 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CS9 2.0DOHC] Jak wyłączyć automat świateł-tryb skandynawski |
Autor |
Wiadomość |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 05-08-2015, 16:41
|
|
|
krzychu napisał/a: | mjsystem - ETACS = moduł komfortu | Wiem, co to ETACS. Ale są inne moduły a CSO nie znam od tej strony.
[ Dodano: 05-08-2015, 16:44 ]
Carloss napisał/a: | Koszt podłączenia testera 126 zł brutto i trzeba się wcześniej umawiać. " -- hmm... | Czyli to, co pisałem na początku |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 05-08-2015, 17:17
|
|
|
Carloss napisał/a: | Mam już pierwszą odpowiedź: "Światła w samochodzie powinno się udać wyłączyć testerem.
Koszt podłączenia testera 126 zł brutto i trzeba się wcześniej umawiać. " -- hmm... |
Może to nie najtańsze rozwiązanie, chociaż IMHO kwota jest do przełknięcia...ale na pewno najbezpieczniejsze. Jak ASO coś przy okazji wyłączania sknoci, to już jest ich broszka.
mjsystem napisał/a: | Czyli to, co pisałem na początku |
Jasnowidz albo co ? Numery Lotto też tak przewidujesz ? |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 05-08-2015, 17:22
|
|
|
Cytat: |
mjsystem napisał/a:
Czyli to, co pisałem na początku
Jasnowidz albo co ? Numery Lotto też tak przewidujesz ?
_________________ | Skoro ASO coś potrafi włączyć, to chyba raczej potrafi również wyłączyć? |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 06-08-2015, 18:03
|
|
|
krzychu napisał/a: | No ale w CS-ie nie ma ETACS? |
Nawet CJ-ka go ma, jeśli ma centralny zamek, sam go Buczy przekładałem by centralny zatrybił.. To pudełeczko steruje masą pierdół. Raczej większość, nawet starszych miśków go posiada. Natomiast większość nie posiada do niego dostępu przez złącze diagnostyczne.
Wybierz to ASO, które twierdzi, że się da. Będziesz miał powód gdyby się jednak nie dało, po prostu nie zapłacić. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Carloss
Forumowicz insane

Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2015 Posty: 166 Skąd: TSK
|
Wysłany: 07-08-2015, 15:07
|
|
|
Prześlę Wam kilka odpowiedzi z różnych serwisów.
Do tej pory odpowiedziała mi jakaś połowa..
Może komuś z Was się przyda. Kolega "Lancuś" ma ta samą wersję - choć deklarował że będzie z tym walczył
Ja i tak chwilowo muszę się wstrzymać, bo fajansiarze nie sprowadzili mi jeszcze szyby - czekam już tydzień i nie mam jak zrobić samego przeglądu, a wszystko już popłacone - dobra mniejsza z tym..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Serwis: PUH Auto-Complex Sp. z o.o.
ASO KIA, MITSUBISHI, OPEL, SUBARU, SUZUKI
33-311 Wielogłowy 188
535-440-446
"Z dużym prawdopodobieństwem mogę powiedzieć, że jesteśmy w stanie ten tryb wyłączyć. Zwykle jest to kwestia zmiany oprogramowania modułu sterowania nadwozia ale może też być założony dodatkowy moduł i wtedy należałoby go zdemontować
Zapraszam do nas na wizytę w czasie której sprawdzimy oprogramowanie i możliwość jego zmiany.
Koszt kontroli i zmiany oprogramowania to ok. 200 zł."
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Serwis: AutoGT
ul. Połczyńska 95
01-301 Warszawa
530 464 074
"Zmienić to można za pomocą komputera diagnostycznego, koszt takiej operacji to 167 zł. "
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Serwis: Autocentrum Lis Sp. j. Stefan i Lidia Lis
ul.Częstochowska 211
62-800 Kalisz
"Bez podłączenia po komputer diagnostyczny nie da się tego zrobić i w niektórych modelach nie można było tego wyłączyć z nie znanych nam przyczyn. "
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Serwis: Japan Motors Oddział Bielsko-Biała
Ul. Wyzwolenia 95 43-300 Bielsko-Biała
Telefon +48 (033) 827 00 05
"Panie Krzysztofie, tryb skandynawski powinno dać się wyłączyć z poziomu naszego urządzenia diagnostycznego.
Koszt takiej usługi to ok. 150 zł brutto."
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Serwis: Folwark Samochodowy Sp. z o.o.
ul. Gustawa Morcinka 1, 25-332 Kielce
+48 41 369 34 99
"Jeżeli funkcja ta uaktywniona była w ASO, to można ją dezaktywować przy użyciu komputera diagnostycznego w Autoryzowanym Serwisie. Sprawa jest do zweryfikowania na miejscu u nas w serwisie. Jeżeli jest Pan zainteresowany proszę o kontakt w celu umówienia wizyty"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
I ten o którym już wiecie - najtańszy, ale ok. 350 km ode mnie..
Serwis: Dom Samochodowy Germaz Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 139
54-428 Wrocław
tel. 071 349-01-60
"Światła w samochodzie powinno się udać wyłączyć testerem.
Koszt podłączenia testera 126 zł brutto i trzeba się wcześniej umawiać. "
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ Dodano: 07-08-2015, 15:26 ]
Najbliżej mam Kielce, ale chłop jeszcze mi nie odpisał jaki byłby orientacyjny koszt.. |
|
|
|
 |
tokyo
Forumowicz
Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 1224 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 07-08-2015, 18:37
|
|
|
Witajcie
Tryb skandynawski byl zal poprzez zwore na wysokosci kolumny kierowniczej. Czesc z Lancerkow miala zwore przed skrzynka bezpiecznikowa w aucie. |
_________________ FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid
Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez . |
|
|
|
 |
Carloss
Forumowicz insane

Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2015 Posty: 166 Skąd: TSK
|
Wysłany: 07-08-2015, 23:15
|
|
|
Dzięki za info. Jutro przepatrzę, ale skrzynka bezpieczników u niego jest pod maską, obok akumulatora. Popatrzę koło kolumny kierowniczej.. Ta zworka jakiej ma być wielkości ?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
p03
Forumowicz
Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012 Posty: 190 Skąd: Stolica rockandrolla
|
Wysłany: 18-12-2018, 08:28
|
|
|
https://youtu.be/_CloQvfXSJk
Przetestuję, tylko zamiast wypinać, założę na pin w ECU koszulkę izolacyjną.
[ Dodano: 18-12-2018, 09:38 ]
[ Dodano: 18-12-2018, 10:19 ]
[ Dodano: 18-12-2018, 10:25 ]
Wtyk C-114 pin 7 lub we wtyku C-227 pin 64 (przy ETACS).
[ Dodano: 18-12-2018, 10:43 ]
 |
_________________ Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|