Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jakie firmy części zamiennych polecacie?
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-08-2015, 12:51   

Hubeeert, bardziej opierałem się na opinii jaką kolega przedstawił nad i pod Twoim postem. Niestety nie jest jedyna, ale skoro piszesz, ze sporo aut na nich jeździ i to po Warszawie to może u mnie trochę potrzymają (choćby tyle co używane tulejki w oryginalnych wahaczach :wink: ).
fanatyku, śruby zawieszenia były dokręcane gdy auto stalo na kołach?
 
 
fanatyku 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 109
Skąd: Odchlan
Wysłany: 27-08-2015, 23:58   

Tak jest :) O tym akurat dużo się naczytałem i nawet jak mechanik wcześniej wymieniał tuleje w wahaczu wzdłużnym to zwracałem mu na to uwagę. Nie było żadnych pisków, skrzypień itp. Po prostu się tuleje skończyły... Gumy wypadły z metalowych tulei. Ale tylko 2 sztuki na szczęście :P
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 28-08-2015, 16:15   

MManiak napisał/a:
fanatyku napisał/a:
No ale uczymy się na błędach :)
Ogólnie nie wiem, czy ktoś ma u siebie amorki Monroe, ale ja odradzam. Kiedyś były lepsze moim zdaniem. Następne po tych będą KYB. Macie jakieś zdanie na temat tych KYB? Ponoć niezłe.

Ja mam Monroe. Z nimi kupiłem już samochód. Nie wiem jaki mają przebieg ale ja zrobiłem na nich ponad 50 tyś km i ciągle zachowują się prawidłowo (a i podczas badania na stacji pan był zdziwiony, że są w takim stanie)
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
Ostatnio zmieniony przez mkm 03-09-2015, 22:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MManiak 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 350
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-09-2015, 22:23   

Haha, ale dla amortyzatorów też podziw się należy. :mrgreen: =D> Kiedyś były lepsze po prostu.

[ Dodano: 17-09-2015, 18:35 ]
Panowie, a jeśli chodzi o dobry komplet sprzęgła, to jaki moglibyście polecić, oprócz Valeo?
_________________
Mój poprzedni Misiek
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 26-09-2015, 17:51   

nie wiem czy przypadkiem Monroe nie szły na pierwszy montaż w każdym bądź razie kupiłem over-stock z magazynu ASO mitsubishi amorki nie było producenta jedynie znaczek mitsubishi i numer części ale co ciekawe na amorku oryginalnym był napis MADE IN POLAND i z tego co wnioskuje były to właśnie Monroe, druga sprawa to różnica w jakości części na pierwszy montaż i ich zamienników na zachodzie mniej widoczna, zamiennik niekiedy nawet przewyższa oryginał, bo tam firma produkująca badziewie równie szybko jak się pojawia znika z rynku w Niemczech, nie wiem czy nie ma jakiś testów i dodatkowych certyfikatów, a w Polsce? samowolka! i mamy części które od samego patrzenia na nie się rozsypują, tak jak z tarczami tylnymi z allegro do renault są z łożyskami które wytrzymują niekiedy 10 tyś śmiech na sali oczywiście reklamacji nie uwzględnia się bo prawa konsumenta to w Polsce jeszcze egzotyka.
 
 
MManiak 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.9 DID 102KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 350
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-09-2015, 18:21   

Ja już na dobre skreśliłem Monroe i następne będą Kyb, albo Sachs. Wydaje mi się to nienormalne, żeby sprowadzać części z Niemiec. Wiadomo, zawsze jest to jakieś wyjście z sytuacji, ale jaką mamy pewność, że dana część jest na pewno dużo lepiej wykonana niż ta kupiona u nas? W tej chwili stoję przed wyborem sprzęgła. Albo Sachs, albo Exedy. I chyba wezmę sachsa, bo z tego co mi wiadomo, to Exedy lubi być zero-jedynkowe, a do tego silnika to grzech. Ale czy Exedy w wersji dla ubogich (4g92), jest jakościowo porównywalne z wersjami dla 4g63 turbo 3,5 bara? :P
_________________
Mój poprzedni Misiek
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 29-05-2016, 23:25   

Zapowiada się, że sprzęgło niedługo odmówi posłuszeństwa. Będę wymieniał tarczę i docisk. Macie coś sprawdzonego?
Na co przy okazji wymiany zwrócić uwagę? Chodzi mi o to, żebym po wymianie sprzęgła, do skrzyni nie musiał zaglądać z powodu jakiegoś łożyska czy czegoś innego.
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
yoji 
Forumowicz


Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 106
Skąd: ok. Bochni
Wysłany: 30-05-2016, 10:58   

Ziemba. napisał/a:
Zapowiada się, że sprzęgło niedługo odmówi posłuszeństwa. Będę wymieniał tarczę i docisk. Macie coś sprawdzonego?
Na co przy okazji wymiany zwrócić uwagę? Chodzi mi o to, żebym po wymianie sprzęgła, do skrzyni nie musiał zaglądać z powodu jakiegoś łożyska czy czegoś innego.


Ja kiedyś do Colta założyłem SRL Line i powiem że auto poszło na złom a sprzegło było igła ale nie zrobiłem na nim dużo.
Jak pracowałem w serwisie to zamawiałem głównie LUK-a (LUK INA FAG) Valeo z reguły było regenerowane. Sachs był dobry lecz rzadko ktokolwiek go zamawiał. Cenowo na szybkiego w jednej hurtowni popatrzyłem ceny plasują się w granicach 330-370zł brutto za komplet z łożyskiem oporowym. Są też tansze linie typu blueprint ( podobno jakaś korporacja z blisteinem) Ja mam tej firmy łaczniki stabilizatora i są OK. jednak ze sprzegłem strzelał bym w LUK-a o ile chcesz tym samochodem pojezdzić jeszcze troche.
Robocizna oscyluje w granicach 250zł u Cytryna i Gumiaka co nie oznacza ze zle zrobi 400-500zł warsztat w wiekszym miescie. Aso niestety nie wiem :)
_________________

Colt CAO 1.3 2009-2014
Skodilak Fabia 2014-2014
Carisma 1.6 2014-2017
Opel Calibra 2017-2017
Renault Scenic I 2017-2017
Renault Scenic II 2017-Aktualnie
Mitsubishi Carisma GDI Elegance 2017-Aktualnie
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 30-05-2016, 19:58   

Autem mam zamiar jeździć jeszcze długo. Nie ma co przesadnie oszczędzać na częściach.
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.