Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bak z nierdzewki :)
Autor Wiadomość
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 27-05-2015, 08:25   

To samo dziej się w Seatach, mercedesach i Audi. Z opowiadań klientów to wiem. W Drogich traktorach i kombajnach też podobno.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Bartek5 
Forumowicz


Auto: Z Pajero na LADA 4x4 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 86
Skąd: Kalwaria Zeb.
  Wysłany: 27-05-2015, 20:07   

U mnie spokój :mrgreen: , mądre głowy z rosji wiedziały jak zrobić dobrze bak który jest obudowany karoserią :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 27-05-2015, 20:26   

W Kia Sorento 1 generacjo z silnikiem diesla w niektorych rocznikach byl ten sam problem;)
 
 
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
  Wysłany: 27-05-2015, 23:27   

Rok 2012 to wcale nie jest przełomowy dla tego problemu. Zobaczcie na pierwsze posty odnośnie pompy paliwa, są z 2008 . W serwisach też mówią otwarcie, że problem występował dużo wcześniej. Poza Unią również.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 08-06-2015, 16:42   

Zasadniczo problem leży w braku odporności zaawansowanych technicznie podzespołów współczesnych systemów wtryskowych na brudne paliwo. Zarówno pompy wtryskowe (np. Zexel) jak i wtryskiwacze wraz z pompami wysokiego ciśnienia Common Rail wymagają nadzwyczajnej dbałości o "higienę" układów zasilających.
Ta przypadłość dotyczy praktycznie wszystkich diesli z ostatnich kilkunastu lat. 8)
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 08-06-2015, 19:23   

Georg napisał/a:
Zasadniczo problem leży w braku odporności zaawansowanych technicznie podzespołów współczesnych systemów wtryskowych na brudne paliwo. Zarówno pompy wtryskowe (np. Zexel) jak i wtryskiwacze wraz z pompami wysokiego ciśnienia Common Rail wymagają nadzwyczajnej dbałości o "higienę" układów zasilających.
Ta przypadłość dotyczy praktycznie wszystkich diesli z ostatnich kilkunastu lat. 8)


Obawiam się, że żadna pompa nawet ta starsza nie wytrzyma metalowych wiórków :roll:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-06-2015, 17:22   

Georg napisał/a:
Zasadniczo problem leży w braku odporności zaawansowanych technicznie podzespołów współczesnych systemów wtryskowych na brudne paliwo. Zarówno pompy wtryskowe (np. Zexel) jak i wtryskiwacze wraz z pompami wysokiego ciśnienia Common Rail wymagają nadzwyczajnej dbałości o "higienę" układów zasilających.
Ta przypadłość dotyczy praktycznie wszystkich diesli z ostatnich kilkunastu lat. 8)


Ciekawe ,ze 3.2 CDI Mercedesa jakos te problemy nie biora a paliwo to samo...
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 27-06-2015, 21:05   

Zbiornik już prawie gotowy... Efekt końcowy za parę dni w postaci kilku fotek...
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 27-06-2015, 22:06   

Mercedesy, mercedesy... też miałem - w sumie pięć - wszystkie diesle. Rzeczywiście problemów z motorami nie było, ale swoim zwyczajem filtry paliwa wymieniałem regularnie co roku.
bluecd napisał/a:
Ciekawe ,ze 3.2 CDI Mercedesa jakos te problemy nie biora a paliwo to samo...
Dla regeneracji wtryskiwaczy CDI powstał już "cały przemysł"... :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-06-2015, 08:22   

Georg napisał/a:
Mercedesy, mercedesy... też miałem - w sumie pięć - wszystkie diesle. Rzeczywiście problemów z motorami nie było, ale swoim zwyczajem filtry paliwa wymieniałem regularnie co roku.
bluecd napisał/a:
Ciekawe ,ze 3.2 CDI Mercedesa jakos te problemy nie biora a paliwo to samo...
Dla regeneracji wtryskiwaczy CDI powstał już "cały przemysł"... :wink:


Ja 3,filtry zmienialem wtedy,kiedy trzeba,o zadnych opilkach nikt nie slyszal a jak po 300 kkm trzeba bylo zrobic koncowki wtryskiwaczy to kosztowalo to max.1/4 tego ,co pompa pajero i to w rzedowej 6tce. Cos mi to pahiero wyglada na mechanics special, jak ford windstar w usa...
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 24-07-2015, 14:47   

Zbiornik z nierdzewki zamontowany. Kolejny dowód na to, że to słaby punkt tego auta. Wszystko było już poruszane, ale dla porządku podsumuję:
1. Opiłki w misce smoka

2. Obłażąca powłoka zbiornika dająca się zetrzeć opuszkiem palca.
3. Ktoś już tam był i nieudolnie posprzątał robiąc celowo dziurę w plastikowym filtrze ssaka- "Klient nasz Pan"
4. Cały układ „przepłukany” i jest ok.
5. Działa…
Pozdrawiam!
 
 
AKA 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO III 3,2DID LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 17
Skąd: Ś_K
Wysłany: 27-10-2015, 20:31   

Dopiero teraz przeczytałem temat i widzę, że narobiłeś się okrutnie. Proponuję wymień sobie jeszcze metalowe przewody paliwowe i wlew paliwa bo nie pozbędziesz się rdzy i opiłków z paliwa (to niestety wynika z moich doświadczeń)
 
 
Filateam 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Internet
Wysłany: 28-10-2015, 15:08   

Wlew paliwa wymieniony za 60 zł na "Lanosa". Trójnik dorobiłem sam z nierdzewki. Przewody metalowe są ok. Ale... kiedyś może też do zastąpienia nierdzewką... Pozdr!
 
 
AKA 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO III 3,2DID LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 17
Skąd: Ś_K
Wysłany: 28-10-2015, 18:31   

Lepiej to zrobić bo nie widać rdzy do momentu kiedy przewody się nie posypią całkowicie, trzeba też zwrócić uwagę na przewody doprowadzające płyn do tylnej nagrzewnicy i przewody paliwowe do pompy za prawym tylnym kołem - (jestem przekonany, że większość elementów stalowych jakie zamontowano do tych samochodów wcześniej dobrze wymoczono w wodzie morskiej)
 
 
sylwa-x 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero I '90r. 3.0 V6 L141G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2013
Posty: 13
Skąd: Lębork
Wysłany: 28-10-2015, 20:10   

czekam na fotki

myślę nad zrobieniem nowego do Pajero I
stary to druszlak

pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.