Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupię Carismę od 2002. Pomóżcie;)
Autor Wiadomość
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 28-01-2015, 13:38   

Ja mam wersję poliftową z silnikiem 95 KM. Wg mnie i nie tylko mnie daje radę. Jakiś temu kolega jadący ze mną (jechaliśmy na paliwie bogów, wydobywanym z jądra ziemi) zapytał się czy mam tu 2 L silnik (sam jeździ 530d). Wszak mogłoby być z 20 kucyków więcej ale niestety pany z Mitsubishi nie zadbały o to (GDI pomijam).
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
juar_78 
Forumowicz

Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 461
Skąd: Śląsk
Wysłany: 28-01-2015, 14:03   

Sam jeździłem prawie 5 lat poliftową 1.6 (103 PS). Umówmy się, rakieta to nie jest. Ale do normalnej jazdy wystarczy - w tym sensie, że nie będziesz zawalidrogą. Prędkość autostradowa 140 bez najmniejszego problemu. Nie raz, nie dwa - w pełni załadowanym autem jechałem autostradą i troszkę szybciej. Plusem tego motoru jest - jak ktoś tu już pisał - jego żywotność. Mój samochód w momencie sprzedaży miał 250 tys. km, z czego 95 tys. zrobił na LPG. Silnik w bardzo dobrej formie do końca. Drugi plus - to ekonomiczność. Na sekwencyjnej instalacji średnio wyjeżdżałem ok. 9 litrów LPG/100 km. Na trasie, przy delikatnej jeździe bywało i 9 litrów LPG. Plusem silnika jest także elastyczność. Mimo, ze to 16v i nie duża pojemność - nie trzeba go ciągle kręcić wysoko. A wracając jeszcze do mocy - tej brakowało np., gdy z 3 osobami na pokładzie trzeb było wyprzedzać. Wtedy faktycznie bywała np. konieczna reedukacja do 2, aby na jednojezdniowej drodze wyprzedzić.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 28-01-2015, 18:16   

Batmanikus napisał/a:
Ja mam wersję poliftową z silnikiem 95 KM. Wg mnie i nie tylko mnie daje radę. Jakiś temu kolega jadący ze mną (jechaliśmy na paliwie bogów, wydobywanym z jądra ziemi) zapytał się czy mam tu 2 L silnik (sam jeździ 530d). Wszak mogłoby być z 20 kucyków więcej ale niestety pany z Mitsubishi nie zadbały o to (GDI pomijam).

Mitsubishi chciało być supernowoczesne i zdystansować konkurencję. Dlatego już w przedliftowej Cari szybko zaprzestano montowania silników 1.8 SOHC i 1.8 MSX, a zostawiono tylko 1.8 GDI - zresztą są to przecież prawie takie same silniki, wszystkie 1.8 to 4G93 ;)
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.