 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Brak Ładowania |
Autor |
Wiadomość |
ludinho1
Forumowicz ludinho1
Auto: CJ swap 1.8 dohc + CS3W kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Posty: 253 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-01-2015, 18:39
|
|
|
KsiadzRobak napisał/a: | ludinho1 napisał/a: | dziwne że zapaliła się kontrolka SRS. ona nie zapala się przecież po zaniku zasilania | to nie jest dziwne - to jest normalne
po kolei wszystko się wyłącza, bo ECU odcina zasilanie jak napięcie akumulatora spadnie poniżej pewnej wartości | masz na myśli ECU silnika ?. jeśli tak to jaki związek ma to z SRS ? to są osobne niezależne podzespoły. |
|
|
|
 |
KsiadzRobak
Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 1029 Skąd: ecki
|
Wysłany: 12-01-2015, 08:26
|
|
|
sterowanie zasilaniem z poziomu ECU - przekaźnik główny się kłania |
|
|
|
 |
kamilknz25
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2015 Posty: 9 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 13-01-2015, 00:26
|
|
|
Dzięki wszystkim za pomoc. Okazało się ze regulator napięcia padł. Koszt mnie wyniósł 140 zł. |
_________________ Kamilknz25 |
|
|
|
 |
|
|