 20:42
|
|
|
Oczywiście regulacja śrubą nie dyskwalifikuje silnika a jedynie regulacja za pomocą podkładek dystansowych, szklanek czy jak to tam się jeszcze nazywa. Honda to jednak kiepskie blachy, ostatnio szwagier kupił Acorda z 2001r. i blacharkę ma w dużo gorszym stanie niż jest w moim aucie. |
|
|
|
 |
olgierto
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Maj 2014 Posty: 139 Skąd: RŚL
|
Wysłany: 28-12-2014, 23:38
|
|
|
blacha w hondzie to masakra. miałem od 2007 civica coupe 94r to przez ten czas 3 razy robiłem tylne nadkola i jak sprzedawałem w maju 2014 to juz były do zrobienia. Z niczym innym nie było problemów tylko lać i jechac |
|
|
|
 |
bler2000
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2014 Posty: 12 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 30-12-2014, 12:34
|
|
|
Witam.
Mam zamiar założyć inststalacje LPG do mojego turbo. Gazownik chce mi założyć coś takiego: "Minimalny zestaw to:
ac stag 4 plus reduktor omvl high power, wtryskiwacze w szynie plastikowej Hana kolor niebieski - 1130zl
Jesli jest miejsce 650/200, taki zbiornik z wielozaworem na rurke 8mm - 525zł"
Proszę mi doradzić, czy ten zestaw bedzie dobry, ewentualne jakieś inne propozycje. |
|
|
|
 |
woojas25
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 124 Skąd: libiąż
|
Wysłany: 30-12-2014, 14:01
|
|
|
to raczej na forum lpg trzeba pytac, ja zamontowałem brc , i jest super |
|
|
|
 |
bler2000
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2014 Posty: 12 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 30-12-2014, 15:25
|
|
|
Mimo to prosze o Wasze doswiadzenie z lpg w turbo. Jakie montowaliscie instalacje. Wiadomo, że każdy mądry Polak po szkodzie. Chce tego uniknąć |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 30-12-2014, 15:42
|
|
|
U mnie jest instalacja KME i zbiornik Stako 42l + lubryfikacja i wszystko śmiga aż miło. Pochodzenie instalacji jest oczywiście istotne, ale podstawa to gazownik znający się na rzeczy. Jak trafisz na partacza to i instalacja za 5 tys. nie pomoże... |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 30-12-2014, 23:12
|
|
|
bler2000 napisał/a: | Witam.
Mam zamiar założyć inststalacje LPG do mojego turbo. Gazownik chce mi założyć coś takiego: "Minimalny zestaw to:
ac stag 4 plus reduktor omvl high power, wtryskiwacze w szynie plastikowej Hana kolor niebieski - 1130zl
Jesli jest miejsce 650/200, taki zbiornik z wielozaworem na rurke 8mm - 525zł"
Proszę mi doradzić, czy ten zestaw bedzie dobry, ewentualne jakieś inne propozycje. |
Zestaw nie jest zły. Te wtryski Hana niebieskie to ta niższa półka z firmy HANA ale i tak są to jedne z najlepszych na rynku moim zdaniem. Stag będzie ładnie latał ale trochę nie mam przekonania do tego OMVL. Chociaż ten high power ma parametry całkiem całkiem.
Generalnie ja bym polecał STAG-300 ISA2 - reduktor wziąłbym pod uwagę KME GOLD albo KME GOLD TURBO - słyszałem dobre opinie. No i wtryski Hana ale chyba złote. Dopłacisz za zestaw ok 600zł ale jak masz zamiar jeździć nim jakiś czas i nie powracać do gaziarzy za często to weź pod uwagę ten zestaw. Poczytaj trochę postów użytkownika W@sio bo on zmagał się z przyzwyczajeniem TURBO do gazu:) |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 30-12-2014, 23:58
|
|
|
Zmagałem się, owszem - dostrojenie Stag Qbox z reduktorem ACR01Red do Turbiaka przerosło samego gazownika - mnie się udało samodzielnie metodą prób i błędów, dlatego polecam raczej zestaw : Stag 4plus, lub innym dostrajający się przez OBD do korekt czasu wtrysku, do tego reduktor KME Gold turbo i wtryski Hana h2100 (jeśli myślisz o remapie silnika na 250 koni) lub hana h2000 (do 240km, nie pamietam koloru, chyba zielone) jeśli nie masz zamiaru podnosić mocy wystarczą. Nie wiem jak sprawują się hany w szynie, ja mam u siebie pojedyncze. Wielozawór i faro fi8, butla 58l, gdzieś pisałem o jej wymiarach i wszystko będzie śmigać bezproblemowo
Mój serdeczny kolega z lubelskiego Macfly1 montował u siebie niedawno taki zestaw jak wyżej opisałem (sam mu polecałem i zestaw i gazownika) i nie ma najmniejszych problemów
U mnie po strojeniu benzyny będzie musiał wlecieć reduktor i sterownik i będzie to KME Gold turbo (lub dwa reduktory silver) i stag4plus (bo monaż wymaga założenia jedynie przelotki gniazda i wpięcia wtyczki w OBD |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 31-12-2014, 07:35
|
|
|
Po między Haną czy to w szynie czy w wersji pojedynczej nie będzie różnicy jeśli długości wężyków po między wtryskami a kolektorem w obu przypadkach będą identyczne. Wtryski w wersji pojedynczej dają większe możliwości ułożenia bo nie zajmują tyle miejsca co listwa, często więc montaż pojedynczych wygląda estetyczniej oraz da się je zamontować na krótszych wężykach co działa na plus kultury pracy silnika. |
|
|
|
 |
bler2000
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Maj 2014 Posty: 12 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 02-01-2015, 20:14
|
|
|
Dzieki za rady i propozycję. Czytałam kiedyś o problemach jakie miał Wasio z LPG i dlatego poruszałem temat. Na razie musze rozwiązać problem ze spadkiem mocy. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 03-01-2015, 01:16
|
|
|
Napisz do mnie PW co i jak z tym spadkiem mocy, może chodzi w trybie serwisowym na Pb |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
mckloucek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-07-2015, 23:14
|
|
|
Pozwólcie, że podłącze się do tematu.
Mam O1T z instalacją gazową. Niestety jest z nią problem. na 3,4 i 5-tym biegi przy 4000rpm zaczyna się szarpanie (kiedy pedał gazu w podłodze).
Gaziarz analizował, podniósł ciśnienie na reduktorze ale nie pomogło. Twierdzi że na pewno cewka i kable to wymiany. Sprawdziłem oryginalne części w ASO - cewka 1728 zł za sztukę, kable 421 zł za dwie sztuki! Złapałem się za głowę. Ale na szczęście widziałem wątek z cewkami...
Ale czytam sobie forum i trafiłem na ten temat.
Instalacja KME NEVO z reduktorem Silver (i to może być problem). Tu moje pytanie czy zamontowanie reduktora na styk jest ok?
Oczywiście co do kabli i cewek nie mam pewności, wiem że przy lpg układ zapłonowy powinien być idealny. Świece wymieniłem bo podobny problem był wcześniej na Pb (teraz na Pb jest idealnie). Wiem że jest jeszcze kwestia świec - może na lpg te świece nie dają rady.
Podsumowując, przy 4000 rpm i wciśniętym pedale gazu do dechy samochód szarpie. Podejrzenia: zużyte kable wysokiego napięcia/cewki zapłonowe lub złe świece lub zły reduktor.
Będę wdzięczy za pomoc.
P.S. Raz zapalił się CE - wypadł zapłon na czwartym cylindrze, a 2 razy CE sondy - strojenie sondy. |
_________________ mckloucek |
|
|
|
 |
|