Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] Jak wyłączyć automat świateł-tryb skandynawski
Autor Wiadomość
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 05-08-2015, 16:41   

krzychu napisał/a:
mjsystem - ETACS = moduł komfortu
Wiem, co to ETACS. Ale są inne moduły a CSO nie znam od tej strony.

[ Dodano: 05-08-2015, 16:44 ]
Carloss napisał/a:
Koszt podłączenia testera 126 zł brutto i trzeba się wcześniej umawiać. " -- hmm...
Czyli to, co pisałem na początku :P
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 05-08-2015, 17:17   

Carloss napisał/a:
Mam już pierwszą odpowiedź: "Światła w samochodzie powinno się udać wyłączyć testerem.

Koszt podłączenia testera 126 zł brutto i trzeba się wcześniej umawiać. " -- hmm...

Może to nie najtańsze rozwiązanie, chociaż IMHO kwota jest do przełknięcia...ale na pewno najbezpieczniejsze. Jak ASO coś przy okazji wyłączania sknoci, to już jest ich broszka.

mjsystem napisał/a:
Czyli to, co pisałem na początku :P

Jasnowidz albo co ? Numery Lotto też tak przewidujesz ? ;)
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 05-08-2015, 17:22   

Cytat:

mjsystem napisał/a:
Czyli to, co pisałem na początku

Jasnowidz albo co ? Numery Lotto też tak przewidujesz ?
_________________
Skoro ASO coś potrafi włączyć, to chyba raczej potrafi również wyłączyć?
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 06-08-2015, 18:03   

krzychu napisał/a:
No ale w CS-ie nie ma ETACS?

Nawet CJ-ka go ma, jeśli ma centralny zamek, sam go Buczy przekładałem by centralny zatrybił.. To pudełeczko steruje masą pierdół. Raczej większość, nawet starszych miśków go posiada. Natomiast większość nie posiada do niego dostępu przez złącze diagnostyczne.
Wybierz to ASO, które twierdzi, że się da. Będziesz miał powód gdyby się jednak nie dało, po prostu nie zapłacić.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
  Wysłany: 07-08-2015, 15:07   

Prześlę Wam kilka odpowiedzi z różnych serwisów.
Do tej pory odpowiedziała mi jakaś połowa..

Może komuś z Was się przyda. Kolega "Lancuś" ma ta samą wersję - choć deklarował że będzie z tym walczył :D

Ja i tak chwilowo muszę się wstrzymać, bo fajansiarze nie sprowadzili mi jeszcze szyby - czekam już tydzień i nie mam jak zrobić samego przeglądu, a wszystko już popłacone - dobra mniejsza z tym..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Serwis: PUH Auto-Complex Sp. z o.o.
ASO KIA, MITSUBISHI, OPEL, SUBARU, SUZUKI
33-311 Wielogłowy 188
535-440-446

"Z dużym prawdopodobieństwem mogę powiedzieć, że jesteśmy w stanie ten tryb wyłączyć. Zwykle jest to kwestia zmiany oprogramowania modułu sterowania nadwozia ale może też być założony dodatkowy moduł i wtedy należałoby go zdemontować

Zapraszam do nas na wizytę w czasie której sprawdzimy oprogramowanie i możliwość jego zmiany.
Koszt kontroli i zmiany oprogramowania to ok. 200 zł."

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Serwis: AutoGT
ul. Połczyńska 95
01-301 Warszawa
530 464 074

"Zmienić to można za pomocą komputera diagnostycznego, koszt takiej operacji to 167 zł. "

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Serwis: Autocentrum Lis Sp. j. Stefan i Lidia Lis
ul.Częstochowska 211
62-800 Kalisz

"Bez podłączenia po komputer diagnostyczny nie da się tego zrobić i w niektórych modelach nie można było tego wyłączyć z nie znanych nam przyczyn. "

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Serwis: Japan Motors Oddział Bielsko-Biała
Ul. Wyzwolenia 95 43-300 Bielsko-Biała
Telefon +48 (033) 827 00 05

"Panie Krzysztofie, tryb skandynawski powinno dać się wyłączyć z poziomu naszego urządzenia diagnostycznego.
Koszt takiej usługi to ok. 150 zł brutto."

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Serwis: Folwark Samochodowy Sp. z o.o.
ul. Gustawa Morcinka 1, 25-332 Kielce
+48 41 369 34 99

"Jeżeli funkcja ta uaktywniona była w ASO, to można ją dezaktywować przy użyciu komputera diagnostycznego w Autoryzowanym Serwisie. Sprawa jest do zweryfikowania na miejscu u nas w serwisie. Jeżeli jest Pan zainteresowany proszę o kontakt w celu umówienia wizyty"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

I ten o którym już wiecie - najtańszy, ale ok. 350 km ode mnie..

Serwis: Dom Samochodowy Germaz Sp. z o.o.
ul. Strzegomska 139
54-428 Wrocław
tel. 071 349-01-60

"Światła w samochodzie powinno się udać wyłączyć testerem.
Koszt podłączenia testera 126 zł brutto i trzeba się wcześniej umawiać. "

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Dodano: 07-08-2015, 15:26 ]
Najbliżej mam Kielce, ale chłop jeszcze mi nie odpisał jaki byłby orientacyjny koszt..
 
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 07-08-2015, 18:37   

Witajcie
Tryb skandynawski byl zal poprzez zwore na wysokosci kolumny kierowniczej. Czesc z Lancerkow miala zwore przed skrzynka bezpiecznikowa w aucie.
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
Carloss 
Forumowicz
insane


Auto: Lancer Sport, Kadett E, Astra
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 166
Skąd: TSK
Wysłany: 07-08-2015, 23:15   

Dzięki za info. Jutro przepatrzę, ale skrzynka bezpieczników u niego jest pod maską, obok akumulatora. Popatrzę koło kolumny kierowniczej.. Ta zworka jakiej ma być wielkości ??
_________________

 
 
 
p03 
Forumowicz

Auto: CS_W 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 190
Skąd: Stolica rockandrolla
Wysłany: 18-12-2018, 08:28   

https://youtu.be/_CloQvfXSJk

Przetestuję, tylko zamiast wypinać, założę na pin w ECU koszulkę izolacyjną.

[ Dodano: 18-12-2018, 09:38 ]




[ Dodano: 18-12-2018, 10:19 ]


[ Dodano: 18-12-2018, 10:25 ]
Wtyk C-114 pin 7 lub we wtyku C-227 pin 64 (przy ETACS).




[ Dodano: 18-12-2018, 10:43 ]
_________________
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.