Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer 2.0 rzęzi tylko przy 2-2.500 obrotów
Autor Wiadomość
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 20-05-2015, 23:27   

Hornet napisał/a:
kucharzleon napisał/a:
ale mam jeszcze jeden problem pilot centralnego zamka otwiera i zamyka wszystkie drzwi oprócz kierowcy co może być

A przy odpalaniu samochodu zamykają Ci się wszystkie drzwi ?


Kolego bądź hojniejszy w szczegóły, można zrobić tak aby drzwi się zamykał po odpaleniu fury na fabrycznym cz?
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-05-2015, 13:44   

cobretti napisał/a:
Kolego bądź hojniejszy w szczegóły, można zrobić tak aby drzwi się zamykał po odpaleniu fury na fabrycznym cz?

To jest dobre pytanie. Nie wiem czy mój centralny jest fabryczny, ale u mnie po przekręceniu kluczyka, jeszcze przed odpaleniem samochodu, automatycznie zamykają się wszystkie drzwi. Nie dzieje się tak w przypadku jak któreś z drzwi są otwarte.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-05-2015, 17:56   

To raczej funkcja alarmu..
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-05-2015, 18:44   

krzychu napisał/a:
To raczej funkcja alarmu..

Możliwe. Takiego go kupiłem i nie wiem co za co odpowiada. Myślałem, że to standard.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-05-2015, 19:24   

Da się to dorobić, koszt części to około 70 - 100zł. Można też poszukać sterownika centralnego zamka z taką funkcją i go dodatkowo podpiąć pod oryginalny centralny.
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 22-05-2015, 11:09   

Kolego Hornet a jakiego masz pilota?
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-05-2015, 15:45   

Coś w ten deseń, tylko guziki innego kształtu:
http://forum.autokacik.pl...23449-pilot.JPG
 
 
cobretti 
Mitsumaniak


Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: NR
Wysłany: 23-05-2015, 11:29   

"nerka" podobny miałem w infrrno alarmie, tak więc dokładny masz alarm bądź sam serownik CZ.
_________________
Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 
 
picek 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: kudowa
Wysłany: 11-07-2015, 03:22   

Witam.
Mam problem podobny do kolegi, gdy chodzi o głośną pracę silnika.
Lancer 2.0 z 2005r., wymieniłem silnik. Wszystko działa ok. poza jednym "szczegółem"- w zakresie obrotów od 3500 - 4500 jest bardzo hałaśliwy, powyżej tych obrotów hałas zanika.
Co może być przyczyną? Czuć też bardzo słabe ale jednak drżenie przenoszone na kierownicę lub drążek zmiany biegów.
Pomóżcie.
Z góry dziękuję.
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-07-2015, 08:27   

Wałek balansowy?
 
 
picek 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: kudowa
Wysłany: 11-07-2015, 10:43   

tzn.? Nie znam się na tym. Rozumiem że wałek balansowy jest elementem silnika. Co jest wtedy nie tak z tym wałkiem? Zastanawiam się czy nie jest to kwestia regulacji rozrządu?
_________________

 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 11-07-2015, 12:24   

Dlaczego wymieniałeś silnik? Czy jak wymieniałeś to był wymieniany rozrząd?

Co do samego wałka to było wałkowane dziesiątki razy. Mechanicy w większości nie potrafią ustawić ukrytego wałka balansowego. Co powoduje głośniejszą pracę i wibracje w niektórych zakresach obrotów. Należy taki wałek albo ustawić grawitacyjnie albo zablokować czymś wsadzonym z boku bloku po wykręceniu odpowiedniej śrubki (pod kolektorem wydechowym). Wszystko w menualu lub na forum tym lub w dziale warsztat. Poszukaj szybko znajdziesz.

Tutaj wersja grawitacyjna:
https://www.youtube.com/watch?v=1NUBy-Q3djg

W skrócie są 3 ustawienia ale tylko w jednym wałek sam dąży do ustawienia się na znaki.
 
 
picek 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: kudowa
Wysłany: 11-07-2015, 15:33   

Z wymianą silnika była długa historia. Najpierw spiekło mi pierścienia na tłokach (170 tys. km na gazie) a całość przebiegu 230 tys. Mechanik (do niczego) zrobił co trzeba ale źle złożył panewki, które po 6 tys. wysiadły, nie chciałem już reanimować tego silnika, więc wstawiłem inny używany (miał wydruk kompresji w granicach 14) i teraz hałasuje w granicach 3500-4500 obr., przy czym nie ma spadku mocy, czy nierównej pracy. Czy złe ustawienie tego wałka daje jeszcze jakieś inne objawy?
Rozumiem, że pozycję wałka balansowego ustawia się przy zdjętym rozrządzie?
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-07-2015, 15:41   

Wygląda na błednie ustawiony rozrząd, trzeba zdemontowac osłony i sprawdzić markery względem położenia wałka balansowego
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
picek 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: kudowa
Wysłany: 14-07-2015, 13:55   

Właśnie do tego się przybieram, tylko jeszcze czy niewłaściwe ustawienie rozrządu nie objawiałoby się jakimś spadkiem mocy lub nierówną pracą?
Silnik teraz po wymianie lekko drży na wolnych obrotach, a tego nie było przy starym silniku.
Wkurzające to jest, bo może być to pierdoła, a może mi gdzieś na trasie po prostu stanąć...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.