 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kupię Carismę od 2002. Pomóżcie;) |
Autor |
Wiadomość |
Batmanikus
Mitsumaniak CHORY ALE NATCHNIONY

Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Sie 2013 Posty: 530 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 28-01-2015, 13:38
|
|
|
Ja mam wersję poliftową z silnikiem 95 KM. Wg mnie i nie tylko mnie daje radę. Jakiś temu kolega jadący ze mną (jechaliśmy na paliwie bogów, wydobywanym z jądra ziemi) zapytał się czy mam tu 2 L silnik (sam jeździ 530d). Wszak mogłoby być z 20 kucyków więcej ale niestety pany z Mitsubishi nie zadbały o to (GDI pomijam). |
_________________ www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem
Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009) |
|
|
|
 |
juar_78
Forumowicz
Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 461 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 28-01-2015, 14:03
|
|
|
Sam jeździłem prawie 5 lat poliftową 1.6 (103 PS). Umówmy się, rakieta to nie jest. Ale do normalnej jazdy wystarczy - w tym sensie, że nie będziesz zawalidrogą. Prędkość autostradowa 140 bez najmniejszego problemu. Nie raz, nie dwa - w pełni załadowanym autem jechałem autostradą i troszkę szybciej. Plusem tego motoru jest - jak ktoś tu już pisał - jego żywotność. Mój samochód w momencie sprzedaży miał 250 tys. km, z czego 95 tys. zrobił na LPG. Silnik w bardzo dobrej formie do końca. Drugi plus - to ekonomiczność. Na sekwencyjnej instalacji średnio wyjeżdżałem ok. 9 litrów LPG/100 km. Na trasie, przy delikatnej jeździe bywało i 9 litrów LPG. Plusem silnika jest także elastyczność. Mimo, ze to 16v i nie duża pojemność - nie trzeba go ciągle kręcić wysoko. A wracając jeszcze do mocy - tej brakowało np., gdy z 3 osobami na pokładzie trzeb było wyprzedzać. Wtedy faktycznie bywała np. konieczna reedukacja do 2, aby na jednojezdniowej drodze wyprzedzić. |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 28-01-2015, 18:16
|
|
|
Batmanikus napisał/a: | Ja mam wersję poliftową z silnikiem 95 KM. Wg mnie i nie tylko mnie daje radę. Jakiś temu kolega jadący ze mną (jechaliśmy na paliwie bogów, wydobywanym z jądra ziemi) zapytał się czy mam tu 2 L silnik (sam jeździ 530d). Wszak mogłoby być z 20 kucyków więcej ale niestety pany z Mitsubishi nie zadbały o to (GDI pomijam). |
Mitsubishi chciało być supernowoczesne i zdystansować konkurencję. Dlatego już w przedliftowej Cari szybko zaprzestano montowania silników 1.8 SOHC i 1.8 MSX, a zostawiono tylko 1.8 GDI - zresztą są to przecież prawie takie same silniki, wszystkie 1.8 to 4G93 |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
|
|