Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] problem z odpaleniem ciepłego silnika
Autor Wiadomość
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-01-2015, 11:53   

Dokładnie - tak wymyślił Pan Rudolf Diesel i tak zostało do dziś... :wink:
bonito
 
 
andreea 
Nowy Forumowicz
andreea

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 5
Skąd: słubice
Wysłany: 19-01-2015, 21:39   

Witam, dzisiaj podłączyłem furę komputer. Okazało się, że występuje błąd dotyczący czujnika wałka rozrządu. Gość mi to zresetował i powiedział jeździmy dalej do momentu dalszych symptomów, ale myślę że będzie trzeba wymienić część. Silnik na ciepło w dalszym ciągu dość długo kręci, tylko czekać, gdy nie odpali. Co Wy na to. Pozdrawiam
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 20-01-2015, 00:47   

Witaj
Wymien nie czekaj bo padnie aku i rozwalisz rozrusznik.
Pozdrawiam
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
krzyzof 17 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 4
Skąd: Radom
Wysłany: 16-07-2015, 18:48   

Witam
Jestem tu nowy i mam podobny problem. Silnik gdy jest ciepły ma problem z odpaleniem musi kręcić kilka sekund. Byłem podpięty pod komputer jednak nie wykazał żadnych błędów. Dodatkowo ostatnio podczas podróży na autostradzie nie chciał mi się włączyć tempomat , w jedną stronę działał w drugą nie. Nie jest to problem przełącznika bo na zimnym silniku tempomat uruchamia się. Wyczytałem, że może to być czujnik położenia wałka rozrządu bo odpowiada za obie awarie jednak nie ma żadnych błędów. Z góry dziękuje za pomoc
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 17-07-2015, 03:35   

Witaj
Moze by to czujnik walku lub walu,
Komputer tego nie pokazuje poniewaz jest zaprogramowany na wyswietlanie stalych usterek. Chwilowe usterki sa kasowane zaraz po poniwnym odpaleniu dotyczy to szczegolnie rocznikow 07-09. Najlepiej wymienic 2
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
damianb193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015
Posty: 25
Skąd: starachowice
Wysłany: 17-07-2015, 10:39   

Witam. Odrazu mowie ze outlander to mój pierwszysamochód inny niż do tej pory gdyż zawsze jeździłem Niemcem. No ale zasada działania diesla praktycznie ta sama wiec piszę. kilka razu spotkałemsię z problemem odpalania na ciepłym. Zawsze pomagało podpięcie pod komputer i zwiększenie dawki startowej na ciepłym silniku. Przed zmianą jak silnik był ciepły trzeba było trochę kręcić rozrusznikiem mimo że na zimnym palił od strzału. Po podpieciu nie było różnicy czy ciepły czy zimny. Teraz niech wypowiedzą się ci co znają się lepiej niż ja. :lol: i proszę o wyrozumiałość :|
 
 
krzyzof 17 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 4
Skąd: Radom
Wysłany: 17-07-2015, 11:27   

Nie wiem czy to może mieć znaczenie, ale przypomniało mi się, że outlander był podłączany pod komputer gdy miał zimny silnik. Czy to może być powodem, że nie pokazał się błąd.
 
 
damianb193 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2015
Posty: 25
Skąd: starachowice
Wysłany: 17-07-2015, 12:26   

Nie ma Znaczenia bo nie objawia się to chyba żadnym błędem.
 
 
krzyzof 17 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2015
Posty: 4
Skąd: Radom
Wysłany: 17-07-2015, 17:56   

A jeżeli mam wymieniać to kupić oryginał czy zamiennik. Jeżeli zamiennik to jakiej firmy polecacie.
 
 
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: 08-09-2015, 17:51   

krzyzof 17 napisał/a:
A jeżeli mam wymieniać to kupić oryginał czy zamiennik. Jeżeli zamiennik to jakiej firmy polecacie.


Kolego czy uporałeś się z usterką palenia na ciepłym silniku bo mam ten sam objaw....
 
 
piglus1 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2008 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 5
Skąd: Września
Wysłany: 10-02-2020, 14:43   

Witam,mam identyczny problem.Ktoś cos doradzi.dodatkowa padł mi tempomat
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 10-02-2020, 14:46   

jaki masz problem ?
bo tu w watku jest ich troche
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 11-02-2020, 08:36   

Myślę o valvoline albo motul , teraz mam motul 5 w30 , można przejść na 5w40? norma oczywiście do PD. Mam takie pytanie techniczne bo jak wymieniałem filtr oleju to ciężko się go wkłada przez rurke od egr, macie jakieś patenty z tym związane?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 11-02-2020, 10:14   

no masz
watek o problemie z odpalaniem a ty wyskakujesz z olejami :rip:

myslec myslec troszke panowie :twisted:


co do wyciagania filtra oleju

ja musze odkrecic lacznik wtyczki co jest przykrecony na gorze
wyjmujac filtr najpierw chwytam jego a korpus zakretki wyciagam a pozniej sam filtr
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
piglus1 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander 2008 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 5
Skąd: Września
Wysłany: 11-02-2020, 11:06   

kajos napisał/a:
jaki masz problem ?
bo tu w watku jest ich troche

na ciepłym nie chce odpalic,kręci długo i albo odpali albo nie,czasem podchodze po godzinie i pali na strzała

[ Dodano: 11-02-2020, 11:08 ]
kilka razy pojawiło sie twza o położeniu wałka rozrządu,ktoś juz opisywał identyczny problem,dodatkowo nie działa tempomat
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.