Lancer 2.0 rzęzi tylko przy 2-2.500 obrotów |
Autor |
Wiadomość |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 20-05-2015, 23:27
|
|
|
Hornet napisał/a: | kucharzleon napisał/a: | ale mam jeszcze jeden problem pilot centralnego zamka otwiera i zamyka wszystkie drzwi oprócz kierowcy co może być |
A przy odpalaniu samochodu zamykają Ci się wszystkie drzwi ? |
Kolego bądź hojniejszy w szczegóły, można zrobić tak aby drzwi się zamykał po odpaleniu fury na fabrycznym cz? |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-05-2015, 13:44
|
|
|
cobretti napisał/a: | Kolego bądź hojniejszy w szczegóły, można zrobić tak aby drzwi się zamykał po odpaleniu fury na fabrycznym cz? |
To jest dobre pytanie. Nie wiem czy mój centralny jest fabryczny, ale u mnie po przekręceniu kluczyka, jeszcze przed odpaleniem samochodu, automatycznie zamykają się wszystkie drzwi. Nie dzieje się tak w przypadku jak któreś z drzwi są otwarte. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-05-2015, 17:56
|
|
|
To raczej funkcja alarmu.. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-05-2015, 18:44
|
|
|
krzychu napisał/a: | To raczej funkcja alarmu.. |
Możliwe. Takiego go kupiłem i nie wiem co za co odpowiada. Myślałem, że to standard. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-05-2015, 19:24
|
|
|
Da się to dorobić, koszt części to około 70 - 100zł. Można też poszukać sterownika centralnego zamka z taką funkcją i go dodatkowo podpiąć pod oryginalny centralny. |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 22-05-2015, 11:09
|
|
|
Kolego Hornet a jakiego masz pilota? |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 23-05-2015, 11:29
|
|
|
"nerka" podobny miałem w infrrno alarmie, tak więc dokładny masz alarm bądź sam serownik CZ. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
picek
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 11 Skąd: kudowa
|
Wysłany: 11-07-2015, 03:22
|
|
|
Witam.
Mam problem podobny do kolegi, gdy chodzi o głośną pracę silnika.
Lancer 2.0 z 2005r., wymieniłem silnik. Wszystko działa ok. poza jednym "szczegółem"- w zakresie obrotów od 3500 - 4500 jest bardzo hałaśliwy, powyżej tych obrotów hałas zanika.
Co może być przyczyną? Czuć też bardzo słabe ale jednak drżenie przenoszone na kierownicę lub drążek zmiany biegów.
Pomóżcie.
Z góry dziękuję. |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-07-2015, 08:27
|
|
|
Wałek balansowy? |
|
|
|
 |
picek
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 11 Skąd: kudowa
|
Wysłany: 11-07-2015, 10:43
|
|
|
tzn.? Nie znam się na tym. Rozumiem że wałek balansowy jest elementem silnika. Co jest wtedy nie tak z tym wałkiem? Zastanawiam się czy nie jest to kwestia regulacji rozrządu? |
_________________
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 11-07-2015, 12:24
|
|
|
Dlaczego wymieniałeś silnik? Czy jak wymieniałeś to był wymieniany rozrząd?
Co do samego wałka to było wałkowane dziesiątki razy. Mechanicy w większości nie potrafią ustawić ukrytego wałka balansowego. Co powoduje głośniejszą pracę i wibracje w niektórych zakresach obrotów. Należy taki wałek albo ustawić grawitacyjnie albo zablokować czymś wsadzonym z boku bloku po wykręceniu odpowiedniej śrubki (pod kolektorem wydechowym). Wszystko w menualu lub na forum tym lub w dziale warsztat. Poszukaj szybko znajdziesz.
Tutaj wersja grawitacyjna:
https://www.youtube.com/watch?v=1NUBy-Q3djg
W skrócie są 3 ustawienia ale tylko w jednym wałek sam dąży do ustawienia się na znaki. |
|
|
|
 |
picek
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 11 Skąd: kudowa
|
Wysłany: 11-07-2015, 15:33
|
|
|
Z wymianą silnika była długa historia. Najpierw spiekło mi pierścienia na tłokach (170 tys. km na gazie) a całość przebiegu 230 tys. Mechanik (do niczego) zrobił co trzeba ale źle złożył panewki, które po 6 tys. wysiadły, nie chciałem już reanimować tego silnika, więc wstawiłem inny używany (miał wydruk kompresji w granicach 14) i teraz hałasuje w granicach 3500-4500 obr., przy czym nie ma spadku mocy, czy nierównej pracy. Czy złe ustawienie tego wałka daje jeszcze jakieś inne objawy?
Rozumiem, że pozycję wałka balansowego ustawia się przy zdjętym rozrządzie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 11-07-2015, 15:41
|
|
|
Wygląda na błednie ustawiony rozrząd, trzeba zdemontowac osłony i sprawdzić markery względem położenia wałka balansowego |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
picek
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 11 Skąd: kudowa
|
Wysłany: 14-07-2015, 13:55
|
|
|
Właśnie do tego się przybieram, tylko jeszcze czy niewłaściwe ustawienie rozrządu nie objawiałoby się jakimś spadkiem mocy lub nierówną pracą?
Silnik teraz po wymianie lekko drży na wolnych obrotach, a tego nie było przy starym silniku.
Wkurzające to jest, bo może być to pierdoła, a może mi gdzieś na trasie po prostu stanąć... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|