 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Cari 1.8 GDI check 56, 66 ? |
Autor |
Wiadomość |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-03-2015, 20:28
|
|
|
Jeśli w kablu zwarłeś piny 1 z 4 i podczas instalacji kabla zainstalowałeś sterowniki które są w folderach z Evoscanem, to powinno chodzić. Podobno sterowniki pod Vaga które są na płycie razem z kablem nie działają z Evoscanem. Ja w sumie nigdy w Win 7 nie instalowałem tych od Evoscana tylko kabel sam się zainstalował i wszystko śmiga OK. A ustawienia portu jakie masz, ja zawsze ustawiam numer portu w granicach od 1 do 4. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-03-2015, 20:45
|
|
|
No response from ECU znaczy, że albo masz źle skonfigurowany program albo kabel poprostu się nie łaczy (uszkodzony albo błednie zmostkowany) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 09-03-2015, 20:54
|
|
|
możesz jeszcze spróbować wyczyścić regulator od wysokiego ciśnienia...
no i dobrze byłoby zrobić pomiar ciśnienia na wejściu pompy i jakie jest ciśnienie na listwie
moim zdaniem jeżeli napięcie bardzo by Ci nie spadało podczas obciążenia ( przedłużasz przewody do kabiny i sprawdzasz napięcie jakie jest podczas przyspieszania, jeżeli jest niskie to moim zdaniem wina może być regulatora wysokiego ciśnienia, albo zużytej pompy...
a co do evoscana to powiem że ostatnie sterowniki interfejsu potrafią spalić chiński układ FTDI.... |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
|
|