Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Wymiany serwisowe po zakupie
Autor Wiadomość
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 07-02-2015, 00:47   

a jaką masz przepustnicę na lince czy na przewodzie? to może byc banał jak przyrdzewiała linka bądz sprężyna od klapy za słabo odbija albo sama klapa chodzi z dużym oporem, moze to być też bypass od regulacji wolnych obrotów po porostu trzpień pozostaje w pozycji otwartej i silnik przy zamknietej przepustnicy ma otwarty wtedy by-pass źle interpretuje odczyty z TPS i przepływomierza przez co własnie długo schodzi z obrotów.
Ostatnio zmieniony przez rasiak1980 07-02-2015, 00:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
graveir 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma '99 1.8GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-2015, 00:55   

Nie mam bladego pojęcia. Ale póki co mechanik upiera się, żeby układu dolotowego nie ruszać i poczekać jak będzie chodził po filtrach i rozrządzie i jakby wtedy palił nie tak, to dopiero będzie rozbierał, czyścił i myślał. Mogę to jakoś organoleptycznie sprawdzić bez zdejmowania pokrywy zaworów? To ostatnie będzie robione tak czy siak, bo uszczelka zaworów jest do wymiany przy okazji rozrządu i facet będzie tam dłubał, jakby co mogę go poprosić o sprawdzenie czegoś.

Chrobotać na dobrą sprawę może też lewy drążek kierowniczy, bo jest do wymiany, aczkolwiek przy 2k obrotów dodatkowe dźwięki spod maski wydostają się zawsze, nie zależnie od tego czy prosta, czy zakręt.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 07-02-2015, 01:01   

chrobotanie przy 2000 obrotów to prawdopodobnie jakaś luźna osłona np. osłona kolektora wydechowego (ta blacha osłaniająca pomiędzy chłodnicą a silnikiem) odkręć i zobacz czy ustało drugie co mi sie nasuwa to przekorodowana osłona katalizatora pod samochodem właśnie te dwie rzeczy daja takie "bzęczące chrobotanie" w niektórych zakresach prędkości obrotowych
 
 
graveir 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma '99 1.8GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 9
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-2015, 01:06   

Ok, przekażę mechanikowi, bo ja osobiście jestem niestety beznarzędziowy, przynajmniej jeśli chodzi o samochodowe (rower sobie rozłożę :P ). Faktem jest, że brzmi to bardziej jak mechaniczny problem, niż coś z samym spalaniem. Układ wydechowy od spodu dokładnie obejrzałem przed zakupem i wyglądał w porządku, pomijając normalny rdzawy nalot, więc wydaje mi się, że katalizator powinien być ok, choć mogę się mylić bo się nie znam. :)

Przy okazji znalazłem gdzieś na elektrodzie, że do '99 Carisma miała przepustnicę na linkę, a moja Cari jest sprzed liftu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.