Bak z nierdzewki :) |
Autor |
Wiadomość |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 27-05-2015, 08:25
|
|
|
To samo dziej się w Seatach, mercedesach i Audi. Z opowiadań klientów to wiem. W Drogich traktorach i kombajnach też podobno. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Bartek5
Forumowicz

Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 86 Skąd: Kalwaria Zeb.
|
Wysłany: 27-05-2015, 20:07
|
|
|
U mnie spokój , mądre głowy z rosji wiedziały jak zrobić dobrze bak który jest obudowany karoserią |
|
|
|
 |
kubaeso
Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 144 Skąd: swiebodzin
|
Wysłany: 27-05-2015, 20:26
|
|
|
W Kia Sorento 1 generacjo z silnikiem diesla w niektorych rocznikach byl ten sam problem;) |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 27-05-2015, 23:27
|
|
|
Rok 2012 to wcale nie jest przełomowy dla tego problemu. Zobaczcie na pierwsze posty odnośnie pompy paliwa, są z 2008 . W serwisach też mówią otwarcie, że problem występował dużo wcześniej. Poza Unią również. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 08-06-2015, 16:42
|
|
|
Zasadniczo problem leży w braku odporności zaawansowanych technicznie podzespołów współczesnych systemów wtryskowych na brudne paliwo. Zarówno pompy wtryskowe (np. Zexel) jak i wtryskiwacze wraz z pompami wysokiego ciśnienia Common Rail wymagają nadzwyczajnej dbałości o "higienę" układów zasilających.
Ta przypadłość dotyczy praktycznie wszystkich diesli z ostatnich kilkunastu lat. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 08-06-2015, 19:23
|
|
|
Georg napisał/a: | Zasadniczo problem leży w braku odporności zaawansowanych technicznie podzespołów współczesnych systemów wtryskowych na brudne paliwo. Zarówno pompy wtryskowe (np. Zexel) jak i wtryskiwacze wraz z pompami wysokiego ciśnienia Common Rail wymagają nadzwyczajnej dbałości o "higienę" układów zasilających.
Ta przypadłość dotyczy praktycznie wszystkich diesli z ostatnich kilkunastu lat. |
Obawiam się, że żadna pompa nawet ta starsza nie wytrzyma metalowych wiórków |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-06-2015, 17:22
|
|
|
Georg napisał/a: | Zasadniczo problem leży w braku odporności zaawansowanych technicznie podzespołów współczesnych systemów wtryskowych na brudne paliwo. Zarówno pompy wtryskowe (np. Zexel) jak i wtryskiwacze wraz z pompami wysokiego ciśnienia Common Rail wymagają nadzwyczajnej dbałości o "higienę" układów zasilających.
Ta przypadłość dotyczy praktycznie wszystkich diesli z ostatnich kilkunastu lat. |
Ciekawe ,ze 3.2 CDI Mercedesa jakos te problemy nie biora a paliwo to samo... |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 27-06-2015, 21:05
|
|
|
Zbiornik już prawie gotowy... Efekt końcowy za parę dni w postaci kilku fotek... |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 27-06-2015, 22:06
|
|
|
Mercedesy, mercedesy... też miałem - w sumie pięć - wszystkie diesle. Rzeczywiście problemów z motorami nie było, ale swoim zwyczajem filtry paliwa wymieniałem regularnie co roku.
bluecd napisał/a: | Ciekawe ,ze 3.2 CDI Mercedesa jakos te problemy nie biora a paliwo to samo... | Dla regeneracji wtryskiwaczy CDI powstał już "cały przemysł"... |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-06-2015, 08:22
|
|
|
Georg napisał/a: | Mercedesy, mercedesy... też miałem - w sumie pięć - wszystkie diesle. Rzeczywiście problemów z motorami nie było, ale swoim zwyczajem filtry paliwa wymieniałem regularnie co roku.
bluecd napisał/a: | Ciekawe ,ze 3.2 CDI Mercedesa jakos te problemy nie biora a paliwo to samo... | Dla regeneracji wtryskiwaczy CDI powstał już "cały przemysł"... |
Ja 3,filtry zmienialem wtedy,kiedy trzeba,o zadnych opilkach nikt nie slyszal a jak po 300 kkm trzeba bylo zrobic koncowki wtryskiwaczy to kosztowalo to max.1/4 tego ,co pompa pajero i to w rzedowej 6tce. Cos mi to pahiero wyglada na mechanics special, jak ford windstar w usa... |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 24-07-2015, 14:47
|
|
|
Zbiornik z nierdzewki zamontowany. Kolejny dowód na to, że to słaby punkt tego auta. Wszystko było już poruszane, ale dla porządku podsumuję:
1. Opiłki w misce smoka
2. Obłażąca powłoka zbiornika dająca się zetrzeć opuszkiem palca.
3. Ktoś już tam był i nieudolnie posprzątał robiąc celowo dziurę w plastikowym filtrze ssaka- "Klient nasz Pan"
4. Cały układ „przepłukany” i jest ok.
5. Działa…
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
AKA
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2DID LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 17 Skąd: Ś_K
|
Wysłany: 27-10-2015, 20:31
|
|
|
Dopiero teraz przeczytałem temat i widzę, że narobiłeś się okrutnie. Proponuję wymień sobie jeszcze metalowe przewody paliwowe i wlew paliwa bo nie pozbędziesz się rdzy i opiłków z paliwa (to niestety wynika z moich doświadczeń) |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 28-10-2015, 15:08
|
|
|
Wlew paliwa wymieniony za 60 zł na "Lanosa". Trójnik dorobiłem sam z nierdzewki. Przewody metalowe są ok. Ale... kiedyś może też do zastąpienia nierdzewką... Pozdr! |
|
|
|
 |
AKA
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO III 3,2DID LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 17 Skąd: Ś_K
|
Wysłany: 28-10-2015, 18:31
|
|
|
Lepiej to zrobić bo nie widać rdzy do momentu kiedy przewody się nie posypią całkowicie, trzeba też zwrócić uwagę na przewody doprowadzające płyn do tylnej nagrzewnicy i przewody paliwowe do pompy za prawym tylnym kołem - (jestem przekonany, że większość elementów stalowych jakie zamontowano do tych samochodów wcześniej dobrze wymoczono w wodzie morskiej) |
|
|
|
 |
sylwa-x
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I '90r. 3.0 V6 L141G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 13 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 28-10-2015, 20:10
|
|
|
czekam na fotki
myślę nad zrobieniem nowego do Pajero I
stary to druszlak
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|