 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 06-03-2015, 10:12 |
głośne stuki na zimnym silniku Lancer 2.0c 16V Pomocy> |
Autor |
Wiadomość |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 29-01-2016, 15:42
|
|
|
Tak czytałem, tylko tam klekocze w pewnym przedziale a u mnie właśnie wtedy się uciszyć. Btw nie mogę pojąć jakim cudem uf napinacz może powodować takie głośne dźwięki w silniku, już mam scenariusz panewek, bo w sigmie trzy silniki mi padły.
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie.
Rozebrane wsio i tak, hydro.. coś tam wylane, w sensie mokre z oleju. Tak że to chyba przyczyna. Noe mniej szukam instrukcji wymiany rozrządu i nie mogę znaleść. Nie wiem czy dobrze kminie, rolka jest na mimośrodzie, i nią wstępnie napinam pasek a resztę robi już hydro/coś tam po wyciągnięciu zawleczki? Pomijam oczywiście kwestię blokowania tego i tamtego. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
Ostatnio zmieniony przez cobretti 02-02-2016, 00:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
hellmans33
Nowy Forumowicz Radio Controlled

Auto: Mitsubishi Lancer GLX/Wagon2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 25 Skąd: Kęty
|
Wysłany: 05-02-2016, 17:07
|
|
|
Cobretti ogarnąłeś temat już? |
|
|
|
 |
cobretti
Mitsumaniak

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: NR
|
Wysłany: 06-02-2016, 00:22
|
|
|
Jasne. Tłumik drgań paska rozrządu. Mokry z oleju i trzpień dało się palcami wcisnąć , ale co ciekawe jak maszyna stała i czekała na nowe graty to po trzech dniach musiałem użyć imadła aby go wcisnąć. Tak czy siak poleciał od razu nowy zestaw rozrządu i po temacie. Choć przyznam że rolki stare byli w idealnym stanie i paski na dobry z plusem wiec może pochopnie całość zmieniłem. Więc po zdjęciu górnej osłony ukazał się luźny pasek. Po zdjęciu reszty, szok kumpel nie mógł uwierzyć że z tak luźnym paskiem dojechałem na bałagan, że nie przeskoczył pasek to jakiś cud. I na koniec nie wiem może ten luźny pasek był od dłuższego czasu ale mam wrażenie że auto jest zrywniejsze a może tylko mi się tak wydaje bo trzy dni jeździłem 206cc z 1.6 w automacie i teraz lancer jest dla mnie jak rakieta.
[ Dodano: 07-02-2016, 21:46 ]
Aha i jeszcze jedno wymieniłem dziś łożysko rolki napinacza paska pk, 6203 wchodzi i jest jeszcze ciszej pod maską. |
_________________ Było
C10 1.5
Wiśniowa Sigma
626 sport coupe GD
E52A
626 GW
MX-6 GE
CS9W
To co proste prowadzi donikąd.
 |
|
|
|
 |
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km

Auto: cs9w 2.0, Mazda 2 DJ
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 371 Skąd: z PL
|
Wysłany: 13-12-2018, 22:01
|
|
|
cobretti napisał/a: |
wymieniłem dziś łożysko rolki napinacza paska pk, 6203 wchodzi i jest jeszcze ciszej pod maską. |
W obwodzie paska osprzętu jest napinacz sprężynowy z rolką + dodatkowa rolka. To łożysko 6203 jest w napinaczu czy w osobnej rolce ? |
_________________ Go MitsuGo |
|
|
|
 |
|
|