Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0.DiD Ciężko pali na zimnym silniku
Autor Wiadomość
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 01-03-2015, 13:53   

Hubeeert napisał/a:
Chodzi Ci o regulację wstępnego napięcia sprężyny?



taaaak, do oporu i cofnac 180-270stopni zaleznie od wersji
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
djdaro76 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015
Posty: 5
Skąd: Norwegia
Wysłany: 01-03-2015, 19:31   

Sprawdziłem EGR. Wyczyściłem go porządnie i potestowałem trochę. Jego zachowanie jest takie, że klapka jest cały czas otwarta i dopiero przy gaszeniu silnika się zamyka i po sekundzie - dwóch otwiera się z powrotem.

Czy tak powinno być, czy klapka po zgaszeniu cały czas powinna być zamknięta?

Dzięki za wszystkie wskazówki :)
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 01-03-2015, 23:47   

Sprawdź czy jak zamkniesz to odpali rano bez problemu? Aczkolwiek nie suszy to do gaszenia silnika jak w starych tdi
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
djdaro76 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2015
Posty: 5
Skąd: Norwegia
Wysłany: 02-03-2015, 19:32   

Do egr podłączony jest elektroniczny sterownik, który otwiera i zamyka klapkę. Nie da się jej zamknąć. Dopiero po odłączeniu kostki.

Po zamknięciu klapki od egr, samochód w ogóle nie odpala.

Pod pompą tandemową jest sucho i nie widać nigdzie żadnych przecieków.

Ciężka sprawa :/ W wolnym czasie spróbuję sprawdzić czy świece dostają odpowiednie napięcie.

W ostateczności udam się do mechanika i tam sprawdzimy wszystkie uszczelniacze na wtryskach itp.
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 02-03-2015, 21:28   

Myślę ze coś pomieszałeś . W aucie masz :
1. Klapę gaszącą - mylnie określaną jako "przepustnica"
Przy odpaleniu jest otwarta. Jak gasisz silnik to się zamyka. Po chwili znowu otwiera na zgaszonym. To jest prawidłowe działanie.

2, EGR - to tam gdzie dochodzi rurka ze spalinami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.