|
2.0.DiD Ciężko pali na zimnym silniku |
| Autor |
Wiadomość |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 01-03-2015, 13:53
|
|
|
| Hubeeert napisał/a: | | Chodzi Ci o regulację wstępnego napięcia sprężyny? |
taaaak, do oporu i cofnac 180-270stopni zaleznie od wersji |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
djdaro76
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 01-03-2015, 19:31
|
|
|
Sprawdziłem EGR. Wyczyściłem go porządnie i potestowałem trochę. Jego zachowanie jest takie, że klapka jest cały czas otwarta i dopiero przy gaszeniu silnika się zamyka i po sekundzie - dwóch otwiera się z powrotem.
Czy tak powinno być, czy klapka po zgaszeniu cały czas powinna być zamknięta?
Dzięki za wszystkie wskazówki |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 01-03-2015, 23:47
|
|
|
| Sprawdź czy jak zamkniesz to odpali rano bez problemu? Aczkolwiek nie suszy to do gaszenia silnika jak w starych tdi |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
djdaro76
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015 Posty: 5 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 02-03-2015, 19:32
|
|
|
Do egr podłączony jest elektroniczny sterownik, który otwiera i zamyka klapkę. Nie da się jej zamknąć. Dopiero po odłączeniu kostki.
Po zamknięciu klapki od egr, samochód w ogóle nie odpala.
Pod pompą tandemową jest sucho i nie widać nigdzie żadnych przecieków.
Ciężka sprawa :/ W wolnym czasie spróbuję sprawdzić czy świece dostają odpowiednie napięcie.
W ostateczności udam się do mechanika i tam sprawdzimy wszystkie uszczelniacze na wtryskach itp. |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 02-03-2015, 21:28
|
|
|
Myślę ze coś pomieszałeś . W aucie masz :
1. Klapę gaszącą - mylnie określaną jako "przepustnica"
Przy odpaleniu jest otwarta. Jak gasisz silnik to się zamyka. Po chwili znowu otwiera na zgaszonym. To jest prawidłowe działanie.
2, EGR - to tam gdzie dochodzi rurka ze spalinami |
|
|
|
 |
|
|